4.

81 12 0
                                    

                                            ***
- Az előzetes toxikológiai vizsgálat extasyt mutatott ki a vérében, igen változatos koktél. Most futtatom a számítógépen – jelentette ki Sadie.
- Milyen más vegyszerek? – érdeklődtem.
- Bellát jobban érdekelné a kártya, hogy állsz vele? – kérdezgette Michael.
- Még nem volt időm, de igyekszem – fordult vissza a számítógéphez Sadie.
- Itt is van Gavin Obrien vérében talált vegyszerek vizsgálati eredménye. Biztosan az ölte meg, íme a batrachotoxin - ami Gavinben is volt - mutatja Sadie.
- Akkor nem túladagolták! – jött rá Michael.
- Hanem megölték! - máris mentem jelenteni az igazgatónak.


- Kezd az őrületbe kergetni – nézte nagyítóval a jegyet Sadie. – Általában nincs bajom a laminálással, ez 100%-ban steril. Tutifix Gavin Obrien zsebében volt?
Megnyitottam a gépen azt a képet, ahol a jegyet találtam.
- Teljesen!
-Akkor hogyan került a zsebébe? – sétált mellém.
- Vagy ő vagy más tette oda.
- És az ujjlenyomat? Akkor lennének nyomok, de itt biza semmi sincs – pillantott rá a kezében lévő jegyre.
- Magyarán letörölték – válaszolom.
- Szívesebben vacakoltak vele, noha el is vihették volna, hacsak... - Sadie keres egy olyan képet, amin jól látható a jegy, megnagyította.
- Hacsak nem azt akarták, hogy megtaláljuk – fejeztem be a mondatot.
Nem került fél percbe se, megláttunk egy kis vörös pöttyöt a lap sarkán.
- Szerinted ez mi lehet? A laminálás alatt van. Tinta lenne? – tippel.
Elgondolkoztató ez a dolog. Elképesztően okos lehet ez a gyilkos, ezt meg is akarja mutatni nekünk.
- Egy üzenet nekünk – fogtam fel.


                                         ***

Az irodámnál gyűltünk össze, hogy megbeszéljük az új fejleményeket.
- Megvan, hova szól a jegy – ült rá az íróasztalomra Michael. - Egy klubba szól, a neve Demonio, spanyolul van, jelentése ördög, drogok, szerencsejáték, sztriptíz bár is. Gazdagok, híresek jöhetnek csak oda. A tulajdonos nagyon titokzatos, egyelőre nem tudok semmit róla.
- Füleljük le őket! – dobta fel az ötletét Jack.
-Magán klub, nem mehetünk be, hogy bizonyítékokat keresgéljünk - reflektálja Michael.
Igaza van!
- Hacsak a felét elkövették, találok bizonyítékot – dőlt a falnak Jack.
- Nincs parancsunk! – haragoskodik Michael, jogosan.
Valahogy meg kell oldanunk, hogy bejuthassunk.

                                      ***
- Egy átlagos olasz cipő, ámde, ha megnézzük a sarkát, el lehet fordítani. Húsz darab extasy van benne – szórta ki Sadie az asztalra.
- Ezzel bejuthatott a klubba, biztosan így kapott belépőjegyet – feltételezte Ryan.
- Szép munka, Sadie! – dicsértem. – A másikat is meséld el nekik!
- Van ennél fontosabb is! – indult el. – Főnivel rájöttünk, ezt szándékosan helyezték el a bűntett helyszínén. Azt akarták, hogy megtaláljuk.
- Ezt miből gondolják? – vetette oda nekünk.
Kezd elegem lenni ebből a baromból!
- Nézze, a vérfoltot kétségtelenül a laminálás alá helyezték, ami emberi vér – érvelt Sadie.
- Ez még nem bizonyít semmit! – hangoztatta.
- Azt akarták, hogy vegyük ki a lapot a zsebből – akarta folytatni Sadie, ezzel szemben Jack közbeszólt.
- Ki az a valaki? – faggatózott.
- Ne szakítsa félbe! – utasítottam rendre.
Mindössze kinevetett, minthogyha le se szarná, hogy rászóltam. Komoly tekintettel néztem rá, mire abbahagyta.
- Az, vagy azok az emberek, akik megölték Gavin Obrienst. Itt kezd bizarr lenni! – Sadie adott mindenkinek egy speciális szemüveget, s lekapcsolta a villanyt. - Luminollal fújtuk be, mert vért kerestünk, ehelyett ezt találtuk – mutatja. – Vérrel írták.
-Más is lesz? – hüledezett Jack.

                                         ***
- Sadie elemezte Gavin Obrien gyomrának tartalmát. Most már tudjuk, hogyan adták be a mérget. Mint tudjuk, a nyílméreg végzett vele, a felszívódás mértéke alapján úgy vélem, folyadék formájában lehetett – mesélte Eric.
- Az italába tették?
- Igen, a vér alkoholszintje alapján nem is csak egy pohárral ivott.
- Mennyit kell inni, hogy belehaljon valaki? – tettem fel az egyik legfontosabb kérdést.
- Dél-amerikai bennszülöttek előszeretettel használták vadászathoz. A leghalálosabb ezek közül a batrachotoxin, amit Gavin is kapott. Nyomós okkal kapta a rettenetes nyílméregbéka nevet a biológusoktól, az a leghalálosabb, az ember szempontjából, egyik legerősebb idegméreg. Egy átlagos békában 1 milligramm méreg van, ami tulajdonképpen egy sókristály tömege, viszont bőven elég ahhoz, hogy megöljön tíz felnőtt férfit. A méreg az izmokat és az idegeket támadja, végül szívelégtelenséget és halált okoz. Ez az oka, hogy ide hívattalak. Az írás, amit nála találtatok.
- Más is lesz?
- Igen, ha egy békából nyerték ki a méreganyagot, az tíz emberre elég, ám ha több békája van a gyilkosnak...
- Akkor, ha több békából szerzett mérget, nagyon sok embert is megmérgezhet. Még nagyon is akar gyilkolni – ébredtem rá.

                                          ***
- Elkértem a kamerák felvételeit, Gavin Obrien a klub felé ment, ott már nincsenek kamerák. – suhant be az irodámba Michael. – Többet nem tudunk meg, míg nem megyünk be oda – dőlt rá az asztalra, mellém.
- Sokan nem tudnak a létezéséről, a rosszembereken kívül. A tulaj nem akarja, hogy kamerák vegyék fel a klubját - szólalt meg Ryan. – Nem is a város közepén van, pont ezért.
A tulaj valóban ezt akarta. Ne tudja meg olyan, akinek nem kell tudnia róla.
Hirtelenjében a hátam mögött megéreztem a kezemen egy másik kezet. Michael. Az érintése gyengéd, meglepően jóérzés. Észrevette, hogy zavaromban azt sem tudom, miként reagáljak erre a lépésére, s elmosolyodott. A többiek előtt nem akartam rászólni. Apránként haladva néztem felfelé, egyenesen a gyönyörű zöld szemeibe, amik csakúgy csillogtak rám. Az idő köddé vált. Elvarázsolt az a szempár. Nem is értem, eddig, hogy nem vettem észre, milyen szép. Futótűzként ugrott be, hol vagyunk, és mi lenne a feladatom. Semminek sem szabad elterelnie a figyelmem! Ekkor tértem vissza a valóságba.
- Michael, szerezz parancsot! – utasítottam.
- Hát persze, főnök! – nagy vigyorral az arcán ment el.
Nem hiszem el, hogy tud ilyen lenni?! Olyan idegesítő!
- Mégis milyen indokkal? – tette fel a nagy kérdést Jack.
- Az áldozat nekem elég – válaszoltam.
- Nálunk ez nem így működik! Ahogy eddig láttam, maga nem alkalmas erre az állásra! Nagyon fiatal! - háborodott fel.
- Megint kezdi? Nem tűröm el többször, ha még egyszer felemeli a hangját, annak következményei lesznek, ebben biztos lehet! Még mindig a főnöke vagyok! – csattantam fel.
Elegem van már ebből a tahó hapsiból!
- Kell indok! – tette hozzá Jack.
- A klubhoz kötötte a kamera az áldozatot a halála idején. Még mit akar?
- Csak a klub mellé, nem tudni, hogy be is ment oda!
- A belépőjegy nem ezt állítja – zártam le a témát ezzel.

Sziasztook, ugy gondoltam kiteszem vegul a tobbit is, remelem tetszik nektek!💗🥹

Mámorító sötétség [Elkezdett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin