3.

62 11 4
                                    


                                             ***
- A hulla Gavin Obrien, nagy rajzművész volt. Négy napja jelentették az eltűnését – közli Jack.
- Jó – válaszoltam.
Ryan és Michael jött felénk a folyosón az irodámba.
– Lyons meséljen a kártyáról, amit találtunk.
- Átadtam Sadie-nek, valami belépőjegy.
Elmegyek majd Sadie-hez is, előbb viszont meglátogatom Ericet, biztosan talált kapóra jövő információt. A boncterem, van a legmesszebb, az van a -2. szinten. Indultam a lifthez, beszálltam, megnyomtam a gombot, rögtön csukódott az ajtaja, ekkor egy kéz megállította. Kinyílt ismét az ajtó. Hát ki más lett volna, ha nem Michael. Megforgattam a szemem.
- Lyons ügynök, mit akar? – erőltetek meg egy kedves mosolyt, ő meg elmosolyodott.
- Nem magához jöttem - szállt be a liftbe – ,hanem Erichez.
Úgy letörölném azt a vigyort az arcáról!
- Hát én is oda készültem, bár lehet később megyek hozzá – nézem a plafont, s teszem keresztbe a kezeim.
- Micsoda véletlen – válaszolta tettetett döbbentséggel.
- Véletlenek nem léteznek, Michael, ezt tudhatnád – állt meg a lift, majd kiléptem.
- Tényleg nincsenek, ha tegezve beszélt hozzám – követ engem. – Ez biztos jelent valamit – hajolt a fülemhez.
Ugyan már, bárkivel megeshet, nem igaz?
-Ez bárkivel megtörténhet – védtem meg magam.
- De nem magával – tette hozzá.
Ahogy közeledünk a folyosón, egyre jobban hallom Eric hangját, a segédje szokott segíteni neki. Ha velünk jön, a segédje, Juan Lee itt marad, hisz itt is van bőven munka.
Fiatalnak, egészségesnek tűnik, azonban a mája nagyobb a kelleténél, ami utalhat a sok alkohol fogyasztására.
- Tehát alkoholista? – kérdeztem odaérve hozzájuk.
Sosem voltam rosszul egy holttest boncolása láttán, azonban ahogy oldalra pillantottam Michaelre, róla már nem mondható el ugyanez. Ezen csak elmosolyodtam, gyorsan észrevette, és próbálta összeszedni magát. Szerintem nem is nagyon volt itt lent még. Miattam jött.
- Az volt – felelte Eric.
- Ezért halt meg? – kérdezte Michael, közben befogta orrát. Hihetetlen ez a fazon, miket meg nem tesz értem. Nem mintha nagy dolog lenne.
- Nem, de nagy mértékben hozzájárulhatott, Sadie most vizsgálja a leadott mintákból.
- Úgy tűnik, kirúgott a hámból péntek éjszaka, s ebből már nem fog tudni felépülni – mondja Juan.
- Túladagolás? – ötletelt Michael.
Ha másban nem is, de a munkájában legalább egész ügyes.
- Ez megmagyarázná a különféle szervleállásokat, többet tudok, ha befejeztem a boncolást. Lehetséges, hogy véletlen halál.
- Kiderül – megindultam visszafelé, nyomomban Michaellel.

Remelem tetszik<3
A tobbi meg nem tudom, eleg jo e ahhoz, hogy feltoltsem....meg at kell neznem parszor

Mámorító sötétség [Elkezdett]Where stories live. Discover now