8

96 5 2
                                    


***

Egy órája keressük a további üzeneteket, de semmi.  A konyhát és a hálószobát néztük át eddig. Aztán eszembe jutott, hogy a álarcos partin a sorozatgyilkos azt mondta, apám beszélgetéseit átkéne néznem.
-Beugrott valami ötlet? – fordult felém Michael.
- A dolgozószobába megyek keresni.
Bólint.
Valami más. A szoba múltkor nem volt ennyire rendezett. Járt bent valaki?! Talán „M" volt?
Leültem az íróasztalához, bekapcsoltam a számítógépet, mikor bekapcsolt jelszót kért, amit nem tudtam.
- Francba! – sziszegtem.
Valahová biztos felírhatta. Megnéztem a billentyűzet alatt, majd a sok iratai közt az asztalon. Egyik lapnál megállt a kezem. „  SZÉKEN, A PÁRNA ALATT! „ Fel álltam, leszedtem a párnát a székről, s ott van egy cetli. Lehet „M" segíteni akart?
Azt hiszem ez a jelszó lesz. Jobban megvizsgáltam a jelszót; „ MvFivV3S731Y"  Apa sosem csinált olyat, aminek nem lenne jelentése, ennek is kell lennie, csak még nem tudom mi. 
Beléptem a gépbe, megnyitottam a levelezéseit, megnéztem kikkel beszélt, görgettem lefelé. Kiszúrtam egy nevet:
„M"
Megnyitom a beszélgetést.
M:
- A lány is hozzánk tartozik! Soraya-t odaadtad, de az egyességünkben mindkét lányod beletartozik, akár féltestvérek, akár nem! Ha nem tartod be a szavad, nem a munkád veszíted el!
Jonathan:
- Soraya tartozik oda, a lányomnak normális életet szánok, sajnálom, de már nem dolgozok neked, elég volt a titkolózásból a lányom előtt! Soraya-t megkaptad, legyen az elég! A maffiózó életemet lezárom!
M:
- Ismered a szabályt; aki kilép egész családja megfizet az életével! Ezt akarod?
Jonathan:
- Azt hittem velem kivételt teszel, hiszen barátok vagyunk!
M:
- Soha, senkivel nem teszek kivételt! Tudod jól, veled sem tehetek, a szabály, az szabály!
Jonathan:
- Nekem elveheted az életem, de a feleségem, és a lányomat hagyd békén! Megteszek bármit, csak hagyd őket! Találkozzunk és beszéljük meg!
M:
- Hát legyen, Como quieras tu!
Várjunk, ez spanyolul van! „M" spanyol lenne?!
Jonathan:
- Köszönöm barátom!
A rohadék! De nem értem, maffia élet?! Apa...apa a maffiának dolgozott?! Az nem lehet! És ki az a Soraya? Hogy lehet a féltestvérem?!
- Bella? Mi a baj? – rohant oda hozzám Michael.
Komolyra váltatta tekintetét, s várja, hogy elmondjam.
Véletlen megpillantom az iratok közt egy szöveget; „ Vigyázz az „M"-el kezdődő nevekkel!"
- M-Michael...
Azon gondolkodtam, hogy „M" – nek talán ez a neve kezdőbetűje, ám eddig nem gondoltam, hogy Michael-nek is azzal kezdődik a neve. Talán ezeket a sorozatgyilkos írta, hogy segítsen, de miért teszi? Mit vár cserébe?
- Bella, jól vagy? 
Nem, biztos nem ő az, látom a tekintetén.
- Azt hiszem van egy féltestvérem... - próbáltam mosolyogni, miközben lefolyt néhány könnycsepp az arcomon.
Ránézett a gépen lévő beszélgetésre, majd hirtelen felállított, kezeivel megérintette arcomat.
- Meg találjuk a testvéred – ígérte, s szorosan megölelt én meg hagytam. Jól esett az ölelése.
A sorozatgyilkos tudja, ki „M", meg kell keresnem, hogy kikérdezzem. Muszáj.

Most csak egy rovid reszt tudtam hozni, mert a suli miatt annyira nem ertem ra, de igyekszem! Remelem eleg izgalmas! Mindig orulok ha mondjatok, vagy a gondolatmeneteitekre is kivancsi vagyok. A Sarkanyszivvel nem tudom mikor erkezem, majd posztolom a profilomra, ha tudom mikor hozom az elso reszt!

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 14 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Mámorító sötétség [Elkezdett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang