- Az öcsikém nem tudta jól megcsinálni, ezért most átveszem a feladatot és felgyorsítom. A játékot már jó kezek irányítják, az unalmat el is felejtheted. A drága öcsém figyelmen kívül hagyta a legfontosabb szabályt: Ne te fogd meg az áldozatot, az áldozat rohanjon a kezeidbe!
Rám célzott.
- Az egész csapatra gondolt, vagy csak rám?
- Beszéltem én többesszámban?
Tehát engem akar. De miért? Honnét ismer? Mit akar velem tenni? Információkat akar kihúzni belőlem? Megakar ölni? Azt hittem csak „M" akar engem. Úgy látszik tévedtem.
- Egy pillanat, először az öccse gyilkolt?
Erre azonnal felfigyelt egy elismerő mosoly kíséretében.
- Bizony. De melyik először?
- Hogyhogy melyik? – húztam össze szemöldököm, amit hiába teszek, senki nem látja az álarcom miatt. – Lenne más gyilkosság is, amiről nem tudunk?
- Nem.
- Akkor nem értem.
- Maga tud róla.
- Az első halott Ryan Owens, a második Piper Stone, nem tudok több holttestről.
- Már két éve...két éve tűntek el a szüleid. Gondolod, hogy még élnek? Hát elkell szomorítsalak, már aznap meghaltak, hogy elrabolta őket.
Ledöbbentem. Kutatott utánam a rohadék! Nem értem ez hogyan jön ide. Ez a saját ügyem, nem is hivatalos.
- Ez az eset, magán dolog! – próbálkoztam határozott lenni.
- Ezt kérdezze az apja e-mail fiókjában elkövetett beszélgető partnereitől!
- Már rég megnéztem! Nincs benne semmi érdekes.
- A hivatalos fiókjában sincs? Azt erősen kétlem.
Hivatalos? Apának volt még egy fiókja?! Amiről én tudtam az volt a hivatalos.
- Honnét tud apáról? Ki maga?
- A te feladatod kinyomozni, nem igaz?
Ezt persze nem árulja el.
- Most pedig ideje hazamenni! Szóljon a csapatának, hogy vége a mókának!
A zene leállt. El is felejtettem, hogy közben ezzel táncoltam végig.
Mindenki a kijárat felé veszi az irányt, ahogy mi is. Illetve csak én. Eltűnt egy másodperc alatt. Hova mehetett?
***
Tegnap este a csapattal megbeszéltük ki mit tudott meg. Jack megtudta a pultostól, Gavin Obrien mikor utoljára a clubban volt Piper Stone-nal érkezett, ám amikor távozott a lány már nem volt vele. Elmondta a pultos, hogy Piper barátnője segített neki hazajutni, mert szét lett verve, nem is előszőr történt ez, rendszeresen megverte. Csakhogy Piper sem volt olyan ártatlan, barátnőjét kikérdezte Jack, azt állította belekeveredett a maffia ügyébe és nem szabadult tőle. Azt hiszem a sorozatgyilkos rossz embereket gyilkol. Ma reggel ismét átbeszéljük kicsit. Azt persze én kihagytam, hogy a gyilkosunk elég sokat tud a magánéletemről, nem akartam nagyobb aggodalmat kelteni. Megkéne osztanom ezt a részét is, szerintem viszont megtudom oldani. Kezdem úgy érezni, hiába vagyok nyomozó, talán mégsem ez az én életem. De vajon mi lenne az?
- Szóval nem tudod mi akar, akkor miről beszéltetek olyan hosszan? - pillantott rám kétkedően.
Kissé elkell gondolkodjak mit is válaszoljak.
YOU ARE READING
Mámorító sötétség [Elkezdett]
RomanceBella apja Jonahtan Diaz felszívódik. Felesége, Lauren Diaz is nem sokkal később eltűnik. Egy titokzatos -M rémisztgeti Bellát üzenetekkel. Bella helyszínelő lesz. Lassan, ahogy nyomoz a szülők titokzatos eltűnése után, egyre több mindent tud meg a...