Kaldık!!

290 9 1
                                    

Merhabe yeni hikayemle karşınızdayız.Bu hikayede adım Öykü.Öykü'yü tanıyım.
İşe gidiyo.Memur zor bi hayatı var işte.Neyse hikayemize başlayalım.
Multi:Öykü.
-Tamam komserim..deye bağırdım bıktım artık ya bu işten iyki İzmir'de çalışyorum arkadaşlarım var.Komserim bende 2 yaş büyûk ben 23 yaşındayım.Yakışıklı.Ama bana çok kötü davranıyo.Bi tanede sapık bitane memur var aynı benim gibi oda pis sapık bana yavşıyo resmen.Aha sapık geliyo ben kaçsamı ne yapsam offf kaçamadımbile geldi.
-Neee..diye bağırdığımda belimden tuttup kendine çekti.Aslında yakışıklı.Off ne diyorum ben.
-Güzelim bana bağırma..dedi ciddi şekilde.
-Sanane ya sanamı sorcam kime bağırıp bağırmayacağımı çek o ellini belimden..dediğimde dudağınmdan öptü.Ona karşılık veriyodum.Neden????
-Neden karşılık verdin???desiğimde koşarak tuvallette gittim..Ağlama krizi tuttu resmen..Eve gitme saati gelmişti.Arabamla gittim.Asönsere bindim ve 7. Kata basıp.Yukarı çıktı 2.katta durup yakışıklı bir erkek bindin oda 9.basîp çıktıp ve 6.katın tam ortasında kaldık. Asonsörün kapısına vurmaya başladık ama kmse duymuyodu.
-Kaldık...dediğinde başımı salladım.
-Malesef ama 5-10 dakka sonra gelirler belki.dediğimde bana bakıp.
-Evet gelirler..dediğinde dizimi çöküp oturdum.Oda oturdu.
-Adın ne??dediğinde ona baktım.
-Öykü senin??dediğimde elini uzatıp
-Benim adımda Mert..dedi ve elini sıkıp bıraktım ve:
-Tanıştığıma memnun oldum Mert.dedim
-Bende..Çalışıyomusun?dedi
-Evet.Memurum.desim oda gülüp.
-Ben memurum buraya yeni geldim.dedi hımm demekki buraya yeni taśinmıştı acaba ikimiz aynı iş yerindemi çalıśyodum.Yok canım daha neler ay bende neler uyduruyom.
-Hımm bende. belki aynı yerde çalışıyozdur..dedi.
-Aynen...dedim asonser çalışmaya başladı 7.kata geldi ikimizde indik.
-Ohh be sonunda.dedi
-Bence sen bana gel Mert.Nolur...dedim gülerek:
-Tamam..dedi kapıyı açtım sonra salono geçti iyi dün poğaça falan filan yaptım.
-Buyrun.deyip önüne koydum ve oturdum..
-Size bişey sorucam..dediğinde elindeki çatalı bırakıp bana döndü.
-Evet..dedim
-Siz evlimisiniz veya nişanlı...dedi
-Evlide değilim nişanlıda.Ya siz..desiğimde bana bakıp:
-Bende hiçbiri değilim.dedi ve yemeğine devam etti.
-Herhalde acıkmışsınız.dediğimde
-Evet.lavobo nerde??dediğinde ona gösterdim.Sonra solono gittim yemeğini bitirdiği için mutfa götürdüm makineye attım.Samsung Grand 2'mle nmesajlaşma keyfi yapıyım biraz.3 mesaj gelmiş.
Kimden:Tanımadığım bir numara.
-Naber bebek??demiş bu kim ya.Hemen mesaj yazdîm
-Sen kimsin bana bebek diyosun??dedim
Kimden:Ceren Kankiş :-)
-Kanka yarın bulişallımmı işe gidemedim çünkü.İşim čıktı onun için biraz konuşsak.demiş
-Tamam kanka..diyip hemen mesaj attım.Tam bi kişi mesaj kalmışken Mert geldi.Telefonu neymiş Samsung Grand Neo.hım Ceren'nin de telefonu böyle.
-Telefon numarını verirmisin??dediğinde verdim..
-Ha doğru numara.Teşekkür ederim..dedi niye teşekkür etti.
-Niye teşekür ettin..desim bende hemen.
-Olsun..dedi kısa cevaplardan nefret ederim.Son kişidende mesaja baktım
Kimden:Annem.
-Biz yurtdıśına čıktık 4 gün oldu kızım sana para göndeririz.demiş ya 4.gün sonramı söylenir abi ya.
-Tamam anneciğim..diyip mesaj yolladım..Sonra telefonu Komsere mesaj attıyım.
Kime:Komserim
-Komserim ben 18 gün izin alabilirmiyim?diye mesaj attınca hemen geldi.
-Tamam. 20 gün olsun bare..dediğinde güldüm.Gülünce Mert baktı.
-Tamam komserim.diyip telefonumu kapatıp Mert'e döndüm.
-Özür dilerim..dedim
-Önemli değil canım..dedi o bana ne semişti.Canım'mı...Sonra kalktı evime gidebilirimiyim falan dedi.Sonra yatma vaktim gelmişti.Survivor'u kazanan Turabi olnuśtu.Abi bune ya bare Acun çağırmasaydı bu yıl.Geçen senede çağırdı.Neye telefizyonda bişeyler izliyim uyumuyum.Telefonum titreştiğinde korktum.
Kimden:Mert
-Öykü uyanıkmısın?demiş hemen mesaj yazdım.
-Evet noldu??
-Komser bana 20 gün izin vermiş??
-Hım benimde verdi.
-Hımm hatt bana dediki birisi 20 gün izin verdim sanada veriyim dedi.
-Hımm o benmiyim acaba...
-Olabilir.
-Adı ne bu komserin..desim adı aynıysa aynı işyerindeyiz :-)
-Gökhan..dediğinde güldüm evet aynı iş yerindeyiz.
-Aynı iş yerindeyiz Mert..dedim
-Hımm iyi güzel.Sen yarın bize gelirmisin kutluyalım saat 11'de..dedi
-Olur bay bay..dedim be Ceren'e mesaj attım
Kime:Ceren Kankiş
-Kanka kaçta buluşucaz??diyerek mesaj attım inşallah uyanıktır.
-4 gibi olur...dedi uyumamış demekki...
-Tamam iyi geceler..
-İyi geceler Öykü.dedi ve telefonu resmen takıp şarja taktım televozyonuda kapatım uyudum.Sabah kalktım.Kahvaltımı yaptım.Bilgisayarda feyse girdim.Telefonumu şarjdan čıkarıp.Mesaj gelmiśmi diye baktım ama gelmemiş mobil verimi açıp watsapp'a giriyim.Ben şok.Mert'in watsapp'ı var.Fotosu güzelmiş gözlüklü.Benimde başımda var.
Çevrimiči ama watsapp'tan čıktım.Saat 3'dü hazırlandım.Üstüme bi T-shirt ve altıma şort giyip čıktım buluşucsğımız yer kafeydi.Arabama binip gittim.Ne zaman gelmiś ya bu kız.Orda oturuyo limonatasını içiyo.Arbamı park edip.Yanına gittim.Garson geldi.
-Ne istersiniz efendim?dedi
-Ben bi kola alıyım.dedim ne içiyim başka ya.
-Tamam efrmdim hemen geliyor.....dedi ve koşarak gitti.
-Noldu Ceren??dedim..
-Hani memur pis sapık varya bize sarkan.Ece'yde Emine'yede..dedi
-Evet..
-O benle sevgili oldu.Bana çıkma teklifi etti.Yüzük bile almış..dediğinde parmağını gösterdi.Oha bu çok güzel.
-Oha bu çok güzel...dediğimde telefonu ćaldı..
-Ben gitmeliyim o arıyo bay bay...dediyip gitti ben kafede kolamı ičiyodum.Ya bunun içinmi telefondada konuşabilirdik yani.Yanıma erkek oturdu yakışıklıydı siyah saćlı kahverengi gözlü..
-Naber bebek...dedi aynı tanımadığım kişiden mesaj gelmiş gibi.Mert'mi geliyo.Çocuğa vurdu..
Lutfen vote ve yorum beni kitaplarımı kimse beğendimiyo ama üzülüyorum.Lütfen beğenin sizleri seviyorum.Diğerki hikayeyi kimin için yazıyım.:-) Vote ve yorum.Teşekkür ederim okuduğunuz ičin.:-(

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin