Hamile Mi??

58 7 0
                                    

Merhaba votesiz bir gün daha iyi okumalar..
Multi:Ceren'nin telefoin kılıfları..
Ve yere fırlattı.Ellemeye başladı.Altımıda bir çırpıda çıkardı.
-Bakiremisin??dedi hımm
-Ne??dedim anlamamış bir şekilde
-Anlamamış gibi yapma anladın işte.
-E-evet..dedim bende kekeleyerek.
-İyi..dedi bu napıcaktı böyle bana,.Erkekliğini kızlık yerime soktuğunda bi bağırma oldu.Ama o kadarda dsğil.Şuan her yer kandı.Čok acıyodu.
-Selenaa..dedi ve geri çekildi.Bende üstlerimi giydim.Duş almaya gittik ilk önce.İkimiz aldık.Yorganları hemen makineye attım.Ve uyumaya devam ettik..Sabah kalktığımda bacağı bacağımın üstündeydi..Bacağından kurtulup.Yatktan kalktım.Onu uyandırdım ve kahvaltı hazırlamaya gittim.Midem bunaldığı için koşarak tuvalete gtttim.Noluyo bana böyle.Yoksaa..Eczaneye gidip hamilelik testi aldım..Herkes uyanmistı.Kahvaltı yapıyolardı.
-Siz yiyin ben elimi yüzümü yıkayıp geliyorum..dedim banyoya gittim ve yazılanları yaptım.Ne??Hamileyimm..Tuvalletteyken Utku'ya mesaj attım..
-Kime:Utkum.
-Utku banyoya gel..dedim saniyesinde mesaj geldi.
-Tamam..diye mesaj attığında hemen geldi.
-Utku..dedim
-Noldu??dedi şaşırmis bi şekilde bana baktı.
-Ben b-en hamileyim..diyip hamilelik testini gösterdim.
-Nee??dedi oda banyodan čıkıp evden ayrıldı.Beni sevmiyomu..Telefdonunu arayom açmıyodu.Kapı çalmıştı.Ece ve Ceren'di onları banyoya aldım.
-Noldu Öykü..dedi Ceren.
-Hamileyim..diyip hamilelik testini gösterdim.
-Ne??dedi Ece
-Ondanmı o yüzendenmi evden gitti..dedi Ceren
-Evet malesef beni sevmesiği belli..dedim
-Ben Mert'i arıcam höpörleride açiicam..dedi Ceren ve telefonunu çıkarıp aradı.
-Mert Selena hamile...
-Hamile mi?
-Evet...
-Aldırsın o çocuğu çünkü Utku onu sevmiyo şimdi onu takip ediyorum ve başka kızla öpüştü...dedi Mert ve bende evden čıkıp dışarı çıktım.Şağıma baktığımda araba çarptı.
Uyandığımda kendimi hastanede buldum.Ve yanımda yakışıklı biri.
-İyimisin??demişti
-İyim..dedim ende
-Benim adım Ömer..dediğinde
-Soyadın ne??dedim
-?.......dedi
-Nee sen yoksa...dedim eskiden sevgilim gibi bişey..
-Evet ben..dedi ve doktor geldi oda čıktı.
-Siz hamilemiydiniz??dedi kadın doktor..
-Evet..dediwm bende
-Üzülerek söylüyrum ama çocuğunuz düşmüş..dediğinde aldırmak yerine düştü.Doktor čıkmadan soru sordum.
-Arkadaşlarım geldimi??dedimğimde başını salladı ve 1 dakka sonra arkadaşlarım geldi.
-Selena..dediler ağlayarak
-Bişeyim yok var aslında.Hani benim Ömer diye sevgilim vardıya..
-Eeee
-İşte o bana çarpmis.dedim
-Hımmm çocuğun düşmüş demi..dedi Ceren
-Evett..dediğimde içeriye Mert girdi.
-İyimisinn..dedi Mert dudağıma yapışacakken kafamı sağa cevirdim.
-Mertt čık..dedim hepsi çıktı.Ben Mert čıksın diyom hepsi čıkıyo.Ama yanıma Ömer geldi.Saolasın.
-Tekmi kaldın??dedi yanıma oturup.
-Evet..dedim ve dudağıma yapıştı.Ona karşılık veriyodum.Taki içeri Mert girene kadar.
-Noluyo lan burda?dedi içeri girerek
-Bişey yok hem sanane sen niye geldin??dedim
-Sana bakmaya gelmiştim..dedi ve dışarı çıktı.
-Eski sevgilinmi??dedi Ömer
-Malesef..dedim ve Ömer'i doktor çağırdı.2 dakka sonra yanıma gelip oturdu.
-Sen hamilemiydin??dedi
-Evet evli değilim ve beni hamile bırakan kişi şuanda başkasıyla öpüşüyo.Ve şuanda sevgilim y-...derken sözümü kesip yine dudağıma yapıştı.
-Şuanda sevgilin var.. Oda benim..dedi
-Herkes öyle diyo zaten.Sonrada ayrılıyolar.dedim
-Ben senden vazgeçmem Selena..dedi bu sefer bundanda ayrılsaydım.Kimseyle ne sevgili olcaktım nede evlencektim..
-Tamam..diyip ona sarıldım.Doktor geldi.
-Selena hanım yarın çıkabilirsiniz..dedindoktor bu doktorda bana bakıp duruyo he..
-Tamam..diyip çıktı.Ömer'de uyuya kaldı.Bende uyuya kaldım..Sabah kalktiğımda Ömer yoktu..Ben tekmi kaldım diye düşünürken kapı çaldı .Ömer'di..
-Nereye gittin??dedim
-Lavobaya..dedi yerine oturup.
-Ne zaman čıkïcaz..dedim oflayıf.
-Simdi hadi hazırlan..dedi bende kalkıp giyinmeye başladım.
-Çıkarmısin??dedim nazikçe
-Neden??dedi oda
-Hadi Mert hadiiii.dedim ama ne demiştim ben Mert'mi??
-Mert ha?dedi
-Sen bana çapmadınmı??dedim sırıtarak
-Öbürki giyindiğinde yanımda giyiniceksin..diyip odadan çıktı.Bende üstümü giyindim.
Çıktım.Ömer beni arabasında bekliyodu.Polisler gelmişti.
-Öykü hanım orda durun..dediklerinde onlara döndüm.
-Efendim.dedim
-Size çarpmış şikayetci olucakmısınız??dediklerinde
-Hayirrr...dedim ve Ömer'in arabasına bindik ve gittik.
-Nereye gidyoruz..dedim
-Bara..dedi telefonumu čıkardım ve Ceren'e mesaj attım.
-Ceren bara gidelim nolur Ece'yede haber ver sevgililerinizide haber verin nolurr.diye mesaj atım.
-Tamam hemen veriyorum..dedi
-Neresi olduğunu yazıyrorum................ Tamam bende Gökay'a veriyom Ece'ye söyle.
Kime:Gökay
-Gökay bara gidicez Ece falan filan adresi veriyom .......... Ok byy cabuk gel..diye mesaj attım.Hemen geldi.
-Tamam..demiş bunu icinmi ya..Neyse...Arabayı sürüyodu.Benim dinlenmem lazım ya
Hem böyle bara gidinmezki??Gelmiştik.Bara gittiğimizde soyunuk kızlar vardı.İğrenç bir ortamm...Garson gelmişti.
-2 içki..dedi
-Sana yavśıyolar sakın bakma....dediğinde benim yanıma biri gelip elini kalçama sıkmıştı.
-Napıyosun be sapık..dedim ve tuvalete gittim.Çıkışta beni birisi tutup erkekler tuvaletone soktu ve kapıyı kilitledi..Beni dudağımdan öpüyodu.Ama ben hala onun yüzüne bakamıyıyodum.
-Sen kimsin??diyip itirdiğimde bunun.............
Heyacanlı yerdemi bitirdim ne?Neyse.İyi okumalar yeni bölüm yarından sonra gelebilir..Lütfen vote ve yorum.Vote atın bare..Sadece bir tıkkk...Sizi seviyorum.:-)

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin