AYRILIK.

43 6 0
                                    

Yeni bölümle hoşgeldiniz.Votesiz bir bölüm...
Multi:Öykü'nun telefon kılıfları......
Mert,Gökay ve İbrahim gelmişti.Mert ne zaman bunlarla bulişmuşmuydu.Gökay'a baktığımda yüzünde morluk vardı.Bu neydi boyle.Yoksa Mert onu dövmüş olabilirdi..
İçeri geçtik.Hepimiz salona geçtik.Telefonumu čıkarıp Mert'e mesaj attım..
-Kime:Aşkımmm
-Mert yatak odasına gel...diye mesaj attım.Onun yüzüne baktım.Telefonunu čıkardı ve bana baktı.
-Napıcaz..diye mesaj atmış sappık.
-Off hadii gell...diyip odaya čıktım.Telefonu şortumun cebine koydum.Üstüme nemi giydim.Şort ve göbeği açik bir t-shirt.Mert gelmişti.Kapıyı kilitledi.Bunun amacı ne yaa.
Eli açık göbeğime değdiğinde eline vurdum.
-Mert sana bişey soylicem..dedim
-Evet söyle bebeğim..dediğinde hemen soruyu sordum
-Sen Gökay'ımı vurdun??dedim kekeleyerek
-Hayır...dedi
-O zaman kim yaptı...dedim ve eline baktım...
-Onu masaya çarptım..dediğinde dudağına yapıştım.Beni yaağa attı.Hala öpüsüyoduk.Eli göbeğime değiyodu.Aćık olursa.Ğöğsüme deymeye başladı.Kapı tıklanınca hemen elini čekip.Yataktan kalktık.Ben kapıyı açtım.Ceren'di.
-Hadi Öykü hazırlayalım..dedi Ece'de gelmişti.
-Siz gidin ben gelicem tamammı?diyip kapıyı kapadım.Yine dudağını öptüm bıraktım.Kapıyı açtım.Kimse yoktu.Çıkartıp.
-Hadi sen içeri git...dedim ve içeri gitti.Bende mutfağa gidip.Tabaklara koyduk.Cips baya vardi bizde 5 paket koyduk.Koları koyduk.Cheescake,pasta,kurabiyeleride tabağa koydukmu tamam ve koyduk.Herkesin œnüne koymuştim.Sadece Gökay kalmiştı.Onün önüne koyuyodum.Ama o bana bakıyodu.Bende koyduktan sonra onun yüzüne baktım.Yüzü morarmıştı.
-Sevgilin beni dövdü..dedi bebek gibi ben Mert'e baktım oda bana baktı..
-İyi yapmış...diyip mutfağa geri gittim.Ceren ve Ece'de vardı telefonlarınla oynuyolardı.Bende teledonumu cıkrıp Mert'e mesaj attım..
Kime:Aşkımmmm.
-Sen Gökay'ı dövmüşsün??diye mesaj attım.Ece yanıma geldi.Bende telefonu hemen çıkma tuşuna bastım.Sonra oda içeri gitti.Ceren'de gitti.Gökay geldi.Beni banyoya götürdü telefonuma mesaj sesi geldiğinde şortumun arka cebimden teledonumu çıkardı.
-Demek aşkımmmdan.Ne demiş.Evet ben dœvdüm Selena onun yüzünden ölüyüdun.dedi Gökay hemen elinden telefonumu aldım mesaja baktım.Bu çocuk beni düśünüyo.
-Şifremi nerden biliyosun sen??dedim telefdonumun şifresini nerden biliyodu gerçekten
-Sen girerken gördüm..dedi şuna bak bunu amacı čok başka
-Sen beni hiç sevme-.....diyecekken sözümü kesti.Dudağıma yapıştı..
-Evet seni čok sevdim..dedi eli göbeğime değdi.Mert'e yaptığım gibi eline vurdum.
-Eminimki öyledir..diyip banyodan çıktim.Ama ağladım.Telefonum ćaldı.Love You Like A Love Song'tü Selena Gomez'in hayranıyım.Muziği dinledim.Kim aramıştı.Gökay.Arasın açmam.İçeri geçtim.Bad blood klibi vardı.Ece ve Ceren Taylor Swift hayranı olduğu ičin ağzı acık izliyolardı..Bende cheescake'yi yemeye başladım ama teledonum ćaldı.Gökay.Telefonu resmen kapadım.
-Niye açmadın..dedi Mert.
-Tanımadığım bi numarda ondan..dedim Gökay geldi.Teledonumu açtım..Mesaj geldi 2-3 dakka sonra bakmadım içkimden bi yudum aldım.Hepimiz sarhoştuk.Dans etmeye kaldırdı beni.Herkes sevgilisinin biyerlerine eliyodu.Mert benim göğüslerime elliyodu.Gökay Ece'den ayrılıp benim dudagıma yapıştı.
-Selenaaa.dedi Mert sonrada gitti.Kapıyı kapatıp gitti.Bende onun arkasından gittim.
-Mert ben seni seviyorum...dedim offf Gökay
-Selena gitt..dedi ben koşarak onun önüne geçtim.
-Benim gözüme bak..dedim bende ağlıyodum.Onun dudağına yapıştım 1 dakka öpüştükten sonra.Mert beni bırakîp gitti.Bende gidip oturdum.Heryer sessizdi..Ağladım.
-Sevgilin seni terkmi etti?dedi tanımadım bi erkek..
-Evet..dedim ve benim burnuma bişey döktü...
Mert'in ağzından:
-Aloo Ceren Selena geldimi??dedim
-Hayır..
-Kaç saatir...
-3 saatir..
-Niye aramıyosun kayboldu yada birisi kaçırdı...dedim Selena'nın evine gidip
-Ofd bişey olmamıştır..dedi Ceren ben Selena'nın evine gelmistim.Ceren ve Ece gitmemiş.Ayyakabıları dışarda.Zile bastım karşıma Ece čıkti..
-Selena kayboldu..dedim içeri girerek.Herkes duymuş olacakki hepsi bana dönûp
-Neee..diye bağırdılar koşarak atyakabılarinı giydiler.Hepimiz kapının önündeydik.Polise haber verdik.Karakolda birisi aradı.
-Alo siz kimsiniz??dedim vd hopörleri actim koşarak polisin yanına gittim.
-Ben sevgilini kačıran.dediğinde Ceren ve Ece ağladı.Arkadan Gökay bağırdı.
-Kimsin lan sen kimsinde kaçırıyon..dedi bağırarak.
-Size bi yer vericem sevgilini alırsın ama bi kız karşılığında..dedi
-Tamam yeri söyle..dedim polislerde duyduğuna göre benim arabama bindik.Ceren ve Ece'yide aldık.İbo ve Gökay geldi.Söylediği yere gittik..Orda hırsız bizi bekliyodu ama Selena yoktu.Adamları çoktu.
-Selena nerde lan..dedim bağırark.
-Burdayımm Mert yardım et..diye ses duydum Selena'nın sesiydi..Polisler čıktıktan sonra ben Selena'nın yanïna koştum.
-Selenaaa..dedim...sonra ipleri çozdüm..Bana sarıldı..
Öykü'nün ağzından:
Kahramanım beni kurtardı.Ona sıkıca sarıldım.Karşıma hırsız čıkmıştı yine maskesini čıkarıp beni dudağından öptü.Kim bu??
-Selena ben Utku...dedi ve biz gitik.Ben bağırarak.
-Soyadın ne??dedim biz gidiyoduk.
-.......dedi bu o miydu eski sevgilim...
-Tanıdıkmı yoksa..dedi Mert
-Hayır..dedim arabaya binip eve gittik.Mert salonda uyuyudu.Ceren ve Ece yine bende uyudular.Sabah kalktığımda altıma siyah pantolon üstümede göbeği aćık bi t-short.Utku'nun yanına gitcektim.Biliyorum neresi olduğunu arabama binip sürdüm.Geldim.Biyere park ettim.Utku'yu aramaya çalıştım.
-Utkuuuu.diye bağrdım..onu kahvaltı yaparken gördüm..
-Utku..dedim kısık sesle...Kafasını kaldırdığında Utku olmadığını gördüm.Kaçmaya çalıstım.Ama beni yakaladı..Sonra beni yakaladı...
-Utkuuuu..diye bağırdığımda bağlamayı kesti.
-Hangi Utku..diye sordu.Hırsız.
-?..... O benim sevgilim...dedim
Utku'nun ağzından:
Ne demişti o benim sevgilim.
-Çözzz..dedim Selena'nın yanına giderek.
-Tamam efendim..dedi ve çozdü.Sonrada gitti.
-Sen ne demiştin öyle O benim sevgilim...dedim ona bakarak ama o bana bakmıyodu.Utangaç..Bana baktığında sandalyeden kalktı..
-Sen čıktığımız Utku'musun??dedi evet eskiden çıkmiş olabiliriz.
-Evet.dedim
-Zayıflamıssin...dedi eskiden kiloluydum.Ama fazla değildim..
-Sende..dedim oda biraz kiloluydu ama o kadar değildi..
-Teşekkür ederim canım..dedi bana bakıp.Ona yaklaśıp onun dudağına yapıştım..Arkadan birisi bağırmasıyla dudağından çekildim..
-Selenaaa.diye bağırdı.
-Mert sen beni nasıl buldun??dedi Selena
-Ne işin var bunun yanında hemde öpüşüyodunuz...dedi Mert denilen čocuk.
-Biz sevgiliyiz..dedim bende.
Öykü'nün ağzından:
Ne demişti bu biz sevgiliyiz..
-Hayır Mert..dedim bende arkasından giderek ama durmadı.Arabasïna binip gitti.
-Artık beni sevmez...diyip sandalyeye oturdum..
-Sevgilisiz bir gün..dedim ve ağlamaya başladım.
-Bence ağlamana gerek yok..Ve sevgilisiz bir gün falanda değil ben senin sevgilinim..dedi bene güldüm.
-Benim evime gel..dedim ve arabama bindirdim.Eve geldiğimizde Cren ve Ece şaşırdilr.
-Kızım nereydin sen??dedi Ceren
-Boşverin bakın bu benim yeni sevgilim.dedim bağırak ve içeri geçip oturduk.
-Mert..dedi Ece
-Off herşeyi yanlış anlıyo.Bugünde herşeyi yanlış anladı..diyip teledonumu čıkardım ve ikisinede aynı mesajı yazdım.
-Utku'yla öpüştük yani yanımdakiyle oda yanlıś anladı.Ve beni brakıp gitti.Ve bizde sevgili olduk.Diye mesaj attım.Kafalarını telefondan ayırdılar ve bana baktılar.İkiside bana göz kırptı.Akşam olmuştu büğun evde Gökay,İbo,Utku,Ceren,Ece hepimiz bugün evdeydik ve sadece televizyon izledik.Gece olmuştu ve uyku vakti gelmişti.Ceren ve İbo aynı odada yatcakları ičin.Ece ve Gökay aynı odada yatıyolar.Utku nerde yatcak diye düşünürken.Utku ordan konuştu.
-Senin yanında..dedi ve ikimiz beraber yattık.Başka çaremiz yoktu.Ben yatağa yattım oda yattıktan sonra yorganı örtüm ama o nim üstüme čıktı.Ve göbeği aćık t-shortumu čıkardı.Gece gece sabahkilerle yartıyorum düşünün.Südüyenli kalmistı şuan ve pantolonumu čıkardı.Şuan ič çamaşırlıyım.Oda şuan boxslıydı.Dudağıma yapıştı ve suduyenimin kopçasını bi çırpıda čıkardı.

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin