6.Bölüm..Partiiiii:-)

59 6 0
                                    

Merhaba sizi seviyorum iyi okumalar...Biaz geç geldi čünkü internetim bitti.
Multi.Öykü'nün bugünki tırnak ojesi:-)
Sadece izledim.Pardon ben yanlış hesaplamişım 3.katmıś ama yinede biyerleri kırabilir.İplere takıldı.1 katın ve kendini tuttu.
-Selena kendi tutt.dedim ve hemen hızlïca aşağı indim.
-At kendini.dedim ve attı erkek adam ağlamaz derlermis ama ağlanıyo işte.
-Mert beni bıraksaydın.. bu dünyaya layık değilim.dedim
-Selena sus şimdi Ece ve Cerennin evine gidiyoruz.dedi be benim arabama binip gittik.Ceren ve Eceye olayı anlattım aslında Ece'de Ceren aynı evde yaşamıyolardı ben getirdim.Olaylari anlattım.Selena ağlıyodu.Ceren ve Ece şok gećirmiş ağlïyolardı bile ve koşarak Selena'ya sarıldılar.
-Kızım doktora gidelimm...dedi Ceren
-Sen doktor değilmisin zatenn..dedi Selena'da
-Evet doktorumda öyle şeyleri anlamam ve arkadaşlarıma bakamam.dedi Ceren
-Neyse hadi o zaman..dedi Selena ve arabama bindik ve hastaneye geldik.Selena'ya baktıktan sonra onlarda çok şaşırdılar baktılar ve bişey olmadığını öğrendik.
Öykü'nün :ağzından
Biliyorum çok saçma şey yaptım.Gökay artık umrumda değil.Artık Mert var ve onu düşünmicem.Bana baktılar ve çok şaşırdilar.Nasıl böyle oldu?Naptın kızım sen diye bağırdilar.Dayanamayıp çıktım.Čıktığımda herkes yanıma geldi.Mert biliyodu.
-Noldu??dedi Ceren
-İyiyim..dedim ve dışarı čıktık.Mert'in arabasına binip.Nim evime geldik.Ceren ve Ece'de geldi.Onlara oturma salona serdim.Mert'ede oturma odasına yatak serdim.
-Senin yanında yatabilirim..dedi bende şaşkınlık geçirdm.
-Anlamadım..dedim ve beni yatağa attıp kapıyı kilitledi..
-İşte bunu dedim şimdi anladınmı??dedi
-hı-hı.diyip kendimi uykuya bıraktım.Sabah kalktığımda hala uyuyodu.Yada uyuma numarası yapıyodu.Yataktan kalkıp kapınïn kilidini açacakken bana ordan bagırdı ama kimse duymayacak şekilde.
-Dur.dediğinde başımı ona döndürdüm.
-Niye??dedim ona bakıp
-Neyse hadi git bana haber ver...
-Tamam..dedim ve gittim hala uyuyokardı koşarak odama girip
-Çık Mert çık..dediğimde eliyle arkasını gösterdi ahh olamaz...
-Öyküuu...dediler ikisi birden ya bana niye Öykü diyolarrr...
-Bana Öykü demeyinn..dedim konuyu değiştirerek.
-Konuyu değiştirme canımn.dedi Ece sırıtarak.
-Ne varr.dedim kapı hala açıktı ve Ceren ve Ece onun kaslarına bakıyolardı.Kapıyı kapattım.Ahh evet kıskanmış olabilirim..Bakmasın onlarda onlarında sevgilisi varr..
-Yattınızmı??dedi Ece
-İkimiz uyuduk yanii...dedim bunlar başka bişey anlamışlar yaaa..
-Tamam tamam ben kahvaltıyı hazırladım hadi gelin..dedi Ceren be ikiside gittiler.Bee Mert'i čıkardım dünkü üstlerini giymişti.Ben lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadim.Mutfağa gittim.Mert-de lavobaya gidip mutfağa geldi..
-Günaydın..dedi Mert ve yerine oturdu benim yanıma ama..
-Günaydınn..dedik üçümüz...
-Yedikyen sonra çarşıyamı čıksak...dedim
-Hayır Selena senin dinlenmen lazımm üzgünümm...dedi Mert offf..
-Offffff...diyip odama girip yattım..
-Siz girmeyin....diye ses geldi Mert söyledii...
-Çıkk...dedim bende bağırarak ama o girmişti.Kapïyıda kapadı..
-Selena beniz zorlamaaa....dedi ne diyo bu salakk.
-Ne diyon??dedim göz kırpıp...
-Anlarsınnn...diyip dudağıma yapıştı...
-Mert tamam o zaman evde parti yapalım..Muzik falan filan....dedim bende yani evde canım sıkîlıyo..
-O olur bak hadi kalk kızlara haber verelim..diyip beni kaldırdı.Kapıyı aćıp Ceren ve Ece'nin yanına gittik.Salonda televizyon izliyolar...
-Kızlar biz size bişey söylicez...dedim
-Duyduk...dedi ikiside ya kapimı dinliyolar bunlar..Biz neler konuştuk lan.
-Bizimi dinlediniz siz kızımm..dedim bağırarakk..
-Yooooo..dedi Ceren yalaninı yiyim.
-Yalanını yiyimm hadi o zaman parti yapıyoz..dedim kafasınıtelevizyondan ayırıp bana baktılarr.
-Neeeeee.....dediler bağırıp bunlar bizi dinlememişlermiydi..
-Kızim siz bizi dinlemedinizmi??Parti yapıcaz...dedim
-Biz ilk cûmleleri dinledik yaaa...dedi Ece
-Sapıksınız iştee...dedim bende
-Parti evde güzel olur..dedi Ceren..
-Sevgililerimizide çağırsaaakkkk..dedi Ece
-Hımmm olurr...dedim Mert'e bakarak çünkü Gökay gelcekti istemiyodum ama arkadaşlarımı kıramam..
-Ben arıyom..dedi Ceren ve Ece başka odata gittiler..Bende mutfağa gidip pasta yapmaya gittimm.
-Mert sen cips alırmısın bende para beritim istersen çeşitten...dedim
-Bende 20 lira var sende 5 lira ver..Daha čok cips olur.Kaç paket cips olur lan..dedi
-Tamam ben gidip veriyim.Bilmiyom valla kaç paket olur..diyip odama geçtim çantamı aldım 5 lira cikardım koydum arkamı döndüğümde Mrt'in dudağına yapıştım.Öpüsurken elini açıp parayı verdim.Sonrada ayrıldık.Ama bizi izleyen birileri varmış..Bunlarda hee..
-Oooooooo.dedi ikisi.
-Off hadi sus bakam.Noldu sizin iş...dedim konuyu değiştirerek.
-Konuyu değiştirme.Neyse geliyo..dedi Ceren
-Benimkide geliyo..dedi Ece
-Ne zaman??dedim
-3 saat sonra..dedi Ceren ve Ece
-Hımm tamam hadi sen git Mert..dedim ve kapıyı kapatıp gitti..
-Nereye gidiyo..dedi Ece
-Cips alcak.Hadi kızlar ben pasta yapıyım.Ceren sen kurabiye yapabiliyomusun??dedim mutfağa giderek.
-Evet..Ece sen ne yapıyon??dedi Ceren kurabiye malzemelerini tezgeha cıkararak.
-Chesscake...dedi Ece ordan en sevdiğim şeeyyyy..
-Yap bayılirım ben ona kızım..dedim pastayı yapmaya devam ederek.Ceren fırına atmıştı kurabiyeyi kakaolu yapmış.Severim bugün bi 5 kilo alcaz..Saat kaç 17:00...Ece'de cheescake'yi yaptı saat 18:30..Gelmelerine yarım saat kaldı erken gelceklermiş..19 saat..Salona gidip number 1 açtım.Selena Gomez'in Good For You..Sesini açtım.Zil sesi koşarak gidip açtım.Mert,Gökay ve İbrahim..
Canım sıkıldıgı ičin hergün baya yazıyorum.Okursanız sevinirim.Vote falanda vermiyonuz.Bare okuyun.Ama yinede vote ve yorum.Sadece bi tık..İyi okumalar.

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin