2. bölüm--Aldatıyosun.Hemde 1 günde.

81 6 1
                                    

Merhaba.Yeni bölüme hoşgeldiniz.
Multi:Mert
Mert'mi o.Çocuğa vurdu.
-Mert napıyosun??diyerek bağırdım.
-Kim lan bu?dedi bende bilmiyorum kimdi lan bu?
-Bende bilmiyorum.dedim masum bir şekilde kolumu tutup çekti Mert.Çocuk biz giderken bana bişey dedi:
-Sana mesaj atan kiśiyim..dedi yoksa o omuydu?
-Mert kolumu actıyorsun??dedim kolum moramıś olabilir.
-İyi olmuş Öykü..dediğine bak.
-Mert bırak beniii..diye bağırdiğımda kolumu bıraktı.Sonra gitti.Bende arabama binip eve gittim.Acaba 11'de onun evine gitcekmiydim.Mesaj atmıyım bence.Evd girdiğimde kimse yoktu.Off Bora nerde ya??Arıyım.Canım Kardeśim.diye kayıtlı olan şahısa bastım.:-)
-Efendim abla..dedi
-Ablacım nerdesin sen??dediğimde hemen konuştu.
-Rasim amcalardayım.dedi nerde olcaktı zaten..
-Hım tamam ablacım bay bay..diyip kapadım.Sonra odama çıktım.Muzik açtım.Herzamanki gibi Selena Gomez ve Taylor...:-) Kafedeoturduğumuz çocuk bana ne demişti."Sana mesaj atan kişiyim"demekki oymuş.Peki benim numaramı nerden buldu bu?Mesaj atıyım.
-Sen kafede konuśtuğumuz çocukmusun??diy mesaj attığımda hemen mesaj geldi.
-Sonunda buldun??dedi
-Peki numaramı nerden buldun?
-Aynı iş yerinde çalışıyoruz.dediğinde

Ben şok

Ben iptal

Ben wefad....

-Hımm peki bişeyyin varmı??diye mesaj attım burnu kanıyodu yani son.
-Yok bişeyyim.diye mesaj atti saat 10:30 oha ne zaman oldu.Ben gidicem Merr'e nasıl olsa sevgilim demi.:-) Makyaj yaptım.Şort ve üstüme göbeği açık bir tişort seviyorum.
11 olduğunda bizim üstümüzdeydi čiktım.Zili 2 kere çalınca açtı.Çıplak kız.Mert'de geliyo.Terbiyesizz.
-Mertt.dediğimde edepsiz ya..
-Ne var git bursan..
-Aldatıyosun.Hemde bir günde..diyip kapıyı kapadılar.O çocuğun yanina gitcem adını bi oğrensem.Mesaj attıyım.Ağlamaktan.Hiç bişey göremiyom.
-Selam..
-Noldu??
-Seninle konuşabilirmiyiz..Size geliyimmi uada sen bize gel..diyerek mesaj attım çok geçmeden mesaj geldi.
-Olur adresini ver..
-.................. Tamam..diye mesaj attım sonra yarım saat sonra geldi makyajıma falan tazelemišim.Kapıyo kośtum čok yakıśıklı giyinmiśti.
-Merhaba..diyip güldüm oda gülüp
-Merhaba.dedi sesi güzel ve seksi off ben ne düşünüyorum.İçeri gitik.Oturduk.
-Adını öğrenmedim.Öğrenebilirmiyim bayan..dedi nazikliğe bak.
-Öykü seninki beyefendi..dedim bende oturarak.
-Gökay..dediğinde eskiden čiktığım kişinin ismi..:-)
-Hımm güzel..dedim sonra yanına oturdum.
-Sevgilin varmı??dedibenden hoşlanıyomu yok be ne hoşlanması..
-Yokk senin varmı??dedim
-Yok benimd-...didağıma yapıştı söyliyeceğim sözün devamını getiremedim.Kapı çaldı handi terbiyesiz bu manzarayı bozar.Eli göbeğime değiyo yukarı çıkıyo.Göğüslerime elliyo.
-Kapıya bakmam lazım..dediğimde elini çekip.
-Bende geliyorum..dedi kabalaştı.Kapıyı açtığımda karsimda kimi görüyim.Tahmin ettiginiz gibi.Merttt...
-Niye geldin noldu yattınızmı???dedim noldu bana böyle.
-Yattık sanane..dedi iyi olmuş valla banane umrumdamı.
-Siz yattınızmı??dedi bitane çakcan yapışcak yere.
-Evet yattık şimdi git..diyip kapıyı suratına kapadım.Sonra içeri gittim.Zile basıp duruyodu.Gökay nerde??Yoksa yoksa..Kapıyı açtığımda.Gökay yerde yatmış.Mert ona tekme falan filan atıyo koşarak Met'i ittim.Mert'inelleri kanıyodu ama umrumda falan değildi.Yerde yatn Gökay'a bak heryeri kanıyo..Gökay'ın yanına diz çöküp.
-Bişeyin varmı??dedim ağlayarak.Mert beni çekiyodu.Herhalde daha dövcekti.
-Git burdan Mert o kızın yanına gittt..dedim bağırark.
-Gidiyorum..dedi ve gitti.Gökay'ı arabaya bindirip hastaneye götürdüm.Durumu čok ağırdı.Hastaneye geldiğimizde hemen yatırdılar ben hastanenin bi yerine oturdum srkadaşlarım geldi sağolsunlar beni bırakmadılar.
-Noldu Öykü..dedi Ceren...Ben olayı anlattım..
-Kızım ölme tehlikesi olabilir..dedi Ece.
-Bilmiyorum çok kötü dövdü..dedim ve doktor çıktı..Koşark yanına gittik.
-Doktor bey bişey varmı??dedim telaşla.
-Yok şuan uyuttuk önemli bişey yokk..dedi iyi E'nin yüzünden korktum yemin ediyom ya
-Yanına gidebilirmiyiz??dedim
-Tamam ama fazla durmayabilirsiniz..dedi ve ben gittim.Emine,Ceren ve Ece beni dışarda bekliyolardı...
-İyimisin???dedim ağlayarak.
-İyiyim Öykü bişeyyim yok...dedi sonra elini tuttum.
-Tamam ben çıkıyorum doktor fazla durmayın dedi bay bay..desim cikarken kapıyı açıp çıktım.Arkadaşlarım orda duruyodu.
-Siz gidin ben burda dururum.dedim
-Yok ya biz dururuz nolcak..dedi Emine
-Off gidin işte hadii..dedim ve Gökay'ın odasına gidip uyudum.Kendimi uykuya hapsettim.Sabah kalktığımda Gökay bana bakıyodu.Ne zaman uyanmıśtı bu?
-Merhaba..dedi sevinçli bir şekilde.
-Merhaba iyimisin..dedim
-İyim merak etme sen beni...dedi ayy kıyamam.
-Tamam ben bi doktorun yanına gidiyim..
-Tamam çobuk gel.Seni seviyorum..dedi
-Bende seni..diyip kapıya gittim.Doktor ordaydı.
-Doktor bey..dedim
-Efendim..dedi nazik bir şekilde.
-Bişeyi varmı ne zaman çıkıcaz..dedim merakla
-Şimdi čıkalbilirsiniz..dediğinde Gökay'ın odasına fırladım.
-Gökayy..dedim mutli bir şekilde.
-Noldu??
-Çıkabilirizzz.dedim bağırarak..

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin