Multi:Ceren
Bu anı bozanda kim hangi salak...Gerizekalı..Sizce kim bu anı bizabilir.Tabikide Mert.
-Niye geliyosun be salak git artık basımdan o kız..diyip kaldım dışarı çıktım.Kipa'ya girip cips,çikolata,kola en fazla 5-6 tane bütün herşeyi aldım tutar kaç 200 tl..Elimdekileri arabama koyup.Arabama bindimki arabama birisi bindi.Sizce kim?Mert..
-Öykü nolur beni affet..dedi az kalsın ağlıcaktı ama onu affetmicektim.Ve yüzûk čıkardı.Neydi bu??
-Bune??dedim yüzüğe bakark.
-Selena benimle čıkarmısın??dediğinde şaştım Selena benim 2.adım ama şoyle söyleniyo.Öykü Selena..hiç uymuyo biliyorum.Ama ben Selena demelerini istiyodum čünkü Selena Gomez'in ismi √√√
-Kabul etmicem Mert Ç-čünkü.diyip kaldım.O dudağımdan öptü čünkü o sïrada Gökay gördü arabadan čıkıp..
-Yanlış anladın yemin ediyorum Gökayyy.dedim bağırıp diimi čöküp ağladım ama o gitmişti.
-İşte bu sevmekmi??Bence seni sevmiyor..dedi haklı olabilirdi.
-Mert beni yanlız bırak...diyip arabama bindim ve kapıyı kapadım.İçki almıştım.Onu burda içebilirdim ama evde ičicektim acaba Mert'idemi çağırsam.Yok ya napıyım.Kendi kendime içerim.Arabayı sürüp eve yol aldım..E gittikten sonra kendimi koltuğa attıp ičkileri,cipsleri,çikloatalri ne varsaaa..İçkiyi açıp bardağa koyup içmeye başladım.Kaç yudum oldu bilmiyodum.Vardı herhalde 5 bardak.O kadar sarhoş olmusatum kii.Kapı çaldığında koşarak yani sarhoşlu sarhoşlu kapıyı açtım.Gökay gelmiş niye gelmiş bu?
-Nee.dedim sarhoş bir şekilde oda gitti içki koydu ve içmeye başladî..
-Noldu niye bana öyle bakıyosun??dedi bende gidip yanına oturdum ve dudağına öpücük kondurdum gülüp.
-İşteeee.dedim e'yi uzatarak
-İyi tamam....dedi oda ve bende dahil içmeye devam ettim.********
********
Sabah kalktığımda kendimi kendi yatağımda ve yanımdaki kiśiyi hördüm.Baśım ağrıyoo.Ve daha ötesi çatlıcak gibii..Onunda öyle gibi ama o 2 bardak ičti ben 10'mudur nedir..Neyse..Yataktan kalkıp biyere gitti.Ama ben kalkamasım bile.Elinde kahve ile geldiğini gördüm ve yataktan doğruldum.Kahve elime verip ičmeye başladım.Oda kahvesini içmeye başladı.Kahveyi bitirdikten sonra yatağımın yanındaki masaya koyup.
-Gökay üzgünüm ama evine git.Evimden git..dedim "git" kelimesini bastırarak
-Niye yoksa beni sevmiyomusun??dedi ya bu salak mı???
-Niye seviyim beni orda bırakan sendin ne sanıyosun kendini?.dedim benim gözlerimin ičine bakıyordu.Ama ben sinirden ona bakmıyodum.Makyaj masama oturup nasıl makyaj yapcağımı düśündüm ama ilk önce giysilerimi giycektim.Mert'le görüşücektim čünkü iznimizi kutlucaktık.Bugüne kaldî.Diye düşünürken ordan konuştu.
-Evet seni bırakabilirim ama....diye kaldı bende odadan čiktım ve tuvalete gitti.Onu geldiğini anlıyabiliryodum.İçeri girdim ve kapıyı kapadım.Elimi yüzümü yıkadım.Banyoda duran rujumu göz kalemimi falan ne varsa sürdüm.Pijamalarlıydım.Kısacası iğrencçç...Kapıya vuruyodu bu kendini ne sanıyo?Kapıyı açtığımda onun kapıya vurduğu benim burnuma gelmişti.
-Öyküü..diye bağırıyodu.Benim burnum kanıyınca bişey oluyuo.Beni kucağına alıp arabasına bindirdi.Ben çoktan bayılmıştım.
Gökay'ın ağzından:
Banyoda bişey yapıyo zanedip kapıya vur,aya başladîm.O pislik el o güzel kızın suratına geldi.Onu kucağıma alıp arabama bindirdim.Bayılmıśtı.Hastneye gelmiśtik.Onun telefonunu alıp şifresi varsı biliyodum nasîl olduğunu.Ona girip.Arkadaşlarını aradım yarım saate gelmişlerdi.3 ü birden bana doğru geliyolardı.Hepsi birden bana dikildiler bende oturduğum yerden kalkıp
-Ne var??dedim
-Naptın lan sen bizim kardeşimize...dedi Ceren ne kardeşi lan?
-Ne kardeşi siz siz kardeşmisiz yoksa kankamısınız??dedim Öykü'nün telefdonunla oynarken feysine giriyodum.
-Kankayız sanamı sorcaz ver şu kızın telefonunu bak bide kızın feysine giriyo.dedi Ece hızlıca elimdeki telefonu alarak.Doktor geldiği an 3'ü birden koştuBwnde onların arkasından gittim.Ece'de güzel bi kızdı.Seksi.Aşık oldum gibi bişey.Hemen onun arkasına gewçip erkekliğimi onun götüne deydirdiğim an inledi.
-Ahhhh.dediğinde geri çekilip
-Noldu Ece hanım..dedi doktor..Ece'de bana bakıp suratı astı..
-Bişeyim yok...desi
-Öykü hanımda hiç bişey yok uyanmasını bekliyoruz...dedi...Ece Öykü'nün telefonunu çıkarıp Mert yazan kişye bastı ve başka yerde konuşmaya başladı.Mert kim??Öykü'nün teledonunda?Elindeki telefonu kotunun cebine koyduktan sonra hastanenin koltuklarına oturdu..