Merhaba yine ama yine yeni bölümle karşınızdayım.Hikayemde hiç vote yok.Zaten olmazki.Gerçekten insan bi tık yapıcak bu çokmu zorr..Lütfen..
Multi:Ece
Gökay'ın ağzından;
Telefonu koyduktan sonra yanına gittim.Merak ettiğim bir soruyu sordum.
-Sevgilin varmi??desiğimde bana bakıp.
-Sanane hem senin sevgilin var...dedi beklemiyodum boyle bi sœz kullanacağını.
-Benim sevgilim falan yok bana cevap ver..dedim tıslayarak
-Yok senin sevgilin var oda Öykü tamammı şimdi başımdan git..dediğinde hım..ladım sevgilisi yokmuş bu kızın nasıl sevgilisi olmaz.
-Tamam sana teledfon numaramı veriyorum teledonunu čıkar..dedim ve teledonunu čıkardı.Kılıfı Galatasaray'lıydı..Ben Fenerbahçe'liyim bildiğim kadar Öykü'de.Yazdıktan sonra teledonumu çaldırdım.Telefonumu aynıydı.O sırada salak salak bağırark birisi geldi.Öykü diye bağırıyodu acaba bu Mert'mi???
Mert'in ağzından:
Benii Ece aramıśtı.Koşarak arabama bindim ve hastaneye geldiğimde herkesin gözü bana kaydı tabi salak salak bağırsam bende bakardım.Koşarak Ece'nin yanına gittim.
-Öykü nerde??diye bağırdım ve elinle bi odayı gösterdi.Koşarak gittim beni içeri almadılar ama ben zorla girdim.Öykü uyuyodu...Ben ona Selena demeyi daha çok seviyodum.
-Selena iyimisin??dedim yanına yaklaşarak.Duymadı çünkü uyuyodu..Uyanmaya başlıyodu.Uyandı..:-)
-Ahh baśım ağrıyoo..dedi
-Selena..dedim elini tutarak..Bana baktığında şaşırmıśa benziyo.
-Efendim..dedi
-İyimisin??dedim ona bakarak.
-İyim..dedi odadan čıkıp doktorun yanına gittim.
-Selena hanım ne zaman čıkıcak..dedim
-Birazdan čıkabilirsiniz çok acil durumu yok...dediğinde Selena'nın odasına gidip.
-Selena čıkabiliriz.desim ve onu kaldırdım..
-Çıkarsan giyinicem..dedi bende kapıyı açtım ve kapatıp çıktım.Kapının orda bekledim čıktiğında Ece ve Ceren'nin yanına giittik..
Öykü'nün ağzından:
Yanıma Mert gelmişti bunu kim söylemiśtide Mert bunu öğrenmişti..Üstümü giyinip čıktım ve Ece ve Ceren'nin yanına gittik.Ece ve Gökay oturmuşlar konuśup gülüyolardı.Buneydi böyle...Ben geldiğimde Ece gülmeyi kesti.Bana baktı ve telefdonumu çıkardı.Telefonumu öptüm.
-Canım telefonum.diyip telefonum açıkmış ee ben bu teledonu kapamıśtım.Sonra çagıla baktım ve Mert aranmıś Ece ve Ceren.Gökay yapmış be feysime girmiş..Gökay'a bak Ece'den hoşlanmaya başlamıś lan kaç saat önce benim arkamdan kośuyodu.Yavşak.
-Hadi Selena biz gidelim..dedi Mert.
-Tamam...dediğimde bi el kolumu tuttuğunu gördüm.O kişi Gökay'dı.
-Nee.diye bagırdım..
-Biz bi konuśucaz bekleyin bizi..dediğinde beni duvara çekti.
-Ne konuşucaz Ece'yi čokmu sevdiğini yok-diyerek sözümü kesti..
-Evet o hakkında..dedi
-Evet dinliyorum seni čok konuśma ama..dedim
-Biz Ece'yle çıkıyoruz ve seni sevmiyorum burnunun içindinde özür dilemiyorum bunu bilerek yaprım...dedim ve gitti ben sadece orda ağlayarak kalmıśtım.Beni hiç sevmemiş.
Diyip duvara yaslanıp yere oturdum ve bacaklarımı kendsine çektim.Ağlamaya başladim yanıma birisi geldi.Bu kokuyu tanıyorum.Mert...
-Ee ben sana demedim..dedi Mert haklıydi.
-Mert senden öz-derken dudagıma yapıştı..
-Önemli değil..dedi...Ve o kalkıp elini uzatı bende ona elimi uzatıp beni kaldırdî.Ben ağladığım için gözüm kızarmış olabilir ama neyse.Biz geldiğimizde Ece bana bakıyodu üzülmüś gibi.Ben Ece'ye kızmam..:-) İkisi benim önümde öpüştü.Bende onlara bakıp ağlayasım geldi ben bu çocugu seviyorum galiba...Koşarak tuvalete gittim.Elimi yüzümü yıkadım.Ciktım ve Mert bana sarılıp kulagıma
-Artık bu piçi düşünme...dedi haklıydı aslında.
-Tamam..diyip Mert'in arabasına bindik.Ece ve Ceren ve Gökay galiba Ece'nin evine gittiler.Gece olmuştu ve uyku vaktimiz gelmişti.Ben yatağama gittim ve uyluya daldım Mert ise oturma odasında.
Mert'in ağzından..
Sabah kalktiğımda onun odasına gittik yoktu.Tuvalete,lavobaya mutfağa gittim ama yoktu.Nerdeydi bu çatıya čıktım düşündüğüm gibi.
-Öykü ne yapıyosun kendine gel...dediğimde bi adım atmiştı kalmıśtı 5 adım..
-Beni seviyosan..dedim tekrar ama bi adım daha attı kaldı 4 adım
-Lütfen Selena biliyorum Gökay'ı seviyo ama zorla sevmek olmak..dedim 5. Kattaydı ölme teklikesi olabilirdi kaldı 3 adım...
-Selena ben seni seviyorum..dedim ama bi adım daha atmıştı yani kaldı 2 adım.
-Bende seni seviyorum sende başkasını seviyosun..dedim kaldı 1 adım. bunuda atarsa düsucekti.
-Biliyomusun o benim küçükenki eski sevgilim yeni hatırladım..dedi ve kendi attı..