>2< Sorgulama

240 26 5
                                    

"Kafam basmıyor artık. Ara verelim." Jimin'in mızmızlanarak kendini kanepeye atmasıyla ben de masamdan kalktım ve kendimi onun yanına bıraktım.

"Rakip elememiz gerekiyor."

"Rakip elememiz gerekiyor." Aynı anda aynı cümleyi söyleyip kafamızı salladık.

"Ama biraz beklesinler, gözlerim acıyor artık. Kurudular sanki, bak." Gözlerini mümkün olduğu kadar açıp bana baktı. Bu hâli gözüme komik gelince gülmeye başladım. O da bana katıldı.

"Göz damlası şurada olacaktı. Dök onu, ara ver sonra." Jimin göz damlasını almak üzere kalkınca pozisyonum değiştiği için dünyayı tersten görmeye başlamıştım.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle can çekişiyor gibi bir ses çıkardım.

"Ramenleri getirsene. Mideme normal yemek girsin istiyorum."

"Tamam, yapıyorum hemen." Telefonumu alıp mutfağa doğru ilerledim. Mesaj Fizik hocasındandı. Jeon Jungkook yani. Aklıma gelen grup meselesiyle aydınlanma yaşadım.

Kendini adı ve soyismiyle kaydetmişti.

Jeon Jungkook
Taehyung, merhaba.
Biraz geç olduğunun farkındayım. Seni grup meselesiyle ilgili rahatsız ediyorum.

Taehyung
Merhaba, hocam.
Ne rahatsızlığı buyrun.

Jeon Jungkook
Sana yük olur mu bilemiyorum ama. Şimdi şöyle ki, ben telefonumda grup sevmem, fazla bildirim geliyor, hoca olduğum için sessize de alamam normal olarak. Ben yetkiyi sana versem. Sen beni gereken şeylerde bilgilendirsen?

Ekrana tabiri caizse bön bön baktım.

Taehyung
Sormamda sakınca yoksa, neden ben?
Neden sınıf başkanı değil?

Jeon Jungkook
Istemiyorsan, sıkıntı yok.

Dudaklarımı büzdüm. Konuşma bitecek miydi? Istemiyorum ki bunu ben.

Taehyung
Hayır, hayır
Yaparım ben, sorun değil
Ben öylesine sordum
Ben zaten bayılırım böyle şeylere
At yalanı biplesinler inananı|
At
Görüldü.
Atarım*
Atarım ben size gereken şeyleri, hocam
Msrak etmeyin

Jeon Jungkook
Peki, Taehyung, sana güveniyorum.

Bana güveniyor muydu gerçekten?

"Taehyung, ramenler ne oldu?"

"Ay unuttum ben onları. Jimin, buraya çabuk."

"Ne oldu?" Internetimi kapatıp telefonu ona verdim.

"Okusana." Jimin mesajları okurken kaşlarını çattı.

"Numaranı ne ara verdin?"

"Öğretmenler odasında."

"Bu adam sana yürüyor."

"Of ne alakası var."

"Çok alakası var. Çok ince bir yürüyüş bu. Ben anlarım."

"Aç bakalım grubu. Sadece bilgilendirme yap, sonra da sadece yöneticiler mesaj gönderebilir yap. Boş boş konuşacaklar sonra. Gereken şeyleri at, onlardan birşey sorman gerektiğinde aç, cevabını alınca tekrar kapat."

'Teacher's Pet' taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin