>5< Hata

175 15 1
                                    

Çalan alarmın sesiyle kafamı yana çevirip telefonuma baktım. Uzanıp aldığım gibi alarmı kapatmış, fizik grubuna gereken şeyleri gönderip telefonu karnımın üzerine bıraktım. Ardından bir şarkı açmak istedim ve aşırı kısık sesle açtığım müziğin odaya yayılmasına izin verdim.

Dean Martin - Everybody loves somebody

Herkes bazen birilerini sever

Herkes nedense birilerine âşık olur

Öpücüğündeki birşey bana söyledi ki

"Benim bazenim şu an"

Bileklerimin iç kısmına dudaklarının teması, o naif öpücükleri... Sustur şu kafanı, Taehyung!

Herkes birilerini bulur bazı yerlerde

Aşkın nerede karşınıza çıkacağı belli olmaz

Aşk? Olabilir miydi? Aşk... Jungkook.

Kalbimde birşey söyleyip duruyor

"Benim için o yer burası"

Daha yeni tanıyordu beni. Benim için işini mi bırakacaktı ki? Saçma. Bir de beklermiş. Mantığa sığmıyor bunlar. Kafamda oturtamıyorum ki!

Belki de ben kalbimi kullanmayı bilmiyorumdur. Hayatımda sevgiyi hissettiğim tek kişi Jimin olmuştu benim. Bazen ona bile normal karşılık verebiliyor muydum, bilmiyordum.

Herkes bazen birilerini sever

Ve hayallerim beni bekletmiş olsa da

aşkın beklemeye değer

Kafamı iki yana salladım. Bunun kafamı karıştırmasına izin vermemeliydim. Benim bir amacım var. Aklımı karıştırmasına izin vermemeliyim. Eğer ona kapılırsam, düşerim. Olmaz.

Sonra her dakika, her saat

Her oğlan benim kollarında bulduğumu bulurdu

Bu sefer de bana sarılıp beni sakinleştirmeye çalıştığı an gelmişti aklıma. Oflayarak doğruldum. Şarkıyı kapatıp kafamı ellerim arasına aldım.

Bakışlarım önümdeki duvara asılmış mantar panoma kaydı. Hedeflerim. Babamın hedefleri. Tekrar kafamı iki yana salladım. Kendine gel, Taehyung. Bu ben değilim. Ben... Kimim? Biri olmak zorundasın. Saçma sapan hisler peşinde koşamazsın. Böyle bir lüksün yok. Ailenin senin için yaptıklarının karşılığını vermek zorundasın. Peki ya... Mutluluk?

Nefesim sıklaşmaya başladı. Ağlama isteğim yine yükselmişti ve buna engel olamıyordum. Ne istiyorum? Ne istediğim kimin umrunda? Ne olmam gerekiyor? Ne olmam gerektiği kimin umrunda? Ailem kendi isimlerini düşünüyor. Ben... Ben ne istiyorum? Ben... Ben ne yapacağım?

Elimi kalbime yasladım. Göğsüm daralıyordu sanki. Sık sık nefes almaya çalışırken daha da boğuluyordum sanki. Gözyaşlarım birer birer yanaklarımdan dökülürken bu hissin geçmesini bekledim.

Telefonuma gelen bildirimle bakışlarım ona kaydı.

Jeon Jungkook
Günaydın

Kalbim yeterince acımıyormuş gibi hızlı atmaya başlayınca telefonu uzağa fırlattım ama yatağın ucuna çarpınca hemen uzanıp avuçlarım arasına aldım.

"Özür dilerim, birtanem. Panik oldum, canını yakmak istememiştim." Ekranı minik minik okşayıp telefonuma sarıldım. Telefonumu severdim. Iyi bir icat sonuçta.

'Teacher's Pet' taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin