I

444 26 7
                                    

lütfen bol bol yorum atın !

yeni bir gün başlıyordu ve bugün Dominik'e gidecektik. bi önce ki yıl şampiyon olmanın verdiği sevinç ve özgüvenle, ailemle beraber havalimanına doğru yola çıkmıştık. bu yılın 2023 gibi kolay olmayacağını biliyordum ama onlar da karşılarında Nefise Karatay olduğunu unutmamalılar.

havalimanına gelmiştik ve neredeyse herkes buradaydı. kelimenin tam anlamıyla all star da olduğumu o an daha iyi anlamıştım. Nagihan, Ogeday, Poyraz, Sercan, Gizem, Yasin, Damla Can, Berna... gibi bir çok iyi isim vardı. aralarından bir tanesi fazlasıyla ilgimi çekmişti ancak şuan odaklanmam gereken şey yeni bir şampiyonluktu.

en zor kısım ailemle vedalaşmaktı ve zor da olsa gözyaşları eşliğinde vedalaştık. beraber uçağa doğru ilerledik ve sonunda artık uçaktaydık.

uzun bi uçak yolculuğunun ardından özel bir eve yerleştirilmiştik. herkesin odası ayrı ve çok güzeldi ama hepimiz 1 hafta sonra sadece ağaçların olduğu bi adaya gidecektik.

odalarımıza yerleştikten sonra yemeğe çağrıldık ve hep beraber kahkahalar eşliğinde yemek yedik. masada dahi gözümü ayıramadığım tek bi kişi vardı ve o etrafımdayken yarışmaya bile nasıl odaklanacağımı bilmiyordum. neden sürekli bakıyordum asla bir fikrim yoktu ama kendimi ona bakmaktan alı koyamıyordum işte.

çok samimi, çok güzel, kibar, nazik, saygılı... bi insanda ne ararsan onda vardı. sanki green flag'ın vücut bulmuş haliydi. Berna Canbeldek.


-
ilk bölüm kısa oldu ama sadece ilk bölüm diğerleri daha iyi olacak. oy atarsanız devam etmemiz daha kolay olur, iyi okumalar.

Darling | NefBer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin