yorum ve oy atanlar vip, hikaye devam. bu arada diyaloglarda ~ bu sembolle ifade ettiğim kişi hep Nefise olacak, haberiniz olsun.
bu evde ki 3. günümüz. 4 gün sonra adadayız. bugün takımlar belirlenecekmiş ve benim aynı takımda olmak istediğim sadece bi kişi var.
acaba ilgimi çektiğinin farkında mıydı? değildi galiba, ne bana bakıyordu ne de benimle konuşuyordu. ancak herkese karşı çok samimiydi. her baktığımda tekrar hoşuma gidiyor, tekrar ilgimi çekiyordu.
kura çekimiyle takımlar belirlendi ve şanssızlığım yine burada da kendini gösterdi. mavi takımdaydım ve takımımı çok sevmiştim. harika insanlarla aynı takımdaydım ve iyi bi takım olacağımızdan emindim. ama bu harika takımda, harika bi kişi eksikti. aynı takımda olmayı ümit ettiğim tek bi kişi vardı ve o da kırmızı takımdaydı.
benim odam 2. kattayken onun odası 1. kattaydı ve bu da onu görmemi bi tık daha zorlaştırıyordu. ama Nefise Karatay bir şey isterse alırdı.
odamda uzanmış bir şeyler izlerken aşağıdan gülme sesleri duydum ve kapıyı açıp merdivenden aşağı baktım. poyraz hemen "gel nefise sohbet harika sardı" dedi. bunu demesiyle beraber çoğu kişi kafasını kaldırıp merdivenin ucunda duran bana baktı ve tabii ki benim gözlerim yine sadece berna'daydı. galiba ilk o zaman düzgünce göz göze gelmiştik ve en az 8-9 saniye göz temasını kesmemiştik. "şampiyonsuz sohbet olmaz tabii ki" dedim ve gülerek, enerjik bi şekilde merdivenlerden aşağı indim.
gizem ve hakan abinin arasına oturup sohbete dahil oldum.
Poyraz: "arkadaşlar şuan bi şampiyonla aynı masadayız farkındasınız di mi, çok heyecanlı."
Furkan: "ay evet poyrazcım. telefonumuzu almasalardı şuan nefiseyle foto çekip prim yapardık az."
~: "of bi de dalga geçiyorlar. olsaydınız da sizi görseydik o zamann."
Poyraz: "bekle beni nefise bu sene ecdadın olmaya geliyorum."
~: "çok konuşma hadi parkurda görücez seni."
Doğukan: "bu sene performanslarımız yarışacak gençler. nefise sen ne diyorsun bu işe?"
ben bir şey demeden sağdan birisi benim yerime cevap vermişti bile.
Berna: "nefisenin performansından şüpheniz yok herhalde. kız hem sms'te hem de performansta hepinizin önünde zaten."
Sahra: "nefiseye sormadınız mı ben mi yanlış duydum ya."
~: "aynı cevabı benden de duymak istiyorsanız söylerim."
Aleyna: "duyduk biz duyacağımızı canım sağol."
Yasin: "yav bi susun da oyun falan oynayalım, çok sıkıcısınız siz gidin."
~: "ay yasincim ben senin sesini hiç duymadım ya."
Yasin: "poyraz sen niye nefiseyi çağırdın amk."
Poyraz: "aa o bi şampiyon ama abisi öyle deme."
~: "of çıkıyorum ben yukarı ya siz konuşun görcem ben sizi bir hafta sonra"
Berna: "dur gitme, bir şeyler oynayalım hadi harbi sıkıldık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling | NefBer
General FictionSurvivor 2024 - Nefise Karatay & Berna Canbeldek - Fiction