2

114 9 6
                                    

(Pow:Aether)

Karşımdaki turkuaz saçlı çocuğa gülümsedim.

Aether:Selam buraya oturmam seni rahatsız etmedi dimi?

Xiao:Y-yok sorun deil..

Aether:Ben Aether 2-1 sınıfındayım bu arada senin adın nedir ?
(Fazla yanderenin eski simulatorunu oynadım sınıfı kafaya takmayın😔)

Xiao:Ben X-Xiao 2-3 sı-ınıfındanım..

Xiao açıkcası garip ve tatlı biriydi. Konuşurken sürekli kekelio ve yüzü kıp kırmızı. Ateşimi var acaba bu çocuğun domates gibi la ? Hoca gelince konuşmaya devam edemedim.

(Pow:Xiao)

Tamam sakin ol Xiao... Şuan rüyandaki çocuk yani aetherle oturuyosun ve ona şuan çok pis TUTULDUM. İlk görüşte aşk bu olsa gerek. Bu benim için muhteşem bir fırsat olsada sakin kalmalıyım Aether belliki benim davranışlarımdan şüphelenmişti. Bu esnada hoca konuştu.

Hoca: Aether'cim şarknın ikinci kısmını okurmusun ?

Aether:Peki hocam.

(Müzik hocası kim olsun bu arada sizce ben xinyan veya kaveh arasında kaldım🤔)

Aether şarkı söylerken kulaklarım festival ediyor bu güzel sese karşı alarm veriodu. Şuan yüzümün kıpkırmızı olduğundan emindim..

-Tenefüste-

Tenefüste Aetherin peşinden gittim. Okut klübünün karşısında bir erkeğin yanına gidip onla konuşmaya başlamıştı.

Aether:Selam Teppei ! Dersiniz neydi ?

Teppei: Selam ! Dersimiz fendi xianyun hoca tüm gün boyunca ex'i ve kızları hakkında konuştu. Bu kadın cidden psikopat...

İkili konuşurken biri tarafından izlendiklerini bilmiyorlardı.

Aetherin o adamla konuşmasını izlerken gözlerim sinirden kısılmaya ve kızarmaya başlamıştı.. O esnada aklım tek şey geçti

Öldür.

Bu adamdan kurtulcam.. aether ya benim yada kimsenin olmalı..
Ama bana biraz vakit lazımdı *kıkırdadım* şuan eğlendiği kadar eğlensin en sonunda sonu gelcek..

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Bu bölüm kısa oldu biraz aklıma birşey gelmio pek...-

•Xiaother- Yandere AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin