(Pow:Xiao)
Aradan bir gün geçti ve aether'le takılan kız ile konuşma kararı aldım. Kafeterya'nın köşesine gittim.
Xiao:Hey, arkadaş olalımmı?
?:Tabiiki! Ben keqing yemek klubündenim.
Xiao: Bende xiao memnun oldum.
(...)
Xiao birkaç gün keqing ile takılır tabii aether ilede yakınlaşma fırsatı bulur. Birgün xiao keqing'i gözetlerken bir konuşmaya şahit olur..
*Ring ring*
Keqing:Merhaba ? Ah baba senmiydin! Ne var ne yok işler nasıl ?
*....*
Keqing: Ne..? O bize düşman olan fırın bizim ayağımızımı kaydırmayı deniyor?
*.....*
(Pow:Xiao)
Hehe...Demek düşman bir fırın ha?
Xiao keqinge bir not yazar.
|Selam seninle "düşman fırın" hakkında konuşmak istiyorum.
Lütfen benimle saat 3.40'da çatıda buluş
Gelirsen mutlu olurum.|(...)
Freminet:Umm.. Keqing birinin senin dolabına not bıraktığını gördüm..
Keqing: Oh? Peki teşekkürler freminet gidip bir bakiyim.
(Pow:Keqing)
Dolabımda beyaz bir not buldum. Okurken dehşete girdim biri bu konuşmayı duydumu..!?Belkide onla buluşmalıyım.
(3.40 Çatıda)
Xiao:Selam
Keqing: Hah-! Xiao benle konuşmak isteyen senmiydin ?
Xiao:Etrafda rastgele gezerken senin konuşmanı duydum, sana durumu soracaktım fakat o esnada konuştuğun için not yazma kararı aldım peki bu düşman fırın nedir ?
Keqing:Ah... Geçen ay taşınmamız gerekti fakat fırın işletmemiz vardı bunun üzerine başka yere açmaya karar verdik. Açtığımız yerde başka fırın vardı ve bizim işletmemiz daha popüler olduğu için kısa sürede o fırın unutuldu bunun üzerine türlü türlü yollarla ayağımızı kaydırmayı deniyor..Bu seferde bizim evraklarımızı çalmış....
Xiao: O evrakları geri alabilirim.
Keqing: Ne..- Hey! Şakamısın sen o çok tehlikleli ve manyak biri biz geldikten sonra dahada çıldırdı!
Xiao: Bende tehlikeliyim.
Keqing: Bekle..- Şaka yapmıyormusun ? Peki... ne yapmayı planlıyorsun..?
Xiao: Gizlice girip evrakları alcam.
Keqing: Ama evrakların bir kısmı onun fırınında bir kısmıda evinde bu çok riskli bir iş yakalanabilirsin.
Xiao:Ben yaparım sadece bana yerini söyle.
(Akşam vakti)
Xiao gizlice işletmenin olduğu yere gelir kapıda bir güvenlik vardı.
Xiao dikkat dağıtmak için bir taş atar.
?: Huh? Orda birimi var.
Xiao yuvarlanarak güvenliğin arkasından anahtarı alır ve kapıyı açar.
(Pow:Xiao)
Keqing'in dediğine göre evraklar masadaydı- Aha Buldum!Güvenlik fark etmeden hızla çıktım. Keqing fırının hemen yanında o delinin evi olduğunu söyledi yandaki binaya çıktım. Karşıdaki 3. Kat olmalı ama o kadar yüksek atlayamam. Köşede bir kutu ve tahta olduğunu fark ettim.
Derin bir nefes alıp atladım ve cam askılıklara tutunup balkona girdim. Balkonun kapısını açmak için tel toka kullandım. Deli manyak uyuyordu bu yüzden dikatli birşekilde ilerlemem lazımdı. Salonda evrakların dier kısmını aldım aynı balkondan ağacın üstüne atlayıp ordan tozdum.
(...)
Xiao: Evrakları buldum
Keqing:Ne?! Cidden yaptınmı?
Keqing:Xiao sana ne kadar teşekkür
edeceğimi bilmiyorum..Xiao:Yarın okul çıkışında evimde buluşalım.
Keqing:Tamam orda olacağım!
(Yarın okul çıkışı Xiao'nun evinde)
Keqing: Wow! Evin çok güzelmiş xiao tekmi yaşıyorsun ?
Xiao:Teşekkürler, Aslında annem ve babamla yaşıyorum ama iş için yurtdışına gittiler.
Keqing: Ah zor olmalı... Yanlız hissedersen benim evime gelebilirsin annem çok güzel kurabiye yapar.
Xiao:Teşekkürler- Çay olmuş olmalı onu getireyim.
Keqing: O deliden kurtulduğum için çok mutluyum eğer o hala olsaydı.. veya evraklar onun elinde olsaydı aileme ne yapcağını düşünemiyorum bile... Ama neyseki bitti !
(Not:Xiao evrakları aldıktan sonra keqing ve ailesi hırsızlık suçuyla ihbar etti.)
Xiao:Buyur çayın.
Keqing:Sağol !
Xiao: Aslında konuşmak istediğim bir konu var..
Keqing: Evet nedir ?
Xiao: Senin hoşlandığın çocuk hakkında.. bende ondan hoşlanıyorum ve tek onun yanında kendimi mutlu hissediyorum... Bu kabaca bir istek ama lütfen onu benden alma izin ver onla birlikte oluyim..?
Keqing: Aslında aether'den baya hoşlaniodum fakat... Benim için ölme riskini bile aldın o yüzden... Tamam ondan uzak duracağım umarım o hislerini kabul eder.
Xiao:Teşekkürler umarım.
*...*
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★