7

54 6 1
                                    

(Pow:Xiao)
Bugün okula sigara getirdim...Sigara kullanıyor muyum? Hayır... Peki neden?
Süpriz bir misafir için...

Gaming:Hey Aether! Bugün klub gösterim var izlemek ister misin ? Hem sonra bahçede piknik yaparız !

Aether:Tabii neden olmasın

Gaming:Harika! Bir dakika bekle çantamı yukarı bırakıp geliyorum..

Harika bir fırsat.. Gaming'in peşinden
gidip sınır kapısının köşesinde bekledim.

Gaming:Oh- Hey Xiao!

Xiao:Umm.. Selam tanışıyormuyuz ?

Gaming:Ah- Pardon benim aptallığım hehe... Ben Xianyun'un öğrencisiyim senden baya bahsetti!

Xiao:Ah.. Klasik teyzem işte..

Gaming:Tanıştığımıza memnun oldum

Elini uzattı eline baktım sonra sıktım

Xiao:Mhm.. Bende

Gaming gittikden sonra çantasına yöneldim. Cebimden sigarayı koyup. Müdür yardımcısının odasına yöneldim.

Raiden:Yardımcı olabilir miyim ?

Xiao:Hocam birinin çantasında sigara gördüm. Adı Gaming 1-8 sınıfından.

Raiden:Umarım yanılmıyorsundur bu durumu halletcem.

(Derste)

Raiden:Bu da ne demek oluyor şimdi?! Daha bir çocuksun ve okula sigaramı getiriyorsun!

Gaming:E-Efendim yanlış bir anlaşılma var ben getirmedim nerden geldiğinide bilmiyorum!

(Yarın)

Raiden:Bu da ne demek oluyor şimdi?! Daha bir çocuksun ve okula alkol mu getiriyorsun!

Gaming:E-Efendim yanlış bir anlaşılma var ben getirmedim nerden geldiğinide bilmiyorum!

(Ertesi gün)

Raiden:Artık yeter bitti! Bu sefer cevabın ne? karton kutu kesmek için muştamı getirdin HAH?!

Gaming:Efendim v-valla bunlar benim değil bunları ilk kez görüyorum biri benim üzerime oynuyor l-lütfen inanın bana!

Raiden:Bu kadar oyun yeter! Bu okula uygunsuz eşyalar getirdiğin için 1-8 sınıfından Gaming okuldan atıldın!

(...)

(Xiao)

Bu sefer kolay oldu... Merak ediyorum... sıradaki kim acaba..?

Aether'im yeni biriyle daha konuşuyor... Drama Klub başkanı...

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Kusura bakmayın rahatsız olduğumdan uzun ve detaylı yazamadım.. Bide malum son hafta.. çok vaktimde olmuyo şimdilik bunla idare edin<3 ྀི

 çok vaktimde olmuyo şimdilik bunla idare edin<3 ྀི

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

•Xiaother- Yandere AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin