3. Bölüm

58 4 9
                                    

-Dm-

@karmenkutlu : Bübüş! Acil bakman lazııımmmm!! (22:48)

@busrahanzala : Ne oldu kız. Daha beni uçağa bindireli 48 dakika oldu! Özledin mi beni hemen şapsal...🥹🫠💖 (22:48)

@karmenkutlu : Ya kes bir gırgırı. Çok kötü bir şey oldu! (22:48)

@busrahanzala : Lan uzatma da söyle o zaman salak! (22:49)

@karmenkutlu : Künyem! (22:49)

@busrahanzala : Ne olmuş künyene? (22:49)

@karmenkutlu : KÜNYEM KAYIP! (22:49)

@busrahanzala : Ayy bende bir şey oldu sandım! Kızım modelsin, zenginsin. Alırsın bir tane daha. Kurban olsun sana künyeler ayol. (22:51)

@karmenkutlu : Ulan geri zekalı! Abimindi o! (22:51)

@busrahanzala : Ne? (22:51)

@karmenkutlu : Büşra abimin künyesiydi o! Asker künyesi ve şu an yok! Ağlamaktan gözlerim şişecek ve yarın çekimim var... (22:52)

@busrahanzala : Güzelliğimm. Ağlama bebişim. Fotoğraflarda gözlerim balon gibi çıkar, Allah korusun. (22:52)

@karmenkutlu : Böyle bir yere varamayacağım. Sen şu an uçaktasın, değil mi? (22:53)

@busrahanzala : Evet de ne oldu? (22:53)

@karmenkutlu : Abine yazsan, eve bir baksa? Bende o sırada havaalanına baksam, olur mu? (22:54)

@busrahanzala : Sorarım abime ama... Pek umursayacağını düşünmüyorum. (22:55)

@karmenkutlu : Ne olur Büşra, ne olur ikna et abini. Bunun benim için önemini en iyi sen biliyorsun. (22:55)

@busrahanzala : Soracağım. Sen ağlama ve havaalanına git. (22:56)

(@karmenkutlu) görüldü*

-

-Dm-

@busrahanzala : Abii!!!!!! Sana ihtiyacım var... Acilinden bakman şart! (22:58)

@omerhanzala : Uçakla ilgili sorun mu var? Ben sana gitme Antalya'ya dedim! Geliyorum. 5 dakikaya, havaalanındayım. (23:00)

@busrahanzala : Hayırr. Benimle ya da uçakla ilgili bir sorun değil. (23:02)

@omerhanzala : E o zaman?? Beni bu saatte niye rahatsız ediyorsun Büşra? (23:02)

@busrahanzala: Abi sen evdesin değil mi? (23:03)

@omerhanzala : Büşra açık açık konuş, çıkar şu ağzındaki lokmayı! Ne istiyorsun, söyle? (23:03)

@busrahanzala : Abi bak şimdi; Karmen bu gün bizim evdeydi. Antalya için bavulumu hazırlamamda yardımcı oldu. (23:04)

Boksör Sapkını || TextingWhere stories live. Discover now