Two Beautiful Reffs

27 6 3
                                    

Dami yaklaşık 10 yıl sonra Seul'e tekrardan gidecekti çünkü eski öğretmeni onu tekrardan fakülteye davet etmişti. Aslında ona öğretmen denilir mi tartışılırdı. Dami çocukken oraya ilk adımını atmıştı. Oraya sadece nadir kişiler girebilmişti ve Dami bunu 6 yaşında başarmıştı. İşte o gün tüm ailesinden ve arkadaşlarından ayrı kalmıştı. Bu olay onu ne kadar kötü etkilese de bırakamazdı. Müzik onun tüm dünyası olmuştu. Öğretmeninin adı Muh-hee yani eğitimliydi daha doğrusu kendisine öyle diyordu. Hiç kimse onun gerçek ismini öğrenememişti. O ismini bile bilmediği kişi Dami'nin tüm hayatı olmuştu.

Dami sonunda Seul'e varmıştı. Çok geçmeden fakülteye gitti ve kapıyı çaldı kapı açılmıştı, Dami kapıdan içeri girdiğinde Mun-hee hiç beklemeden Dami'ye sarıldı.

"Dami çok uzun yıllar oldu, tekrardan evine hoş geldin. Haydi içeri geç birazdan orada olacağım."

"Tamam efendim."

Dami ona her zaman "Efendim" diye seslenirdi, ona böyle öğretilmişti.

Dami bekleme odasına gittiğinde orada bir sürü insan görmeyi beklemiyordu. Belli ki seçmeler vardı. Oda veliler ve müzik dinlemek isteyenlerle doluydu. Herkesin arasından bir kız gözüne çarpmıştı. Kısa, mavi saçlıydı. Onu ilk görüşte tanımasa da bir süre sonra onun Yoohyeon olduğunu anladı. Saçını kestirmiş ve maviye boyamıştı, fazla güzel gözüküyordu.

Dami kalabalığa girmek istemediğinden arka koltuklardan birine oturdu ve Mun-hee'nin gelmesini bekledi. Dami Yoohyeon'a hayranlıkla bakıyordu, sadece Yoohyeon'a.

Birden gelen ses ile irkildi. Mun-hee çoktan gelmiş birşeyler söylüyordu. Önünde üç kız vardı.

"Bu üç kızdan sadece bir tanesi bu elemeleri geçebilecek. Ve bu kazananı seçen ilk hakem en değerli öğrencim olan Kim Yoohyeon."

Bir anda odayı alkış sesleri kapladı. Yoohyeon Mun-hee'nin yanına gidip selam verdi. Mun-hee lafına devam etmek için prtamın sessizleşmesini bekledi.

"İzninizle ikinci hakemi de açıklayacağım. Çoğunluğunuz onu tanıyor hatta yaptığı bestelere aşık olmalı. Eski en iyi öğrencim Lee Dami. Dami, tatlım lütfen yanıma gel."

Mun-hee'nin yanına davet etmesiyle ayağa kalkıp hızlı adımlarla Mun-hee'nin yanına gitti. Gergindi fakat yanında Kim Yoohyeon gibi eşsiz bir kız bukunduğu için heyecanlıydıda. Dami gelen insanlara selam verdikten sonra Mun-hee yine o sıkıcı konuşmalarına geçti.

"Bildiğiniz üzere buraya sadece efsaneler adımını atabilir. Ve o efsaneleein en iyileri şu anda yanımda durmakta. Onlar için yeniden bir alkış alabilir miyim?"

Dami bunu duyduktan sonra yüzüne sahte bir gülümseme takındı. Aynı eskiden olduğu gibi.

Sonunda alkışlar susmuş etraf içki içen insanlarla dolmuştu. Dami anlamıyordu, sessizce oturup seçmelerin başlamasını beklemek varken insanlar neden içki içerek seçmeleri bekliyordu?

Dami sahneden inip yine arkadaki koltuğuna geçmişti, tâ ki seçmeler başlayana kadar. "İkinci" hakem olduğu için seçmeleri en ön koltuktan izlemeliydi. Dami isteksiz bir şekilde en ön koltuklara doğru yürüdü ve kendi ismi yazan koktuğu aradı. Aradığı koltuğu bulmuştu ve hemen yanında da Yoohyeon vardı.

İlk kız sahneye çıkmıştı. Kendini tanıtmak için 1 dakikası vardı.

"Merhaba ben Amon. Altı yaşındayım ve buraya ailemle geldim. İzninizle geriye kalan zamanımı heyecanımı dindirmeye çalışmakla geçireyim."

Yoohyeon kıkırdamıştı.

"Ne zaman istersen o zaman başla tatlım."

Dami onun sesinden yeniden etkilenmişti. Bu ses onu huzura kavuşturan tek sesti. Yoohyeon Dami için oldukça yetenekli bir gitaristti.

Amon sonunda derin bir iç çekerek başlamaya hazır olduğunu belirtti.

Biliyorum yarıda kestim ama seçmeleri diğer bölümde ayrıntıya girerek anlatacağım.
19.04.2024

 Wanbyeoghan //tamamlamak~2yooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin