Kâbus tu,sadece berbat bir kâbus.Anna nın sesini duydum aşağıdan;
-Geç kalacaksınız çocuklar!
Norman bizi arabasıyla okula getirmişti Barnaby Lisesi.
-Dönüş yolunu anladınız mı?
-Basit.
-Demir köprünün üzerinden.
-Tamam.Merak etme.
Gülümseyip arabadan indim.
-Görüşürüz.
-Akşam görüşürüz.
Norman gitmişti bende soluma bakarak karşıya geçecekken birden kolumdan çekilmemle geri gittim bu Rigel di ve beni az daha bir arabanın altında kalmaktan kurtarmıştı.Şuan onunla burun burunaydık ve yüzünde aptal bir gülümseme vardı.
-Daha dikkatli ol Böcek.
Okula girmiştik ve neredeyse çoğu kız ona bakıyordu.Ama Rigel onların suratına bile bakmamıştı.Sonra ben girdim hemen arkasından kapıdan girmemle yüzüme flash patlaması bir olmuştu.Fotoğrafımı çeken kız konuşmaya başladı;
-İlk gün fotoğrafı.Ben karşılama komitesinden Billie.Burada işleri ciddiye alırız.Gel.
Onu takip etmeye başladım.
-Nica,Nikita nın kısaltması mı?
Biraz fazla enerjik bir kızdı.
-Hayır,sadece Nica.
-Okulun ilk günü herkes gergin olur.İlk geldiğimde beni görecektin.Al.
Diyerek çektiği fotoğrafımı bana uzattı.Ve konuşmaya devam etti.
-Yüz fotoğrafı çekmeyi severim.Elimde herkesinki var.Gerçi Phelps in birkaç fotoğrafı var.
Diyerek esmer bir çocuğa gösterdi ve konuşmaya devam etti dediğim gibi hem fazla enerjik hemde konuşmayı çok seviyor.Bunu anlamıştım.
-Ama en yakın arkadaşımın yok.Miki nın fotoğrafını çekmek imkânsız.Hiç sevmez.Hadi gel sizi tanıştırayım.
-Miki?Kısa siyah saçlı ve her halinden soğuk olduğu belli olan birinin yanına geldik bu Miki ydi.
+Yeni arkadaşımız.Dedi Billie.
Elimi yavaşça kaldırıl selam verdim.
-Merhaba.
O ise dolabı sertçe kapatım gitti.
-Takılma.Aslında çok tatlı biridir.
Dedi Billie.Ve yürümeye devam etti bende onu takip ettim.
&Rigel&
Zil çalmış sınıfa doğru gidiyordum ama o esmer çocuğun Nica hakkında söylediği şeyle sakın kalmam pek de mümkün olmadı.
-Önümüzdeki hafta yeni kızla yatmış olurum.
Evet sanırım okulun ilk gününden olay çıkacaktı ama şimdi değil çocuğa ters bir bakış atarak yanından geçtim birazdan bakılacak bir yüzü olmayacaktı.
&Nica&
Billie ile sınıfa gelmiştik onun yanına oturdum ve öğretmen bana doğru döndü.
-Günaydın Nica.Hoş geldin.
-Günaydın.
-Ben Bay Kirill.Fen bilgisi notların harika.Tebrik ederim.
Hafif bir şekilde tebessüm ettim tam ders e geçecekken dışardan gelen seslerle hepimiz oraya döndük.
-Duydunuz mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Ustası
Roman pour AdolescentsKüçükken ailesini bir trafik kazasında kaybeden Nica gittiği yetimhanede Rigel Wilde isimli bir çocukla tanışır ve yıllar sonra aynı aileye evlatlık verilirler fakat bu onların hikâyesini önemli bir açıda değiştirecektir.