&Nica&
Sabah uyandığımda Rigel in bana sarılmış bir şekilde uyuduğunu gördüm.Ellerimi saçlarına götürdüm ve saçlarını okşadım.Biraz sonra araba sesi duydum ve ardından kapı sesi Anna ve Norman dönmüş olmalıydı hızla yataktan doğruldum ve Rigel e seslenmeye başladım;
-Rigel,kalk.Odama gitmem gerek.
Ama o beni bırakmadı daha da sıkı sarıldı bana dudakları boynuma doğru gitti ve kuş tüyü kadar hafif öpücükler bıraktı.Bu böyle devam eder ederken Anna nın sesini duymamla birlikte hızla Rigel i ittirerek yataktan kalktım ve üstümü düzelttim.Anna hala bana sesleniyordu;
-Nica?
Anna ve Norman odaya girdiğinde Rigel e baktıktan sonra Anna konuşmaya başladı;
-Nasıl oldu?
-Daha iyi.Ateşi düştü.
-Nasıl bu hale geldi?
-Bilmiyorum.
-Sen biraz dinlen.Bundan sonrası bizde.
Odama gittiğim de telefonumu elime alıp baktım Lionel arıyordu ama telefonu açmamayı seçtim ve kapatıp yatağın üstüne koydum.
O gece bir şey oldu.İkimiz de biliyorduk.Ama yine aynı noktadaydık.Tıpkı çocukken bizi ayıran bir duvar olduğu gibi aynı duvar yine bizi ayırmıştı.Benim Mezar daki o kız,onun da Gözyaşı Ustası olduğu zamanki gibi.
Lionel le aramdakiler de değişti.Okulda karşılaştık ama günlerce konuşmadık.Neyse ki kızlar vardı.Kız arkadaşlara sahip olmak harika.Bugüne kadarki tek kız arkadaşım Adeline di.
Okul çıkışı Billie ile Miki nın evine gitmiştik.
-Vay canına.Miki zengin ama kimse bilsin istemiyor.Bundan utanıyor.Sence bu normal mi?
Billie konuşurken Miki de arkamızdan geldi.
-Selam.
-Selam.
-Sizin için yemek hazırlattım.Atı ahıra koyup geleceğim.
-Tamam.
-Sen onu içeri götürür müsün?
-Tabii.
Miki de geldikten sonra odada oturmuş ders çalışıyorduk daha doğrusu Miki ve ben çalışıyorduk.Billie ise uyuyordu.
-Farkı anlıyor musun?Bakteriler tek hücreli organizmalarken virüsler birer protein zinciridir.
-Kirill in yerine sen geç.O fen bilgisi anlatırken uykum geliyor.
Miki nın bu dediğine gülümsedim ve başımla yatakta uyuyan Billie yi işaret ederek konuştum.
-Sanırım ben de onu aynı şekilde etkiliyorum.Ben bir lavaboya gideyim.
-Tamamdır.
Lavabodan geldiğim de ufak çaplı bir şok geçirmeme neden olacak bir görüntü gördüm.Yatak ta uyuyan Billie ve onu öpen Miki.
-Hiçbir şey görmedin.
-Peki.
-Kimseye anlatmak yok.
-Sensin,değil mi?Billie yi o beyaz gülleri veren sensin.Ona söylemelisin.
-O benim en iyi arkadaşım.Onu kaybederim.
-Bilemezsin.
-Biliyorum.
Biz bunları konuşurken Billie uyandı.
-Kahretsin,saate bak!Hazırlanmam lazım.Beni niye uyandırmadınız?
Ne oldu?-Hiç.
Miki den çıktık tan sonra bir mağaza ya girmiştim ve Rigel in doğum günü için ona bir hediye almıştım.O hediyeleri ve doğum günlerini sevmezdi ama bu çok anlamlı bir hediyeydi.Eve doğru giderken birden arkam dan birinin seslenmesi ile durdum ve arkamı döndüm.Ama bu...
-DEVAM EDECEK-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Ustası
Novela JuvenilKüçükken ailesini bir trafik kazasında kaybeden Nica gittiği yetimhanede Rigel Wilde isimli bir çocukla tanışır ve yıllar sonra aynı aileye evlatlık verilirler fakat bu onların hikâyesini önemli bir açıda değiştirecektir.