-SİYAH GÜL-

376 7 2
                                    

Sabah uyanmış,okula gitmeden önce Anna yı görmek istemiştim.

Geçmişten ne zaman bunaldığımda Anna yı düşünürdüm.Ona başımdan geçenleri anlatmasam da benim yanımdaydı.Korkmam da gerekmiyordu.Mezar dan uzaktaydım,güvendeydim ve en önemlisi özgürdüm.Mutlu olma şansım vardı.

-Görüşürüz.

-Görüşürüz.

Anna müşterileri yolladıktan sonra yanına gittim ve yine çiçekleri ile vakit geçiriyordu.

-Uyanmışsın.Nasılsın?

-Daha iyiyim.Sağ ol.

-Çok uyudun.İhtiyacın vardı.Son günler biraz zor geçti.

-Biraz.

-Klaus tüm gece senin yatağında yattı.

- Cidde mi?

-Evet.İyi olmadığını sezmiş olmalı.

- Şimdi daha iyiyim.Hatta okula dönmeyi düşünüyorum.

-Olur.

-Elini mi yaraladın?

- Güllerden.Herkesin aksine ben dikenlerini çıkarmıyorum.Güzel şeylerin bile can yakabileceğini hatırlatıyor.

Çantam dan mavi bir kalem çıkardım ve ona döndüm;

-Uzatır mısın?

Bana yavaşça elini uzattı parmağındaki yara bandını kalemle mavi ye boyadım tıpkı çocukken anneme yaptığım gibi.

-Nica,bir sorun olursa bana anlatırsın,değil mi?

-Evet.Bugün neden az gül var?

-Herkes çiçek günü için bir tane aldı.

-Çiçek Günü mü?

-Evet.Ne olduğunu bilmiyor musun?

-Hayır.

Okul da Billie bana çiçek gününün ne olduğunu anlatıyordu.

-Öğrenciler istedikleri kişiye isimsiz olarak gül veriyor.Her rengin farklı bir anlamı var.Önceki gün dolabını açık bırakıyorsun.Endişelenms ben seninkini açmıştım.Eğlenceli kısmı kimden geldiğini tahmin etmek.

-Çok heyecanlıymışsın.

-Hem de nasıl.

-Dalga geçiyor ama dolabı hep doludur.Gördün mü?Ver.Hepsini kurutuyorsun.

-Hepsi senin olsun.

-Kimden geliyor?

-Ona âşık bir psikoloji öğrencisinden.Benimkini açalım.Ben açamam sen aç.

-Peki.

-Dur!Ben açarım.Benim açmam gerek.Lütfen içinde gül olsun.İşte bu!Hep aynı kişi.

-Kim?

-Emin değilim.Eğlencesi de burada.Ama hep tek bir gül var.Utangaç biri.Beni delirtiyor.Pekâlâ Nica.Sıra sende.Aç bakalım.

-Dolap boş olacaktır.

-Asla asla deme.

Yavaşca dolabı açtığım da içinde bir gül vardı Siyah bir gül.

-Daha önce hiç siyah gül görmemiştim.

Dedi Billie.

-Çok güzel.Hiçbir saflığı bulunmayan,işgenceli,saplantılı bir aşk anlamına gelir.

Dedi ardından Miki.

-Kim olduğunu biliyor musun?

-Gitmem gerek.

Gözyaşı Ustası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin