0.7

26 2 14
                                    

Bir rivayet der ki; Bu kitabı oylamadan ve yorumlamadan geçenler lanetleniyormuş 💀

***

Patlıcanların içine kıymayı yerleştirirken "Kız Aytenin kızı Cemile
var ya,Şu sosyete sevgilisi ile evlenmeden fan fini fon yapmışlar." diyen Elife deterjan reklamlarındaki teyzeler gibi "Aaaaa!" nidaları saldım."Düşünsene Cemile hamile çıkıyormuş birde." "Ay anlamadığım kısım bu kızın ailesi çok baskıcı değil miydi? ne ara oldu bu amerika dizileri sevişmeleri." dedim.
"Sorma aşkım su.Kaç yıllık Esenyurt mahallesi oldu Sexyurt." burada kendimi tutamayıp hönkürerek güldüm.Yandan koluma silleyi çaktı.

"Dur şimdi tükürüklerin yemeğe sıçrayacak." Evet yaşlı teyzeler gibi yemek yapıp dedikodu time saatimizi
döktürüyorduk.Ben karnıyarık Elif şekerpare yapıyordu.Hamarat kızlardık vesselam.

Mutfağa neşeyle Aslıhan girip ikimizin de yanağına öpücük kondurdu."Ablaların en güzelleri."
"Hayırdır neye ihtiyacın var?" dediğimde dudak büzdü."Aşk olsun yani abla! illa ihtiyacım olunca mı size yanaşıyorum." "Evet." dedik Elifle
aynı anda.

Suratını astı Aslıhan "Yazıklar olsun ya." "Yazıklar değil güzellikler olsun diyeceğim de daha ne kadar güzel olacağız bilemiyorum." "Ahh sorma ya
bu kadar güzel olmak yoruyor.Tüm sülalenin güzellik anlayışını sırtlamış yaşıyor durumdayım." diyip Elifin
söylediklerini kendi lehime çevirerek destekledim.

"Lütfen şu eve girince egonuzu dezenfekte edin." dedi köpke kız kardeşim."Kıskanma salatalık maskesi yap güzelleşirsin." samimiyetsizce güldüm."Ay Eloşum sende! Allahın vermediği güzelliği salatalık mı verecek?" dedim.

Aslıhan'ın yüzü iyiden iyiye kararırken Elifle anırıyorduk resmen
"Kızz Allah seni ne yapmasın!" diye beni döve döve gülüyordu hemde.
sonra bende onun götüne şaplak atınca ortalık karıştı.Ciddi bir kavgaya tutuştuk.

"Kızım insan bu kadar da vijik gülmez!" vıcık diyeceğine 'vijik' diyen Elife hönkürmeli püskürmeli anırmalı
güldüğümde oda güldü.Öyle ki mutfak dolaplarına yaslandım gülerken.
O kadar komik olan bir şeyde yoktu aslında ama o gülünce ben gülüyordum ben gülünce o gülüyordu.Bu halimizi ise Aslıhan tek kelimeyle açıkladı.

"Siz kafayı sıyırmışsınız." "Evet canım su.Senin de bir yerlerini sıyırmadan defol buradan." Aslıhan canım arkadaşımın söylediğine gözlerini belerterek ayakları götüne çarpa çarpa uzaklaştı bizden."Ay buda zorbalana zorbalana güzelleşmeye başladı.Ama yine de bir Elif Çakır ve Arya Çetin kadar olamıyor." "Aynen canım en fevkaladenin fevkinin de fevki biziz çünkü." dedim."Tabi aşkım su."

İşimize geri dönecekken Elif koca götüyle yandan yandan benim mabedime vurunca sendeleyip yere düştüm.

Önce ikimizde şaşırdık.Bakıştık boş boş.Sonra ikimizde aynı anda öyle bir güldük ki canım kardeşim Alper sesleri duyup üşüştü başımıza.
Kapı pervazında bize baktı oda.bir kaç saniye sonra Aslıhan'ın tepkisini vererek "Siz kafayı sıyırmışsınız." dedi.Sonra artık normalleşen bu hallerimizi takmadan gitti.

Elini uzatıp beni yerden kaldırmaya çalıştı gülüyorduk hala."Aşko su senin götünde et yerine pamuk mu var ayollll!?" ayağa kalktığımda cevabını verdim.Sonuç olarak taşın altında kalırdım,lafın altında kalmazdım.

"Bence senin götün taştan bebeğim.
Tek vuruşta uçurdun." tartıştık,
barıştık,güldük,durduk yere dans ettik,iltifatlar yağdırdık birbirimize,
sonra içeridekilerle yemek yedik,
çay içtik,tatlı yedik onlarla da güldük.

Hiç kimse Eliften çekinmiyordu çünkü benden daha çok o bu evdeydi aq.

Annemler memleketten hala dönmemişlerdi.Bizi unutup orada mı yaşamlarına devam ediyordular anasını satayım.İşten gelip bu mallara yemek yapmak yoruyordu.Normalde evin temizliği yemeği her şeyi annemden sorulurdu ama yoktu işte.

Orada genelde neymar olurdu işte...
Hayalini kuruyordu Arya ama yok annem yok...

Şimdi de Elifle uzanmış Sayın Savcım'ı stalklıyorduk."Bak buradaki." dediği yere baktığımda dombilik,bol kol kıllı,kel bir adam gördüm.Ve dünyam güneşim galaksim evrenim saman yolum ne varsa başıma yıkıldı.

Yüz ifadem tam olarak şöyle bir hal aldı.

Bahtımın geleceğini geçmişi'ni seveyim ulan! bu neydi böyle? kırk yılın başı bir Savcı ayartalım dedik oda Amazon ormanlarının en derininde türünün son örneği bir habeş maymunu çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahtımın geleceğini geçmişi'ni seveyim ulan! bu neydi böyle? kırk yılın başı bir Savcı ayartalım dedik oda Amazon ormanlarının en derininde türünün son örneği bir habeş maymunu çıktı.Daha doğrusu
kıllı dayı çıktı! Abi anlamadığım vücudu bu kadar kıllıyken saçları nasıl keldi?

"Bu mu?" Elif gösterdiğim yere baktığında kafama vurup,"Gerizeqalı o benim dayım.Savcın burada." dedi arada şive de kaymıştı ama elindeki fotoğrafa bakınca benim de şaftım kaydı.

Öncellikle nereden başlıyım bilemedim.Ama tepeden başlıyorum.

Kumral saçları,kavisli kaşları,
Aile Fotoğrafında tonu belli olmayan ama rengi kahvemsi gözleri,kendisine
çok yakışan hafif kemerli burnu,
kemikli yüzü,üst dudağından daha kalın alt dudağı,kirli sakalları ve mükemmel fiziği ile Sayın Savcım ordaydı.

Sonunda turnayı bir yerlerinden vurmayı başarmıştık...

İnanırmısınız aynı mahallede olmamıza rağmen Daha önce hiç görmemiştim onu.Kendisi zaten aile evinde kalmıyordu.Üniversiteye başladığından beri Ayrı mahallelerde oturur olmuştuk.Ondan önce de gram dikkat etmemiştim ki zaten bakkala yada ekmek almaya gitmekten başka
evden çıkmazdım o zamanlar.
Maaşım olunca İstanbulu asgari ücretin el verdiği kadar köşe bucak gezmiştim.

"Hoaaayyyy maşallah!" Klasikleşmiş Acun repliğini ortaya döktüğümde Elif böbürlendi."Kimin kuzişi buuuu! bu benim kuzişim ailemizin savcısı
kızların kalp sancısı!" diye şarkı söylemeye başladı.Ben ise oldukça bağımsızdım tipten.

"Savcılar aylık ne kadar alıyor Eloşum." "İki yüz bin. " dediğinde gözlerimde dolar işareti oldu.
Aylık iki yüz bin düşünsenize...🤑💸💰

"Benim asgari ücretin garibanlığı..."

"Öyle deme kız diyeceğim de harbi asgari ücret ne amina koyayim! escortluğa mı başlasan." anında götüne silleyi yedi."Sen yap parasını kardeş payı yapalım." dedim.

Karşılıklı gülüştük.Tüm gece eksik kalmayan tek şey gülüş seslerimiz oldu.

Sayın Savcımı yedi ceddine kadar stalklamıştım ve arakadaşlar o adam benim kocamdı.Kocam da kocam.
Bak dikkat edin kocam diyorum.
Benim diyorum.Boşuna bakmayın tapusu bende diyorum.

Koğcam,evimin reisi diye tik tok çekmeye gidiyorum bay,bay 👋🏻

***

Bölüm sonu.













SAYIN SAVCIM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin