Son zamanlar kesilen ağaçlar gibiyim, budandıkça güçlenirim ama uzun zamandırda sulanmadığım içinde ölüyor gibiyim. Akşam yine saffet aradı beni .
-lan nerdesin, muratla aşağıdayız gel arabayla turluyalım,
-murat arabayı nerden çaldı lan.
-telefonda sana muratın hayat hikayesinimi anlatayım yoksa götünü kaldırıp aşağı gelecekmisin.
-ya tamam geliyom.
Aşağı indiğimde muratla saffet beni arabanın içinde bekliyorlardı, arabaya biner binmez saffet siyah poşetden çıkardığı birayı uzatdı direk, biradan bir yudum alıp muhabbet edecek dim ki, murat direk konuya girdi.
-cano biz bi iş kurucaz senide bağlıyalım istiyoruz 3 kardeş birlikde kazanalım işte.
Yine saçma sapan iş hayali kurup ertesi gün unutacagımızı biliyordum ama yinede merakdan sordum.
-neymiş anlat bakayım o iş
- bak şimdi geçen biriyle tanışdım adam yurt dışından kaçak araba ve motor getiriyor sonra şase numaralarını değişdirib sahte ruhsat çıkarıp burada satıyor,
Ali - eee yani bundan bize ne
Saffet – lan dangalak bizde yapalım diyoruz işte adam bizide bağlarsa işe iyi para kazanırız.
Ali- bence onla uğraşmak yerine şu arabayla korsan taksicilik yapın daha mantıklı
Murat arkaya döndü gülerek, lan araba bizim değilki buda çalıntı dedi,
-anasını satayım varya cezaevine geri dönmek için her boku yapyorsunuz
-e hadi gazlayında bari gezelim zaten yarın yakalanırız.
Sahile dogru gitdik arabayla denizi izleyerek biramızı içip derteleşelim dedik biraz, saffet sigaradan bi duman alıp – lan biz ne zaman adam olucaz ne zaman doğru düzgün bir işimiz olucak dedi.
Ali- olum o dediğin şeyler imkansız geçti ardık o durak bizden adamö olmaz
Murat - Zaten öyle düşündüğünüz için bu haldeyiz ya, biraz umud edin elbet bir gün güneş bizim içinde doğar,
Saffet – arka koltukda uzanırken sigarasını içerek başladı, adam haklı amına koyayım geçti o tren bırak adam olmayı bir varlık bile olmayı beceremedik ne anamız nede babamız insan yerine koydu bizi e başkaları niye adam yerine koysun kı. Çocukken hayat ne güzeldi bile diyemiyoruz özlenecek bir çocukluk bile yaşamadık,
Saffeti dinlerken aklımda ki beynimin içinde ki sesler durmuyordu adam haklıydı bizi anamız babamız bile sevmemiş başkaları niye sevsin ki. Eskiden hepimiz deli doluyduk ama şuan sadece doluyuz hepimiz hayatdan bıkmışız artık.
Ortam yumuşasın diğe Birimiz ayyaş birimiz keş birimiz hırsız bu nasıl hayat lan dedim gülerek.
Murat- aynen lan ama inanıyorum bak biz 3 kardeş illa bir gün mutlu olacağız şükür etmeyi bilelim yeter ki.
Ali- ozaman neye içiyoruz mutluluğamı.?
Saffet- belalarını üstümüzden esirgemeyen Allaha hamd olsun buna içelim.
Murat – sus lan çarpılıcaz amına koyayım zaten çarpılmış gibiyiz.
5-10 dakka muratla böyle muhabbet ederken birden saffetin sessizliği bozdu ortamı. Dikiz aynasından bakıp uyudunmu lan ayı dedi murat cevap vermeyince seslendik birkaç kere ama cevap yokdu, panikle arkaya döndüm saffeti uyandırıyım diye silkelemek istedim ama çok geç kalmışdık saffet bira şişesinin demir kapağıyla sessice bileklerini kesmişdi ve çok kan kaybetmişdi, saffeti arabayla hastaneye yetişdirmişdik ama nafile saffet yolda hayatını kayıp etmişdi, hayatın bize karşı adil olmadığını ve iki yüzlü olduğunu bir daha öğrenmişdim, saffetin sonuda ayyaş babasına benzemişdi babasıda meyhanenin arkasında ki çöp kutularında ölü olarak bulunmuşdu. Babama asla benzemiycem ben karımı asla dövmem asla alkolik olmuyucam diyen saffet de babasıyla aynı kaderi paylaşmışdı. Peki ya ben ? bende mi babama benzeyeceğim zamanla ?...
-benim hayat sevincim, benim masum gülüşlerim, kambur olana kadar sırtımızdan bıcaklandıktan sonra gelecek güzel günlerinde ta hürriyetini s*k*yimmmm…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölmek İstemiyorum ( Tüm Online Mağazalarda Ve Kitapçılarda )
Short StoryArtık dayanamıyorum yokluğun her geçen gün dahada ağır basdırıyor, daha öncede dediğim gibi bu acı normal bir acı değil sanki kaburgalarımın yerine cam koyulmuş ve camlarıda kırmışlar gibi ve her nefes aldığımda o camlar ciğerlerime batıyor, her geç...