5.Bölüm

624 54 28
                                    

Sabah yüzüme vuran ışık ile uyandım.Kendime geldikten sonra elime telefonumu aldım.Sabah daha erkendi.Elimi yüzümü yıkayıp yatağımı topladıktan sonra annemin odasına gittim.Kapıyı bir kaç kez tıkladıktan sonra içeriden ses gelmişti.

Esme:Gel!

Annemin seslenmesi ile içeri girdim.

Seyran:Günaydın annem.Nasılsın?

Esme:Nasıl olayım kızım?

Seyran:Anne böyle deme ya!Hep iyi ol sen.Hem doktor iyileşeceğini söylemedi mi?Kendini üzme bu kadar lütfen.

Esme:Kızım ister istemez takıyor insan kafaya.Elimde olan bir şey değil ki.

Seyran:Biliyorum anne ama lütfen kendini bu kadar içine kapatma tamam mı?Bak ben inanıyorum sen eskisinden bile iyi olacaksın.

Esme:İnşallah kızım inşallah.

(İkili konuşup dertleştiler.)

Seyran:E ben o zaman kahvaltıyı hazırlayayım.

Esme:Tamam bende gelirim şimdi.

Seyran:Anne sen burda oturup dinleniyorsun bende kahvaltıyı hazırlıyorum tamam mı?

Esme:E peki madem.

Hızlıca mutfağa gidip kahvaltıyı hazırlamaya başladım.Çok geçmeden Ece'de yanıma geldi ve kahvaltıyı beraber hazırladık.Her şey hazır olunca annem ve halamı da çağırdık ve beraber yemeğe başladık.

Hattuç:Seyran kızım ben sana bişi diciydim.

Seyran:Buyur hala.

Hattuç:Dün akşam Halis aradı beni.

Seyran:Ne?Ne yüzle seni arıyor o?

Hattuç:Kız dur hele!Sizin boşanma işi için aramış.Bugün Ferit ile yemeğe çıkıcınız.Avukatlar falanda olacak kısa zamanda da boşanıp kurtulucunuz.

Seyran:Hala tamam da keşke bana sorsaydın.Benim bugün bir kaç işim vardı.

Hattuç:Neyse ne sonra yaparsın iş kaçmıyor ya.

Seyran:Peki hala.
.
.
.
Akşama doğru Ferit Seyran'a buluşacakları yerin konumunu atmıştı.Seyran taksi ile restoranın girişine geldi.Restorana girdikten sonra gözleri Ferit'in olduğu masayı aradı.Bir kaç masa ötede Ferit ve avukatı olduğunu tahmin ettiği biri oturuyordu.Yavaş adamlarla masaya yaklaştı.Seyran'ın geldiğini gören Frrit ve avukatı ayağa kalktı.

Ferit:Hoşgeldin.

Seyran hiç bir şey demeden yerine oturdu.Ortamdaki sessizliği avukat bölmüştü.

Avukat:Hoşgeldiniz Seyran Hanım.

Seyran:Hoşbuldum.

Masada boşanma için gerekli belgeleri imzaladıktan sonra avukat masadan ayrıldı.İkili yalnız kalmıştı.

Seyran:Ben gidiyorum o zaman.

Ferit:Peki bende gideyim o halde.

Seyran masadan çantasını alıp gidecekken Ferit seslendi.

Ferit:Seyran yürürken biraz zorlanıyorum, geçen gün ters hareket mi yaptım ne olduysa acıyor koluna girebilir miyim?

Seyran her ne kadar istemesede kabul etmezse Ferit'in ısrarcı olacağını bildiği için Ferit'in yanına gitti.İkili kollarını birbirine geçirmiş çıkışa doğru gittiler.Restoranın kapısından çıktıklarında Seyran, gazeteciler ile karşılaşmayı beklemiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kader Ağları~SeyferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin