4.Bölüm

702 48 12
                                    

Bölümü biraz erken yazdım da hdjksfksdfl

Bu arada kusura bakmayın bölüm yazamadım.Neyse hikayeye geçelimmm.Eğer beğenmezseniz silerimm.İyi okumalarr...

-----------------------------

Babası ile konuştuktan sonra Seyran, telefonu yastığının altına koydu ve yattı.Sabahleyin Ece'nin seslenmesi ile uyandı.

Seyran:Günaydın.

Ece:Sanada Günoşş.

Seyran gülümsedi.

Seyran:Ne bu enerji?

Ece:Aslında sana bir şey diyecektim.

Seyran:Tabi,noldu?

Ece:Seyran bugün dışarı çıkalım mı?Kız kıza gezeriz hem.

Seyran:Aslında çok iyi olur.Son olanlardan sonra kafamı biraz dağıtmam gerekiyor.

Ece:Süper o zaman!Kahvaltıdan sonra çıkarız.

Seyran:Peki.

Seyran ve Ece beraber kahvaltı hazırlamaya başlarlar.

----------------------------------------------------------

*Şanlılar

Esme:Hala ya benim karnım çok ağrıyor acaba yediğim bir şey mi dokundu?

Hattuç:Bilmem kızım,olsa bana da olurdu herhalde.

Esme:Ben bi ıhlamur kaynatayım iyi gelir belki.

Hattuç:Tamam kızım.

Esme kalkıp mutfağa doğru ilerlerken gözünün kararması ile yere düşüp bayılır.Gelen ses ile mutfağa giden Hattuç Esme'yi bayılmış halde görünce ambulansı arar.

-----------------------------

Seyran ve Ece kahvaltılarını yapıp dışarı çıkmışlardır.Sahilde yürürlerken Seyran'ın telefonu çalar.

S:Alo hala? Noldu?

H:Seyran annen bayıldı biz şimdi hastanedeyiz!

S:Ne?Nasıl annem iyi değil mi bir şeyi yok?

H:Valla kızım doktor daha bir şey demedi ne oldu bilmiyim.

S:Tamam hala sen konumu at ben hemen geliyorum.

Telefonu kapatırlar*

S:Ece annem hastaneye kaldırılmış benim ona gitmem gerekiyor.

E:Annen iyi değil mi bir sorun yok?

S:Bilmiyormuş halam.Doktor daha çıkmamış.

E:Sakin ol hastaneye gideceğiz tamam mı?

S:Tamam ama-

E:Seyran sakin ol annene bir şey olmayacak sen bana hastanenin adını söyle.

S:***** hastanesi.

E:İlerideki otobüs durağına gidelim oradan sıkça otobüs geçiyor hastanenin önünde ineriz.

S:Peki, teşekkürler.

E:Ne demek bu benim dostluk görevim.

Seyran ve Ece birbirlerine sarılırlar.Seyran ve Ece gelen ilk otobüse binip hastaneye doğru gidiyorlardır.

----------

Kazım, Seyranın onu geri aramamasına sinirlenmişti.Ona dediğini yapacağını söylemişti ne diye bekliyordu o zaman?Bu işin hemen olmasını istiyordu.İçindeki hırs ona her şeyi yaptırırdı.Zaten anca Kazım'dan böyle bir şey beklenirdi.Madem kızı onun dediğini yapmıyor o zaman sonuçlarına katlanacaktı.

Kader Ağları~SeyferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin