1.Bölüm

1.5K 71 13
                                    

51.Bölümden itibaren kendi kafama göre bir hikaye yazacağım.Dizi gerçekten berbat durumda maalesef.Güzelim çifti mahvettiler.
~
Babamın yanındaki adamlar yanıma gelip ağzımı kapattılar.Ne kadar çırpınsamda gücüm yetmiyordu.Kolumdan çekerek beni götürmeye çalışıyorlardı.Gülgün Anne ve Ece ise beni kurtarmaya çalışıyordu.Babamlar beni en aşağıya indirip zorla arabaya bindirdiler.Ardından ağzıma bir bez koydular.Bezin etkisi ile 10-15 sn içerisinde bayılmıştım.......

----------

Gülgün gelininin bu şekilde kaçırılmasına şok içinde bakarken aniden Ece seslendi.

E: Gülgün Teyze bir şey yapalım.Polisi arayalım.

G:O-olmaz ben Ferit'i ararım şimdi.

Gülgün dediği gibi cebindeki telefonu çıkardı.Kişiler kısmından Ferit'i tuşladı,ardından telefonun açılmasını bekledi...Çok geçmeden telefon açılmıştı.

F:Alo anne noldu?Bir şeye mi ihtiyacın var?
G: Ferit s-sana bir şey söyleyeceğim ama sakin ol tamam mı?
F:Tamam noldu anne?Bir şey mi oldu birine?
G: Seyran seyran,dedi Gülgün.Yaşadığı şok, kelimeleri toparlayıp konuşmasına engel oluyordu.Seyrana bir şey olduğunu anlayan Ferit telefonun diğer ucundan endişe ile seslendi annesine.
F:Seyran mı bir şey mi oldu?Anne cevap ver lütfen Seyrana bir şey mi oldu?
G:Kazım kaçırdı Seyran'ı engel olamadım Ferit nolur kurtar Seyranımı bırakma o adama.
F:Nasıl ya?O adam nasıl Seyranı kaçırır anne?....Tamam şimdi ben geliyorum tamam mı?

Ferit, dedesi tarafından odasına kilitlenmişti.Halis Seyran'ın durumunu öğrenmiş Feritin Ona yardım etmesine engel olmak istemişti.Ayrıca Sunanında yalıdan çıkışını yasaklamıştı.Ona(Ferit'e) yardım edebilecek tek kişi Abi'ydi.Telefonundan Abi'yi aradı ve olanları birer birer anlattı.Abi olanlara ilk başta sıcak yaklaşmasada sonradan düşünüp bu durumu onaylamıştı.Abi Ferit'i bir şekilde annesinin yanına götürmeli oradan da Seyranı bulmaya gitmeleri lazımdı.

--------------
Başımda keskin bir ağrı ile gözlerimi açtım.Bir odada yatıyordum.Her yerim ağrıyordu.Ağırca yataktan kalktım.Kapıya doğru ilerleyip kapıyı açmaya çalıştım fakat kapı kilitliydi.

S: ÇIKARIN BENİ BURDAN!!NEREYE GETİRDİNİZ BENİ?

Çok geçmeden kapının kilidi,ardından kapı açıldı.Kapının arkasında babam vardı.

K:Ooo Seyran Hanım uyanabilmişsiniz sonunda.

S:Nereye getirdin beni?Neden ya?Niye getiriyorsun beni buraya?Napıcaksın?

K:Görücüğün merak etme,görücüğün...

S:Ne?Ne diyosun?
(Ne olduğunu anlamışsınızdır bence.Anlamadıysanız bile zaten bölümün ilerisinde öğrenicez.Bu sahneyi yazmak istemedim.)
-----------------

F:Abi ya ben bu bagaja nasıl sığayım Allah aşkına!
A:Napıyım oğlum özel araba getirelim mi?İster misin, dedende görür hem nasıl?
F:Abi tamam ya,sana da bir şey söylemeye gelmiyor.

Ferit ve Abidin Yalıdan çıkarlar.Gülgünün yanına giderler.Olanları öğrendikten sonra Abidin Seyran'ın yerini öğrenir.Ferit ile beraber Seyran'ın olduğu yere giderler.Arabayı evin biraz ilerisine park edip sessizce yürüyerek evin olduğu yere giderler.Ferit bir odanın ışığını açık görür, dikkatlice inceler.İçeride Seyran'ın olduğunu düşünür.Abi'yi arkasında bırakıp pencerenin olduğu yere gider.Camı tıklar...Pencere açılmayınca tekrardan tıklatır......
------------
Her yerim ağrıyordu.Özellikle karnıma aldığım darbeden dolayı karnım çok acıyordu.Yatakta kıvranırken pencere tıklatıldı.İlk başta açmadım.Sonrasında kendimi yatak başlığına tutunarak ayağa kaldırdım.Ayakta zor duruyordum.Yatağın yanındaki pencereyi yavaşça açtım.Karşımdaki kişi Feritti.
S: Ferit beni nasıl buldun.
Bu 4 kelimeyi bile zorla söyleyebilmiştim.
F: Seyran?Noldu sana?Baban mı bir şey yaptı he?Yüzün mosmor olmuş.Yüzün gözün solmuş.Göstericem ben o herife.Dur geliyorum kenara çekil.
S:F-Ferit git nolur.
F: Hayır Seyran bırakmam seni.Çekil kenara.

Seyran karnının acısına daha fazla dayanamamış kendisini yatağa bırakmıştı.Ferit sessiz ve hızlı bir şekilde pencereden içeriye girdi.Seyranı o halde görünce hızlıca yanına gitti.
F:Seyran bitanem iyi misin?
S:Ferit
F:Efendim bitanem?
S:K-karnım çok acıyor.Her yerim çok ağrıyor ama özellikle karnım aşırı acıyor.
F:T-tamam Seyran geçecek tamam mı?Ben seni buradan çıkartıp hastaneye götüreceğim korkma.

Abidin,Ferit'in işareti ile pencereden odaya girmişti.Ferit Abidine içeriyi yoklamasını,Kazım'ı görürse tutmasını söylemişti.Abidin Ferit'in dediği gibi yaptı.İçeride sadece Kazım vardı.Abidin hızlıca Kazım'ı tutup yere yüzüstü yere yatırdı.Arkadan ellerini tuttu.Ardından Ferit'e seslendi.

A:Feritt!!Tamam gelin.
F: Tamamm!!!

Ferit,yatakta acıdan kıvranan Seyran'ı yavaşca kucağına aldı.Hızlıca evden çıktılar.Abidin,Kazıma birkaç yumruk atıp cebindeki telefonu alıp odaya kilitledi. Onla işleri sonraydı.Abidin şoför koltuğuna Ferit ise kucağında Seyranla arka koltuğa geçmişti.Abidin arabayı hızlıca hastaneye sürüyordu...Seyran karnının acısına daha fazla dayanamamış göz kapakları yavaşca kapanmıştı.Ferit ise eli ile seyranın yüzünü avuçluyor.Onu uyandırmaya çalışıyordu......

---------------
Ferit,olanları Gülgün,Ece ve Suna'ya anlattı.Gülgün ve Ece ardından da Suna ile Kaya gelmişti.Suna her ne kadar yalıdan çıkması yasakta olsa bir şekilde başarıp hastaneye gelmişti.Ferit Ameliyathane kapısının önünde duvarın dibine çökmüş ağlıyordu.Abidin ise Ferit'in omzunu sıvazlıyor,Ferit'e olumlu laflar söyleyip,yüreğindeki acıyı dindirmeye çalışıyordu.Gülgün,Ece ve Suna ise aynı şekilde ağlıyorlardı.Ece her ne kadar Seyran ile yeni tanışmış olsa da onunla güçlü bir bağ kurmuştu....

Saatler sonra ameliyathanenin kapısı açılmıştı.İçeriden bir doktor çıktı.Ağlamaktan ve uykusuzluktan göz altları şişmiş ve morarmış olan Ferit, doktorun bu gelişiyle ayağa kalkmış,doktoru adeta soru yağmuruna tutmuştu.

F:Nolur söyleyin karım nasıl?İyi değil mi?İyileşecek benim karım?

D: Beyefendi sakin olun.Ameliyata aldığımız Hanımefendi karnına büyük bir darbe almış.Normalde pek bir umudumuz yoktu.İç kanaması vardı.Ama her şeye rağmen hastayı kurtardık.Eşiniz gerçekten çok güçlüymüş.Bu nedenle hasta,tamamen iyileşene kadar gerektiğince az hareket etmeli.Kendisini ne olur ne olmaz 2 gün boyunca gözetim altında tutacağız.Hasta birazdan odaya alınacak fakat dinlenmesi gerekiyor.

F:Tamam Doktor Bey.Peki eşimi görebilir miyim?

D: Maalesef şuan dinlenmesi gerekiyor.Hemşire hanım size Seyran Hanım uyandığında bilgi verir.Tekrardan Geçmiş olsun...

"Gelir misin tekrar uzaklardan sevgilim?
Sen yokken ben ben değilim.
Tüm her şeyden bezgin haldeyim.
Gelir misin, söyle sevgilim?"

__________________

Sizce nasıl olmuş??
Canım sıkıldığı için öylesine yazdım.Yeni bölüm gelir mi bilmiyorum ama yazabilirsem yazacağım.🌵

SİZCE DİĞER BÖLÜM NELER OLACAK?(BENDE BİLMİYORUM HDJSISKLS)

HER NEYSE,GÖRÜŞMEK ÜZEREEE 🌼🌼

Kader Ağları~SeyferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin