3.Bölüm

906 65 8
                                    

2.Bölüm son sahne:

Yaklaşık bir saat sonra Seyran odasından çıktı.Babasının yanına gitmeliydi.Annesinin zarar görmesini istemiyordu.Odadan çıkınca salonda ki koltukta uyuyan Ece'yi gördü.Bunu değerlendirmeye karar verdi.Bir kağıda 'Biraz hava almaya çıkıyorum.Kısa sürede dönerim.' yazdı ve hazırlanıp çıktı.Babasının attığı konuma gelmişti.Gözünü etrafta gezdirdi.Babasını görmüştü.Ağır adımlarla temkinli bir şekilde yanına yürüdü.
S:Baba!
----------------------
      3.Bölüm

Seyran'ın sesini duyan Kazım Seyrana doğru döndü.Yüzünde bir zafer gülümsemesi vardı.Seyranın annesine bir şey olmasına dayanamayacağını biliyordu.Onu bu yönünden vurmuştu.
Seyran korkarak babasına doğru ilerledi.Her ne kadar korkudan eli ayağı titresede babasının karşısında güçsüz gözükmemeliydi.

S:Ne oldu neden çağırdın beni?Yaptıkların yetmedi mi?Hem annem iyi değil mi?Bir şey yapmadın ona dimi?

K:Güzel kızım bir yavaş yav.Ben hiç size zarar verir miyim ayıp ediyorsun!

S:Bak ne diyeceksen de!Burada daha fazla durmak istemiyorum.

K:Tamam yav!Bir kahve içeriz diye düşünmüştüm.

S:Baba şaka mısın sen ya!Kahve mi içeyim senle bide...Bak ne diyeceksen de gerçekten burada durmak istemiyorum!

K:İyi madem...

-----------------

H:Bana bak Ferit!O kızdan boşanacaksın anladın mı beni?Tez vakitte ayarla boşanma işini kurtul şu beş para etmeyen kızdan!

F:Dede yapamam!Ben Seyran-

H:Başlatma Seyranına!O kızdan ya boşanırsın yada bu evden her şeyini alır gidersin!Sana biraz vakit veriyorum.Kararını verince yanıma gel!

F:Tamam dede.

Ferit dedesinin odasından çıkmış hızlıca odasına gitmişti.Kendisi yatağa attı ve düşünmeye başladı.Seyran'ı gerçekten seviyordu.Ama mantıklı düşünmesi gerekiyordu.Seyran bu olanlardan sonra onu affetmezdi.Yani onun peşinden giderse kendisi için iyi olmazdı.Nolurdu Seyran onu dinleseydi.Şimdi çok mu iyi oldu sanki.Ferit hala Seyran'ı suçlu buluyordu.Yada doğrusunu bildiği gerçeklerden kaçma şekliydi bu.Kendisini kandırıp içini rahatlatıyordu.Daha iki gün önce Seyran için endişelen adam gitmiş başka biri gelmişti...Ferit bu düşünceler altında ezilirken daha fazla dayanamamış uykuya dalmıştı.
-----------
Ferit uyandıktan sonra ki ilk işi giyinip dedesinin yanına inmek olmuştu.Odanın önüne gelince kapıyı çaldı.İçeriden gelen 'gel' sesi ile odaya girdi.Dedesinin karşısında durdu.

H: Verdin mi kararını?

F: Evet dede.Seyrandan boşanacağım.
-----------
Seyran babasının söylediklerini düşünüyordu.Ne kadar saçma bir şeydi bu?Hayatta televizyona çıkıp Korhanların yaptıklarını söylemezdi,söyleyemezdi...Ona yarına kadar süre vermişti Kazım.Seyran ne yapacağını bilmiyordu.Programa çıkmak istemiyordu ama çıkmazsa annesi zarar görürdü.

Seyran yavaşça içeriye girdi.Karşısında çatık kaşlarla ona bakan bir adet Ece beklemiyordu.

E: Kızım sen kaç saattir nerdesin?Ödüm koptu burada.Telefonunuda almamışsın zaten.

S:Kusura bakma unutmuşum.Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım.

E:Bir daha olmasın lütfen.Sana bir şey olur diye korkuyorum.Söz mü?

S:Söz.

Seyran,Ece ile konuştuktan sonra odasına geçti.Üstünü çıkardı.Sürmesi gereken kremlerini sürdü.Yaraları normalde acımasada dokununca sızlıyor,üstünü çıkarırken ona zorluk oluyordu.Bir an Ece'yi çağırmak geçti aklından.Yaralarını göstermek istememesi bu düşünceden vazgeçirdi onu.Dikkatlice üstünü değiştirdikten sonra saçlarını at kuyruğu yapıp içeri geçti.Ece'yi salonda göremeyince mutfakta olduğunu düşünüp mutfağa geçti.Düşündüğü gibiydi.Ece tezgah başında yemek yapmaya çalışıyordu.Seyran yavaşça ona yaklaştı.Ve Ece'ye yardım etmeye başladı.Kendini kötü hissediyor,bir yük olduğunu düşünüyordu.Ece'nin bu yaptıklarını gerçekten unutmaz,unutamazdı.

Kızlar yaptıkları yemekleri yedikten sonra bulaşıkları yıkadılar.Televizyon karşısına geçip film izlemeye başladılar.Film bittikten sonra ikiside odalarına dağıldı.Seyran babasına ne diyeceğini düşünüyordu.Aklına Ferit'i aramak geldi.Feriti aramak en son istiyeceği şeydi ama buna mecburdu.Sonuç olarak bu işin sonunda zarar görecek onlardı.Telefonunu açtı ve kişilerden 'Ferit'e tıkladı.İlk başta telefona yanıt gelmese de sonunda açıldı.

F:Alo,Seyran noldu?Neden aradın?

S:Ferit sana bir şey demem gerekiyor.Bana yardım etmen gerek?

F:Neden Seyran?Etmek zorunda mıyım?

Ferit neden böyle yapıyordu.Küçük çocuklar gibi dediklerime kırılmadı değil mi?Ayrıca haklı bile değil.(Bu kısım Seyran'ın ağzındandı.)

S:Ferit neden böyle davranıyorsun?Önemli olmasa aramam değil mi?

F:Daha 2 gün önce bana demediğin kalmadı?Noldu Seyran.İhtiyacın olunca nasıl da sakin sakin konuşuyorsun!

S:Ferit ne diyorsun ya!Önemli diyorum babam-

Telefon kapanmıştı.Ferit telefonu Seyran'ın yüzüne kapatmıştı.Seyran bir kez daha görmüştü Ferit'in gerçek yüzünü.Çok sinirlenmişti bu hareketine.Gerçekten ne diye Ferit'i arıyordu ki?Hata kendindeydi...Madem Ferit sonunun kendine dokunacağı önemli bir olaya sessiz kalıyor,o zaman sonuçlarına da katlanacaktı.Seyran telefonundan mesaj kısmına tıkladı ve babasına yazmaya başladı.

S:Tamam baba.Dediğini yapacağım.

"Sen de benim hatalarımdan birisin
sen en büyük günahların bedelisin
senin için harcanan zamana yazık
sen en güzel duyguların katilisin..."

------------------
Sizce Seyran gerçekten Korhanların yaptıklarını açıklayacak mı?

Seyran'ın yaptığını doğru buluyor musunuz?

Bölüm kısa oldu farkındayım.Bu bölüm biraz geçiştirme gibi oldu kusura bakmayın.Diğer bölüm görüşmek üzere 👋🙏⭐

Kader Ağları~SeyferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin