Bundan yaklaşık 30 yıl önce 1994 yılında Skibidi Savaşları olarak adlandırdığımız savaşlar yoktu.Şirketler eğlence,getir-götür v.b. gibi işlerini yapmaları için robotlar geliştiriyordu.Şirketlerden biri hoparlörleri de kullanabileceklerini söylediler.Bunun sayesinde yürüyen bir ses sistemlerine sahip olacaklardı.
"Çalışan:" Efendim,size bir proje sunuyorum.Bunu patrona iletirseniz sevinirim.
"Sekreter:" Buyur bakalım.Umarım boş bir şey değildir."Çalışan:" Hayır,aksine harika.Bugüne kadar sadece saatleri kafa olarak kullandık ve saat adamlar yaptık.Dünya çapında da pek yankı uyandırmadı.Diğer şirketler aldı başını götürüyor.Ben de diyorum ki hoparlörleri kullanalım!
"Sekreter:" Vaay,peki bir çizimin veya bunun nasıl yapıldığı hakkında bir bilgin var mı?
"Çalışan:" Çizimlerim var! İşte bakın.
"Çalışan:" Kötü olduysa kusura bakmayın,ellerini çizemedim.Küçük olanın boyunu normal bir insan büyüklüğüne,büyük olanı ise bir evin tavanına ulaşacak şekilde yapabiliriz.
"Sekreter:" Patrona soralım,şimdi yoktur ama eminim gelecektir.
*Patron geldikten sonra patron odasında...*
"Sekreter:" Efendim lütfen! Çok beğendim ben bu tasarımları!
"Patron:" Kusura bakma,Emma.Şimdi bunları yapacak kadar bütçemiz yok.Eğer bunları yaparsak -'lere düşebiliriz ve sizlere maaş veremem.
"Sekreter Emma:" Sadece 1 tane?
"Patron:" Zaten ilkini yapmak zor ya! Onun parçalarından tut hoparlörüne kadar! İlkini yaktıktan sonra diğerlerini kopyalayarak da yaparız! Ama ilki çok zor.
*Çalışan,izin alarak dışarıya çıkar.*
"Sekreter Emma:" Üzdün adamı!
"Patron:" Elimden gelen bir şey yok.
"Çalışan kapıyı çalarak tekrar içeriye girer ve:" Efendim bu benim buraya alındığımdan beri kazandığım ve geriye kalanları biriktirdiğim bir çanta.Tabii ki para yetersiz kalır ama bütçeye yardımım dokunsun isterim.
"Patron:" B-bu bu! Yeter de artar!
*Patron,rahatça oturduğu koltuktan doğrularak işçisinin yanına gider ve ona ona sarılır.*"Patron:" Ne hayırlı işçilersiniz siz! Şimdi bana tasarımlarını getir.
Çalışan tekrardan dışarıya çıkar ve tasarımlarının olduğu kağıtları teker teker gösterir.Sekreter Emma ise onları yalnız bırakır ve kendi odasına gider.
Aradan saatler geçer ve Sekreter Emma yeniden odaya girerek:
-Efendim,saat bayağı geç oldu.Çıkmayacak mısınız?"Patron:" Hayır,bu proje hakkında çalışmalar yapacağız.
"Sekreter Emma:" Tamam,geç kalmayın ama.Siz benden iyi bilirsiniz buraların gece serserileri bol olur.
"Patron:" Biliyoruz,eğer geç kalırsak burada uyuruz.
"Sekreter Emma:" Pekâlâ,iyi geceler!
"Patron ve Çalışan:" Sana da!
Çalışan ve patron uzun süre bu konu hakkında tartıştılar.(Ha bu arada,patronun adı David,çalışan işçinin adı ise Jack.)
Patron David,Jack'in kendisini eleştirmesini hoş bulmuştu.Çünkü işlettiği bu şirkette söylediği söze karşı çıkan kimsenin olmaması onun zoruna gidiyordu ve kendiyle bir imtihan içinde kaldığını düşünüyordu.Bu onun hoşuna gitmişti.
*Gece saat 3 sularında...*"Patron David:" Jack! Gerçekten geç oldu! Emma'yı dinlemedik ve burada kaldık.
"Çalışan:" Haklısınız efendim.
"Patron David:" Sabah mühendisleri çağırıyorum,kendi kasamızdan da bütçe ekleyeceğiz.Ve bana bak! Bu bizim son şansımız.Kaderimiz olacak.Başarısız olursak,iflas ederiz!
"Çalışan:" Haklısınız.
"Patron David:" Şimdi misafir gelen kişiler için ayırdığımız kısma gidelim,orada uyuyacağız bu gece.
"Çalışan:" Tamamdır patronum.
David,odasının lambasını kapattı,kameraların gece modunu açtı ve misafir odasına geçti.Jack'i de içeriye aldı ve karşı yatağa uzandı.Bu onların en kısa uykuları olacaktı.Çünkü yarın büyük günleriydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Dark Speakerman'ın Hikayesi
Action💥 Selam! 💥 🪐 Bu hikayede Skibidi Toilet adlı kısa videolardan oluşan mini diziden bir karakter olan Dark Speakerman'ın hikâyesini kendi kurguladığım dünya ile genişlettim ve sizlere sunuyorum.Umarım beğenirsiniz ve iyi okumalar dileğiyle... 🪐 💫...