Bölüm 7-Plunger ve Dark Ölümü Göze Alıyorlar!

28 3 31
                                    

Günler peşi sıra geçiyordu.Her geçen gün Skibidi kabusu büyüyor ve etrafa yayılıyordu.Rusya'da bulunan Speakerman'lar klon sayısını arttırmıştı ve kendilerine ait bir titan yapıyorlardı.Çünkü virüs yeniden başlamıştı.

Titan Cameraman? O hâlâ ölü.Onu diriltmekte zorluk çekiyorlar.Titan Speakerman ise G-Man ile savaşırken kolunu kaybetti.Ama yükseltmeye gitmemekte ısrarlı.

Plunger,karanlığın daha hâkim olduğu bir sabaha uyanmıştı.Odasının camından dışarıya baktı ve yağan sert yağmurları gördü.Bugün savaşamayacaklarını düşünüp yüzündeki gülümsemeyi çıkardı.Çünkü dışarıya çıkarsa bozulurdu.

Üzgün bir şekilde ceketini aldı ve odasından dışarıya çıktı.Bodrum kata doğru kalabalığın arasından hızlıca indi.Sesler azaldıkça yağmurun ne kadar şiddetli yağdığını anlayabiliyordu.
Devasa bir odaya gelmişti ve lambayı açtı.Etrafı aydınlatan ama yeterince çalışmış olan bu lambalar cızır cızır sesler çıkartmaktan dolayı korktucu bir his veriyordu.

Titan Cameraman'ın ölü bedeninin olduğu yere gitti.Kafasını yere eğdi ve duygulanmaya başladı.

*Üst Katta...*

"Dedektif Cameraman:" Plunger nerede?

"Bozguncu Cameraman:" Bilmiyorum.Kesin benim gibi dışarıya çıkamadığı için çok kızgındır.

"Dedektif Cameraman:" Yaa?

"Bozguncu Cameraman:" Her neyse,gel odaya film izleyelim.

"Dedektif Cameraman:" Tamam haydi gel.

*Speaker Üssünde...*

Speakerman Irkının kendi imkanları ile kurduğu üsleri de yağmura maruz kalmıştı.Yıkılmıyordu ancak etrafını saran bir hortum vardı.

"Speakerman-1:" K-korkuyorum!

"Speakerman-3:" B-be-bende!

"Dark Speakerman:" Bu sefer ben de korkuyorum.

"Speakerwoman:" DARK! SEN VE KORKMAK?

"Dark Speakerman:" Ne yapayım ya çok korkutucu.Dışarıya baksana.Titanımız da yok!

"Speakerwoman:" Off.

Alarm!

Büyük bir Skibidi saldırısı geliyor!

"Speakerwoman:" Saldırı geliyor!

"Dark Speakerman:" Dışarıya çıkmamız imkansız!

"Speakerwoman:" Evet,öyle.

"Speakerman-3:" Ben lazer silahını kullanmaya gidiyorum.

"Speakerman-1:" Ben de!

"Speakerman-3:" SEN KULLANMAYI BİLE BİLMİYORSUN!

"Scientist Speakerman:" Yer altı sığınağını açtım! İçeriye girin.Onları yenmemiz imkansız!

"Speakerman-1:" Vay,buranın kapağı çok büyük.Neredeyse bir titan bile girebilir!

*Sığınağa girerler.*

"Tüm ordu:" Biz neden teslim olduk?

"Dark Speakerman:" Uff,bir bilsem.

"Large Speakerman:" Dark lütfen! Üstünlük taslama.Hepimiz aynı kişinin elinden oluşturulduk.

"Speakerwoman sırıtarak:" Haklısın.

"Denetçi Speakerman:" Speakerwoman! Sen neden her şeye gülüyorsun?

"Speakerwoman:" ? Gülmüyorum ki.

(Skibidi Toilet) Dark Speakerman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin