Bölüm 13/FİNAL-Plunger ve Dark Speakerman Ölüyor!

11 2 7
                                    

Koca dumanın içinden beklendiği kadar büyük olmayan, ahtapot kollu bir tuvalet çıktı.Etrafı yağmalamaya ve yok etmeye başladı.

"Dark Speakerman:" EYVAH! YARDIM ETMEMİZ GEREKİYOR.

"Plunger Cameraman:" Haklısın Dostum.Pistonlarımı alıyorum,artık ne işe yararsa.

"Korkusuz Cameraman:" Hadi hadi!

Hepsi dışarıya çıktı.Yanlarında gelen binlerce tuvalete saldırıyorlardı.Ahtapot tuvaleti ise rakibi olmadığı için etrafı altüst ediyordu.

*Titan Cameraman'ın olduğu yer...*

"Titan Cameraman:" E-eyvah! Bizimkileri bıraktım ben.AH AMA YA NEDEN BÖYLE OLUYOR?

Titan Cameraman,helikopteri bıraktığını daha yeni anlamıştı.Sinirleniyor ve etrafa yumruklar saçmak istiyordu.En fazla orada ne yapabileceklerini düşünüyordu.

Birden koluna takılı olan tablete bir video mesajı geldi.Hemen onu açtı ve izlemeye başladı.

Videonun içerisinde Rusya'ya gitmelerini isteyen bilim adamı vardı.Bu sefer ise biliyormuş gibi konuştu.

"Bilim Adamı Cameraman:" Uff,evet Titan Cameraman.Ne oldu bilmiyorum ama helikopterler geri geldi.Hem de az sayıda.
Dark Speakerman'ı kendi yüreğimle gönderdim.Onun başarılı olmasını umuyordum ama o da burada yok.
Her neyse,Dark Speakerman yaşıyor.Yanında giden kişiler de ordumuz için çok önemli.Bunları kimin söylediğinin bir önemi yok.
Speaker üssünde hepsi.Şu anda büyük bir istilaya karşı mücadele ediyorlar.Kısa kesiyorum: Git ve kurtar! Sonrada geri getir.

"Titan Cameraman:" Konum da var,artık gidebilirim!

Titan Cameraman hızını arttırarak bahsi edilen üsse doğru ilerledi.

*Bir süre sonra...*

Speaker üssünde savaş son hızıyla devam ediyordu.Orada bulunan Large Cameramanlar'dan sadece 1 tanesi hayatta kalabildi.
Plunger'in kolu koptu,Dark Speakerman sakat hâle geldi.

"Dark Speakerman:" Yürüyemiyorum!

"Plunger Cameraman:" BENİM KOLUM YOK!

"Dark Speakerman:" Kavga etmenin zamanı değil.Pistonunu bana ver.

"Plunger Cameraman:" Al.

Elinde kalan son pistonunu da Dark Speakerman'a verdi.Eline lazer silahını aldı ve savaşmaya devam etti.

Her yere füzeler atılıyordu ve ölen asker sayısı her geçen saniyede 2 katına çıkıyordu.

Ahtapot Tuvaletin hedefi artık Speaker üssünün tam ortası olmuştu ancak bir yerden saldırı yediğini fark etti.Kafasını sağ tarafa çevirdi ve Titan Cameraman'ı gördü.

"Titan Cameraman:" Öl!

Titan Camerama,kırık merceğinin yerine yenisini taktırmıştı.Ancak o merceği çıkardı.Gözü açılmıştı ve mavi bir lazer tutmaya başladı.Birden tuvalet patladı ve Titan Cameraman merceğini geri taktı.

"Speakermanlar:" Sağol!

"Dark Speakerman:" Plunger sana ne oldu? Bacakların da yok!

"Plunger Cameraman:" Evet,ben ölüme mahkûm kaldım.Kendine iyi bak kardeşim.Bir de lütfen öldüğümü Titan Cameraman'a söylemeyin.

"Dark Speakerman:" T-tamam.

Dark Speakerman,Plunger'in yanan bedenine bakaran ağlamaya başladı.Korkusuz Cameraman yanına geldi.Hasar aldığı belliydi çünkü omuzlarından çıkan kıvılcımlar besbelliydi.

"Korkusuz Cameraman:" Ah be Plunger! Daha 1 saat önce güne uyandık be.Yanımızda kalsaydın ya?

"Dark Speakerman:" Demi ha? Pistonun bende kaldı!

"Korkusuz Cameraman:" Hadi geç içeri?

Dark Speakerman hem kızgın hem de hüzünlüydü.Omuzlarıyla Korkusuz Cameraman'a müdahale etti.
Plunger,yandığı için onu alamıyordu.Ama öylece bırakıp gitmek de istemiyordu.

Ancak geç saat olmuştu ve kapılar kilitleniyordu.Mecburen içeriye girdi ve daha dün gece 4 kişi olarak yattıkları odada sadece 2 kişi uyuyacaktı.

Dark Speakerman camdan Plunger'e bakmaya devam ediyordu.Onun için kalbinde adeta bir hırs cehennemi oluşmuştu.Önüne gelen her şeyi parçalamak istiyordu.
Korkusuz Cameraman ise ona moral vermek için etrafında geziyordu.

*Sabah...*

Korkusuz Cameraman sabahın 5'inde kalkıp Dark Speakerman'ı terk edip gitmişti.Plunger'in ateşi sönmüştü ve onu da kucaklayıp orayı terk etmişti.

Dark Speakerman,1 arkadaşını daha hırsı ve öfkesi yüzünden kaybetmişti.Koskoca üssün içinde onu kimse de sevmiyordu.Çünkü onlar buraya geri döndüğünde kendisi yoktu.

Dark Speakerman, eskiden aldığı kılıcını bu sefer yine aldı ve hoparlörden kafasının tam ortasına sert bir şekilde soktu.Çok sert bir hamle yapmıştı ve birden yere yığılıp Plunger'in yanına doğru gitmeye başladı...

Burada da Dark Speakerman'ın hikâyesini bitirmeye karar verdim.Bunun bir çok sebebi var ancak Titanların olduğu serilerin daha iyi olacağını düşünüyorum!💫

Hoşçakalın!

(Skibidi Toilet) Dark Speakerman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin