Dark Speakerman,pistondan yaptığı şemsiyeye Plunger'i de almış ve laboratuvara götürüyordu.
"Plunger Cameraman:" Sence ben böyle bir arkadaş hakediyor muyum?
"Dark Speakerman:" Neden dedin ki? Hem ben senin gibi bir arkadaşı hak ettiğimi sanıyorum.
"Plunger Cameraman:" Senin bana desteğin daha çok Dark.Lütfen anlayış göster.
"Dark Speakerman:" Huh,saçmalama.Hadi laboratuvara gidelim.
*Giderler...*
Kapıyı açarlar ve içeriye girerler (😨)
Karşılarında Plunger'i bekleyen bilim adamı Cameraman'ı gördüler.Onlara o kadar sert bakıyordu ki öldürecekti resmen."Scientist Cameraman:" Hain misiniz siz be? Neden kaçıyorsunuz?
Dark Speakerman tedirginlik içersinde parmaklarıyla Plunger'i gösterdi.
"Scientist Cameraman:" Sana bir şey demiyorum zaten.Benim sorunum bu beyefendi ile!
"Plunger Cameraman:" Yine ne yaptım be!
"Scientist Cameraman:" Geç odaya!
"Dark Speakerman içinden:" Abow Plunger'i vurmasınlar ya.
"Bozguncu Cameraman:" Psst.Kırmızılı hoparlör.
"Dark Speakerman:" NE?
"Dedektif Cameraman:" Dışarıda ne yaşadınız?
"Dark Speakerman:" Bilmiyorum ki.Sadece başıma doğru düşen bizim titanımızın parçaları... Tek onları hatırlıyorum.
"Dedektif Cameraman:" Sahiden mi? Ve sende böyle elin kolun rahat gelebiliyor musun?
"Dark Speakerman:" İçimde nelerin döndüğünü bilmiyorsun! Onu hiç görmedim ama görmek için can atıyordum! Artık görsem bile istemem.
Camerawoman hızlıca Dark Speakerman'ın elindeki pistondan şemsiyeden çeker ve bodrum kata giden merdivenlere fırlatır.
Dark Speakerman gücünü kullanıp bunu engeller ve şaşkınca Camerawoman'a bakar.
"Dark Speakerman:" Ne oluyor be?
"Camerawoman daha da yaklaşarak:" Plunger bana kızgın mı?
"Dark Speakerman:" Çok.
"Camerawoman:" Offf.
"Dark Speakerman:" Görse öldürecek seni.Sen de çok pis vurmuşun çocuğa.İzi bile vardı.
"Camerawoman:" Ben vurmadım ki.Sadece dokundum?
"Dark Speakerman:" Aynen.Şimdi beni rahat bırak?
"Camerawoman:" Ne halin varsa gör.
"Bozguncu Cameraman:" Sen de gelsene film izleyelim.
"Dedektif Cameraman:" 5 tane film izledik.Yeter mi?
"Bozguncu Cameraman:" Ne yapayım ya? Bugünü bir daha göremezsin.Bir daha böyle güler yüzlü olmam.
*Bilim odasında.*
"Scientist Cameraman:" Ya Plunger laf anla! Camerawoman'ı dövdün.İçeriye girdiğimde kızın başından elektrik akımları çıkıyordu.Senin için getirdiğim silahlar da elimden düştü,mahvoldu! Ne istiyorsun sen benden?
"Plunger Cameraman:" Özür dilerim.
"Scientist Cameraman:" Dark Speakerman da sana güvenmiş.Zaten ikiniz de savaşı istiyorsunuz! Barışmak hiçbir şekilde lügatınızda yok!
"Plunger Cameraman:" ÖZÜR DİLERİM!
"Scientist Cameraman:" Öff,al şu silahları çık buradan.
Plunger,2 tane lazer silahını aldı.Daha sonra bir tane de ceket alıp çıktı.Ortalıkta Dark Speakerman'ı göremedi ve hızla odasına çıktı.
Kapısını açtı ve içeriye girdi.Koltuğa oturdu.Masasında duran 2 pistona baktı.Sinirlendi ve onları alıp kafasına sokmaya çalıştı.Elbette başarısız oldu.Kafasına takıldı kaldı.
Pistonları çıkarmak için sert kuvvetler uyguladı ve sonunda çıkardı.
Son günlerde çok aptallıklar yaptığını düşünüyordu.Kendini G-Man ile savaşırken düşündü ve uyumaya başladı.
Sabah oldu,artık hava güneşliydi.Yani savaşmakta herhangi bir sorun yoktu.Dışarıya çıkmaya korktu ve camından dışarı doğru çıkıp uçtu.(Siz yapmayın ☠️)
Uzak diyarlara gitmek istiyordu ama hala şehrin dışına çıkmaları yasaktı.
Uçmaya devam ederken bir mermi kafasına geldi.Demirden bir kamerası olduğu için etkilenmedi ama dengesini kaybederek yere doğru inmeye başladı.
Sert düşmüştü ama bu onun için sorun değildi.Pistonlarını eline aldı.Düğmesine bastı ve acı çektirecek bir hâle getirtti.Saldırıları savurarak tuvaletin yanına kadar geldi ve pistonu onun yüzüne soktu.
Daha sonra pistonunu geri aldı.Tuvalete göz gezdirdi ve alacak bir şey bulamayıp yoluna devam etti.
Gittiği bir bölgede çok büyük bir Skibidi vardı.Etrafa lazer saçıyor ve bunu hiç etki vermeden yapıyordu.
Plunger, yapacağı bir şeyin olmadığını anladı.Lazer silahlarini çıkarmaktan başka hiçbir şey yapmadı.Titan Cameraman gelmişti.Onlara bileğinde takılı olan silahından ateş ederek etkisizleştirme çabasında bulundu.Çoğuna üstünlük kurdu.Hepsini elinde toplayıp lazer saçan skibidiye fırlattı.
"Titan Cameraman:" Küçük dost.Senin lazerin var da benim yok mu?
Titan Cameraman, Omuzlarında bulunan lazer silahlarını açtı ve skibidiye ateş etti.Onu yerle bir etti.Havada ona bakan Plunger'i gördü.
"Titan Cameraman:" Merak etme yoldaş.Her şey yolunda olacak.
"Plunger Cameraman:" Umarım be Titan! Umarım.
*Camera Üssünde...*
"Dark Speakerman:" Ben bu gece neden sizde kaldım?
"Dedektif Cameraman:" Bozguncuyu unut.O artık yok.Bu havalarda gecenin bir yarısında anca gelir o.Sen de gidiyorsan git.Zorla tutacak değilim.
"Dark Speakerman:" Tamam bay bay.
Dark Speakerman odadan dışarıya çıktı.Etrafta yorgun ve bitkin Cameramanları gördü ve ne olduğunu sordu.
"Mühendis Cameraman:" Dün Titan Cameraman'ı baştan yarattık.Tek gecede onu bu haline getirdik.Çok yorgunuz.Şimdi savaşmaya gitti o.
"Dark Speakerman:" Tamam.
Dark Speakerman,onayladıktan sonra koridorun sonuna doğru ilerledi.Camdan dışarıya baktı ve Titan Speakerman'ı hatırladı.Onu kurtarmak istiyordu ve Titan Cameraman'ı kullanacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Dark Speakerman'ın Hikayesi
Action💥 Selam! 💥 🪐 Bu hikayede Skibidi Toilet adlı kısa videolardan oluşan mini diziden bir karakter olan Dark Speakerman'ın hikâyesini kendi kurguladığım dünya ile genişlettim ve sizlere sunuyorum.Umarım beğenirsiniz ve iyi okumalar dileğiyle... 🪐 💫...