פרק 3

240 5 0
                                    

קים
טוב הדבר האחרון שרציתי שיקרה שאני וכריסטיאן נהיה לבד בתחנה.
״יש אוטובוס רק עוד שעה״ אמרתי. ״פאק יש לי אימון היום אני לא יספיק״ הוא אומר בחרטה. ״ואני לא יספיק לעשות את הדברים שאני צריכה לעשות״ אמרתי בבאסה. ״בוא פשוט נלך ברגל זה היה לפחות עשרים דקות הליכה״ אמרתי בעייפות. ״זה עדיף על כלום״ הוא אמר.
והתחלנו ללכת לכיוון הבית שלי. עכשיו אני וכריסטיאן הולכים לבלות עשרים דקות של הליכה ביחד לבד איזה כיף.
עבר לפחות איזה חמש דקות מהליכה ועדיין יש שתיקה מביכה כזאת אבל זו שתיקה שלא הייתה לי מעולם איתו. טוב אנחנו בכל תשע השנים האלה לא היינו ביחד אלה עם כן בגלל אחי.
עובד עוד איזה חמש דקות מההליכה ויש שתיקה.
ואז פתאום רכב עוצר לנו ואני רואה את אחי. ״מה אתם הולכים לבד?!״ הוא שאל עצבני. ״בגלל שלא אמרת לי אפילו שאתה יוצא מוקדם יותר ושפספסנו את האוטובוס ועם היינו מחכים היה צריך לחכות שעה״ אמרתי עצבנית עליו. ״טוב לפחות היה לכם זמן איכות ביחד אה״ אח שלי אמר משועשע. ״אוי תשתוק לפני שאני יבוא מחר יותר גרוע ממה שבאתי היום ואני בטוחה שאתה לא רוצה את זה״ אמרתי בהתנשאות.
״תיזהרי ממני״ אח שלי אמר בטון מזהיר. ״טוב תפסיקו לדבר בוא תיקח אותנו כבר״ כריסטיאן אמר. ״יאללה כנסו״ אח שלי אמר וסגר תחלון.
נכנסנו לרכב ונסענו לבית.

הגענו לבית אני יוצאת מהרכב ולפני שאני נכנסת לבית אני הולכת לאח שלי כי אני צריכה לקחת לו כסף כי אני וזואי מחר הולכות לים אמרו שיש לפחות 30 מעלות וגם אמרו לנו בבית ספר שיש מחר חופש בגלל עניין בית ספר אז זה אומר שאני לא צריכה לעשות שיעורי בית או ללמוד.
״לכס״ אמרתי. ״מה״ אלכס ענה לי. ״אני צריכה ממך מאתיים שקל״ אמרתי. ״למה את צריכה מתאיים שקל?״ הוא שאל.
״כי אני הולכת מחר עם חברה לים כי ביטלו לנו מחר את הבית ספר אז יש לנו יום חופש״ אמרתי. ״את ממש לא הולכת לים״ הוא אמר.
״נו אבל למהה״ אמרתי. ״כי את תהיה יותר מידי חשופה מול כולם״ הוא אמר עצבני. ״מה הקשר כל הבנות היו חשופות מול כולם ומה זה אומר שהם לא ילכו לים יותר בגלל שהם היו חשופות מידי?! לא נכון אני הולכת מחר!״ אמרתי בטון עצבני. ״לא את לא!״ הוא אמר.
״טוב בוא נראה כבר מחר עם כן או לא״ אמרתי בהתנשאות.
״קים תיזהרי ממני״ הוא אמר בטון מאיים.
״אחי מה זה משנה תן לה גם ככה אנחנו גם נוסעים לעם אז תוכל להשגיח עליה״ כריסטיאן מתערב. ״לא אנחנו לא מחר הולכים לים נכון כריס?!״ אח שלי אמר לכריסטיאן בפרצוף של ׳מה אתה עושה היא לא יודעת מזה׳ ככה זה היה. ״כן אנחנו כן״ כריסטיאן אומר ומחייך חיוך זדוני לאחי.
״יופי אז סגרנו שאתה מביא לי מאתיים שקל נכון?״ אני שואלת במתיקות.
״בסדר בסדר,אבל עם רק מישהו מתקרב אלייך תגידי לי״ הוא אמר.
״בסדר בסדר אז אפשר מאתיים שקל?״ אני שואלת ביאוש.
״כן קחי״ הוא אמר והוציא מהכיס שלו שטר של מאתיים שקל.
״לא לבזבז כזה מהר״ כריסטיאן אמר בצחקוק וחייך אליי חיוך מרושע.
״תשתוק כבר לך יש שאני יתן לך מכה לזין״ אמרתי וגלגלתי לו עיניים.
״וואיי וואי ממתי את מדברת ככה אחי תלמד אותה איך לדבר אני לא זוכר שהיא ככה מדברת״ כריסטיאן אמר מופתע.
״מה כל כך מפתיע? אנשים משתנים אתה יודע״ אמרתי ושילבתי ידיים.
״נכון אבל את לא אחת מהם״ הוא אמר בחיוך זדוני.
גלגלתי לו עיניים ונכנסתי לתוך הבית.

הייתי בחדר שלי שמתי לי שירים בטלוויזיה והתכתבתי תוך כדי עם זואי בטלפון.
׳זואי׳
״תקשיבי יש בעיה קטנטונת״ זואי אומרת לי.
״מה הבעיה?״ שאלתי.
״יש לי עוד כמה חברים שרוצים להצתרף אכפת לך?״ שאלה אותי זואי.
״לא תאמת שלא אכפת לי״ אמרתי.
״אז מעולה אז מי שיבואו איתנו הם ניק,לוקאס,ז׳אק הם מהבנים ומהבנות יבואו אמילי וסופי זה סבבה לך נכון?״ שאלה אותי.
״כן סבבה לגמרי״ עניתי.
לא יזיק לי להשיג קצת חברים אני רוצה שהיו לי עוד חברים למרות שזורי היא חברה מדהימה אבל החלטתי השנה שאני רוצה קצת לבלוט שהיו לי יותר חברים ופחות שאני אהיה הילדה השקטה אבל זה לא הולך לי בנתיים היום הראשון של כיתה י׳ הלך כמו כל שאר השנים אף אחד לא שם לב אליי חוץ מזואי אח שלי והחבר השחצן שלו כריסטיאן.
הוצאתי מהארון שלי את בגדי הים שלי והתחלתי למדוד.
אבל המראה שהייתה לי בחדר לא הייתה מספיק גדולה בשביל שאני יראה איך הבגד ים יושב עליי אז הייתי צריכה למדוד ואז ללכת לחדר של ההורים שלי לראות שם איך הבגד ים נראה בגלל שיש להם מראה ענקית שנראה פשוט ואוו. לקחתי את הבקיני האדום ולבשתי אותו הלכתי לחדר של ההורים שלי לראות איך הוא הוא היה יושב ממש יפה אבל הצבע האדום פחות החמיא לי אז הלכתי למדוד עוד בגד ים.
לקחתי את הבגד ים השחור שלי לבשתי אותו והלכתי לחדר של ההורים שלי בשביל לראות איך הוא נראה עליי. הוא היה נראה פשוט ואוו גם איך שישב וגם הצבע החמיא לי יותר מהצבע האדום.

יצאתי מהחדר של ההורים שלי ירדתי למטבח לקחת לי מים.
פתחתי תמקרר לקחתי מים הוצאתי מהמגירה כוס ומזגתי לי מים.
החזרתי את הבקבוק חזרה למקרר והלכתי לחדר שלי.
בזמן שאני הולכת אני מתנגשת במישהו. ״נו באמת לכס תסתכל לאן שאתה הולך עכשיו כל המים נשפכו עליי״ אמרתי והסתכלי על עצמי.
״לכס?״ קול גברי מוכר שאל. הרמתי תפנים וראיתי את כריסטיאן.
פאק הוא אף פעם לא ראה אותי ככה וגם איך שחכתי שהוא אצלנו עכשיו?! נו מה אני עושה. ״מה אתה עושה פה?!״ אני שואלת עצבנית.
״א..ה אני אני״ הוא גמגם.
הסתכלתי שניה על הבגד הים שלי שהיה כולו מים ושהרמתי תראש ראיתי את כריסטיאן בוהה בי. ״הלו?״ אמרתי בבלבול.
״אמ כן א..ה אני אני״ הוא קפץ וגמגם שוב. המבט שלו היה המום.
ופתאום אח שלי בא. מזל זה היה רגע כל כך מביך.
״למה את מסתובבת עם בגד ים בבית?!״ אח שלי שאל עצבני.
״ואתה אל תסתכל על אחותי ככה!״ אח שלי צעק על כריסטיאן.
״מי הסתכל עליה בכלל״ הוא אמר וגלגל עיניים.
״טוב עופי לחדר ואת ממש לא הולכת עם הבגד ים הזה לכי להשים ברבי״
אח שלי אמר בטון עצבני. ״חח איזה מצחיק את זה אני שמה״ אמרתי בגיחוך. ״באמת?״ כריסטיאן התערב ושאל. לא יודעת למה אבל בסדר.
״כן באמת סתום״ אמרתי וחייכתי חיוך לאח שלי.
״היא עוד תהרוג אותי״ אח שלי אמר לכריסטיאן.

Love pressed💞Where stories live. Discover now