פרק 15

175 7 0
                                    

כריסטיאן
לאחר שבועיים וחצי
התעוררתי בשעה 5:30 בבוקר בשביל להספיק לאימון שלי ואז ישר לטוס לבית ספר. קמתי מהמיטה לבשתי מכנס קצר בצבע שחור וחולצה שחורה קצרה צמודה. אחרי שהתארגנתי לקחתי את התיק של האימון שלי ואת התיק בית ספר וירדתי למטבח.

לקחתי לי בקבוק מים וכריך ויצאתי מהבית ישר לרכב שלי.
אני פותח את דלת הנהג נכנס ומניח את התיקים במושב ליד.
אני לוקח את הטלפון שלי ושלוח לקים הודעה.
״בוקר טוב סאנשיין אני מקווה שאת מוכנה״ אני שולח.
״בוקר טוב, וכן אני מוכנה אני מחכה רק לך״ היא שולחת ואני מחייך.
עבר רק שבועיים וחצי מאז שאנחנו זוג והיא מטריפה אותי כמו לא יודע מה. אבל מה קרה, כל מה שקרה זה בגלל ההתערבות המטופשת של זיק.
אני תאמת שחכתי ממנה וחשבתי שאולי אני ידבר עם זיק ואני יגיד לו שאני לא רוצה יותר להתערב כי אני באמת אוהב את קים.
זה היה מסובך כי אני יצטרך לדבר עם זיק במקום שאין בו אף אחד כי עם מישהו ישמע הלך עליי, ומחוץ מזה אני לא רוצה לאבד את קים.
היא משגעת אותי, מטריפה אותי, גורמת לי להרגיש מיוחד כמו שאף אחת לא יכלה לגרום לי להרגיש. ״בסדר סאנשיין תרדי עוד כמה דקות אני בדרך״ אני שולח. ״אוקיי״ היא עונה.

אני מגיע לבית של קים ונזכרת שגם אלכס בא איתנו.
אין הוא תמיד זה שהיה הורס, אבל הוא גם החבר הכי טוב שלי והוא היה לפני קים. יצאתי מהרכב ואני רואה את סאנשיין ואלכס בדיוק יוצאים מהבית. סאנשיין רצה אליי ומחבקת אותי. ״התגעגעתי אלייך״ היא אומרת בחיוך. ״גם אני התגעגעתי אלייך סאנשיין״ אני אומר בחיוך ומחבק אותה חזרה. ״בוקר טוב אלכס, הוו היי אחי התגעגעתי אלייך. כן כן אני יודע״ אלכס דיבר לעצמו ונעלב ממני. ״התגעגעתי כם אלייך אלכס״ אני אומר.
״הוו תודה אחי גם אני אלייך״ אלכס אומר בגיחוך.
לקחתי לסאנשיין תתיק ולקחתי את התיקים שהיו במושב הקדמי והעברתי אותם ‏לבגז׳, על הדרך לקחתי גם את התיק של אלכס.
״יאללה אחי עוד שעה וחצי מתחיל בית ספר זה אומר שעה אימון ועשרים דקות להתארגן ועשר דקות להגיע לבית ספר״ אלכס אומר.
״כן אחי אני יודע ואוו להיות שחקן פוטבול זו עבודה״ אני מתנשף.
״אבל זה שווה את זה״ סאנשיין אומרת בחיוך.

נכנסתי למושב הנהג סאנשיין התיישבה לידי ואלכס במושב האחורי.
״זה לא פייר אני זה שתמיד מקדימה״ אלכס אומר בגועל ומשלב ידיים.
״אבל הפעם לא״ אני אומר. ״חשבתי שאתה חבר אבל אתם לא״ אלכס אומר כאילו נעלב ממני.

הגענו לבית ספר ירדנו כולנו מהרכב לקחנו את התיקים ונכנסנו לבית ספר. ״נתראה אחרי השיעור״ סאנשיין אומר לי בחיוך ומנשקת אותי בלחי. ״נתראה סאנשיין״ אני אומר בחיוך אבל מנשק אותה בפה.
״יואווו אחיי בוא לצד״ זיק אומר לי בחיוך.
״בסדר אבל מהר עוד חמש דקות מתחיל שיעור״ אני אומר.
״כן ברור נו״ זיק אומר.

הלכנו למקום שאין בו אנשים. ״נו מה רצית?״ שאלתי.
״ההתערבות״ הוא מזכיר לי. פאק! ״תקשיב אחי אני רוצה לבטל כי באמת התאהבתי בקים״ אני אומר ברצינות. ״אתה לא יכול לבטל את ההתעברות אלה עם כן אתה רוצה שאני יספר לכולם שהיית עם קים רק בגלל שזו התערובת״ זיק מאיים עליי. רגע מה?! אבל זיק היה חבר כל כל נחמד ומצחיק ופתאום הוא הופך לרשע? ״אחי מה קורה לך?!״ אני שואל בטון עצבני. ״לא קורה לי כלום״ הוא אומר באדישות. ״אז מה הקטע שלך?!״ שאלתי עצבני. ״כלום פשוט או שתצטרך להיפרד ממנה או לספר לה שזו התערבות או שאתה תצטרך לעשות כל מה שאני אומר ועם לא...אני אספר לכולם שזו הייתה התערבות וכולם כל כך ישנאו אותך עד למוות״ זיק אומר בצחקוק מריר. ״אחי מה קורה לך לעזאזל?!״ אני שואל בטון עצבני בזמן שכולי זעם. ״תחליט״ הוא אומר.
איזה בן זונה אני נשבע עם ח״א היינו בבית ספר הייתי מזיין לו תצורה!
״בסדר אני אספר לה״ אני נכנע. ״ועם זה לא יקרא תוך יום זאת אומרת מחר כבר היא צריכה לשנוא אותך אז אני אפיץ את השמועה״ הוא מאיים עליי. ״אתה כל כך מת״ אני אומר בקול אפל.

~ג׳קסון~
עברתי כרגיל ליד האולם ספורט בשביל ללכת לקנות סיגריות אבל מה אני רואה?! אני רואה את זיק ואת כריסטיאן מדברים.
החלטתי להתגנב ולשמוע על מה הם מדברים.
״לא קורה לי כלום״ זיק אומר באדישות. ״אז מה הקטע שלך?!״ שאל כריסטיאן עצבני. ״כלום פשוט או שתצטרך להיפרד ממנה או לספר לה שזו התערבות או שאתה תצטרך לעשות כל מה שאני אומר ועם לא...אני אספר לכולם שזו הייתה התערבות וכולם כל כך ישנאו אותך עד למוות״
זיק מאיים על כריסטיאן. ואואווו איזה מידע יש לי.
אני הולך להפיץ את זה ואוו זה הולך להיות כל כך ויראלי.
צילמתי את השיחה שבניהם והעלתי לעיתון בית ספר.

~קים~
הלכתי לשיעור השביעי והאחרון שלי להיות ואני רואה שכולם מסתכלים עליי מוזר. לא כל כך הבנתי למה הייתי שקופה בינהם מה קרה פתאום?
אני רואה את זואי רצה אליי במהירות והפרצוף שלה היה נראה לחוץ.
״מה קרה?״ שאלתי בתמימותי. ״לא ראית את הסרטון?!״ זואי שואלת בדאגה. ״לא? איזה סרטון? רגע מה?״ אני מבולבלת.
״הינה הסרטון הזה״ זואי אומרת ומביאה לי את הטלפון לראות את הסרטון. ״אז מה הקטע שלך?!״ שאל כריסטיאן עצבני. ״כלום פשוט או שתצטרך להיפרד ממנה או לספר לה שזו התערבות או שאתה תצטרך לעשות כל מה שאני אומר ועם לא...אני אספר לכולם שזו הייתה התערבות וכולם כל כך ישנאו אותך עד למוות״ זיק אומר לכריסטיאן.
אני מעיפה את הטלפון ממני ומנסה לעכל את מה ששמעתי עכשיו. הלב שלי נשבר לרסיסים, רצתי לבכות אבל לא נתתי לעצמי.
זה..זה הייתה כל הזמן התערובת?!
אני פאקינג איבדתי את הבתולים שלי איתו! וכל זה היה בשביל התערבות!? אני הפסקתי להיות תמימה יותר זהו כבר נמאס לי.
מה קרה עם כל הרגשות שהציפו בי?! וכשהוא אמר שהוא פאקינג אוהב אותי?! מה קרה?! כל זה היה משחק...

רצתי למחוץ בית ספר והתקשרתי לכריסטיאן.
״הלו סאנשיין״ הוא אומר כאילו הכול רגיל. החלטתי להישאר רגועה ולהתעצבן עליו ברגע שיצא מבית ספר. ״אתה יכול לצאת מבית ספר יש לי משהו חשוב לדבר איתך עליו״ אני אומרת ברוגע בזמן שכולי זעם.
״כן בטח״ הוא אומר רגוע. ״תודה״ אני חושקת שיניים.
ניתקתי וחיכיתי.

הוא הגיע תוך דקה ושאל. ״מה קרה?״ הוא שאל בדאגה וניסה לגעת בי.
התרחקתי ממנו מיד. ״מה קרה?״ אני מחקה אותו.
״מה שקרה שכל זה היה לפאקינג לחינם! או יותר נכון להתערבות״ אני צועקת עליו כולי זעם. ״מה?״ הוא אומר מופתע. ״אל תשחק אותה״ אני אומרת בעוקצנות. ״אתה פאקינג שיחקת בי וכול זה בשביל התערבות של שבועיים בזמן שאנחנו פאקינג מכירים תשע שנים!״ אני אומרת עצבנית ובוכה מרוב זעם. ״סאנשיין תני לי להסביר..״ כריסטיאן אומר.
״שום להסביר!״ אני צועקת עליו. ״סאנשיין בבקשה״ הוא מתחנן.
״אל תקרא לי יותר סאנשיין שמעת?!״ אמרתי בטון מאיים וכולי זועמת.
״קים בבקשה תני לי להסביר יש לי הסבר״ הוא אומר.
״אה פתאום יש לך הסבר?״ אני צוחקת במרירות. ״לא אכפת לי מההסברים שלך יותר!״ אני אומרת בפרצוף זועף. ״אתה שיקרת עליי, שיחקת בי וכל זה בשביל מה? בשביל התערבות?!״ אני אומרת בקול כאוב. התרחקתי כמה צעדים ממנו והוא בא להתקדם אבל עצרתי אותו.
״שלא תעז להתקרב!״ צעקתי עליו. ״קים בבקשה..״ הוא מתחנן.
״תני להסביר לך פאקינג את כל זה!״ הוא צועק עצבני אבל לא עליי.
״לא אכפת לי יותר...ההסברים שלך לא שווים כלום״ אני אומרת בגועל.
״אתה התקרבת אליי רק בגלל התערבות״ אני אוירת בקול צרוד למחשבה הזאת. הוא פאקינג התקרב אליי בשביל התערבות...
כל הסקס כל הנשיקות התמימות כל המילים החמות שהוא היה אומר לי כל המחמאות...היה משחק.

Love pressed💞Where stories live. Discover now