Tanışma

10 2 1
                                    

Kuş cıvıltılarının sesi ile uyanmıştım.
Kuş cıvıltıları bana çocukluğumu hatırlatıyordu herşeyin masum olduğu zamanları.

Artık korkacak bir şey kalmamıştı her şeyi düzeltmiştim ya da ben öyle sanıyordum.

Mary etrafta değildi ama benim için hazırladığı elbise komodinin üzerinde duruyordu.

Korseleri tek başıma giymek oldukça yorucuydu hemen de elbisemi giydim yüzümü yıkayıp yemeğe inecektim ki Mary odama geldi elinde de kahvaltım vardı.

"Prenses Elina! Bugün yemeğinizi burada yemeliymişsiniz babanızın bir toplantısı var..."

Yine bir toplantısı vardı bu sefer ne olmuştu ki?

"Tamam teşekkürler"

Elindeki yemek tabağını aldım ve kapıyı kapattım hızlıca yemeğimi yedim.

Bir süre geçince aşağıya indim toplantının bittiğini düşünüyordum.

Babam normal davranmıyordu çok telaşlıydı.

"Neler oluyor?"

"Bir süredir diğer Krallıklardan tehtid alıyorum ve çoğu senin hakkında! Şimdi bir toplantı düzenlemek istiyorlar Elina!"

"N-ne sırf kadınları güçlendirdiğim için mi?"

"Alakası bile yok! Saçma bir kehanetten bahsediyorlar!"

Bu konunun benimle ne alakası olabilirdi ki?

"Ne hakkında?"

"İşte diğer sorun da bu! Stavra'lar söylemiyorlar kendi Krallıklarının sırlarını ortaya çıkarmış bu kehanet, kehanetin içinde başka Krallıkların da sırları var!"

Ciddi bir durumdu kehaneti kim ortaya çıkardıysa bir bildiği var demekti

"Belki de sadece Krallıkların iş adamlarının yaptığı bir saçmalıktır bu"

"Prista'lar da buna inanmıyor işte"

Prista'ların büyücü olduğu söylenirdi her zaman büyü olayları sadece onların altından çıkardı garip fikirleri vardı.

"Ne zaman geliyorlar baba?"

"Yarın akşam. Dış Krallıklar bile çoktan yola çıktılar."

Yarın akşam bütün hayatım boyunca merak ettiğim insanları görecektim...

Nora'ların bir bilgisi varmıydı acaba?

Nora'lara gitme kararı almıştım...yine

Anneme haber verip Nora'lara gittim.


***

Korumalar beni karşılamıştı ama içeri de Kriki'lerin olduğunu söyledi...

Buraya da gelmişlerdi insanları rahat bırakmıyorlardı.

Toplantılarının rahatsız etmek istemediğim için korumalar arkadan girmeme izin vermişlerdi ve Nora'nın annesine geldiğimi söylemişlerdi.

Nora'nın odasına doğru yürüdüm.

Kapıyı çaldım

"Nora... Ben Elina kapıyı açar mısın?

"Üstümü giyiyorum Elina!"

Bir süre beklememe rağmen kapıyı açmamıştı

Yine kapıyı çaldığımda kapıyı açtı.

İsimsiz KehanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin