Ailem Nerede?

7 2 6
                                    

"Edgar biliyorsun onlar tehlikeliler!"

Edwin ailesinin tehlikeli olduğunu söylüyordu çok tedirgin olduğu belliydi bir yandan da herkesi korumaya çalışıyordu.

Sesler yükseldi benim ölüceğim konuşuluyordu.

Hepsi benim yüzümden benim yüzümden kavga ediyorlardı teslim olsam kimseye zarar gelmezdi.

Naomi bir kaçış yolu söyleyebilirdi arkamıza dönüp onu aradığımızda çoktan gitmiş olduğunu görmüştü o berbat bir insandı sadece kendini düşünmüştü Amaya bile ortada kalmıştı.

Hala kavga ediyorlardı ailemin beni korumasını umdum.

Edwin hemen konuşmaya başladı

"Bana bak Elina düz bir şekilde yürüyün bir ayrım çıkınca sağdan gidin!"

Amaya lafa atladı.

"Onu içeri atıp gidelim."

Edwin Amaya'ya tiksinerek baktı.

"Kes sesini Amaya."

Ben ise koşmaya başladım.

Kapı açıldı Kral Stavra yani Edwin'in babası çıktı ve konuşmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapı açıldı Kral Stavra yani Edwin'in babası çıktı ve konuşmaya başladı.

"Edwin bize kızı getir."

"N-ne? Neden?"

"Emirlerimi sorgulayamazsın Edwin kızı getir."

Beni istiyorlardı peki ailem?
Gerçekten ailemin beni koruyacağını mı düşünüyordum...

"Ama..."

"Bize kızı derhal getirin!
Getirmeyene de cezasını çektiririz!"

Duvarın arkasından konuşmayı dinliyordum bir el saçımı kavrayınca ne yapacağımı şaşırdım.

Naomi...

Senden ölesiye nefret ediyorum Naomi.

"Alın Kral Stavra kız burada."

Kral Stavra, Edwin'e tokat atınca Edwin sarsıldı.

"Sözümü dinlemedin sonradan konuşacağız."

Bana Deja vu yaşatmıştı bu söz babamın sözüydü.

Kral Stavra beni içeriye çekip kapıyı kapattı.

"Prenses Elina şimdi sizi burada öldürmememiz için bir neden verebilirmisiniz?"

Ailemin olması gerektiği yere baktım Amaya'nın ailesi ve Benim ailem yoktu...

"Ailem nerede?"

"Maalesef onlarla aynı düşünmediğimiz için gitmek zorunda kaldılar çok uzağa..."

"Aileme ne yaptınız?!"

"Korkmayın Prenses onlara zarar gelmeyecek ama teslim olursanız olmasanızda teslim olmak zorunda kalacaksınız."

İsimsiz KehanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin