1.BÖLÜM~LALE BAHÇESİ~

14 2 0
                                    

bu hikayeyi cansu ve halile armağan ediyorum bi nevi onların hikayesi ...

Başlamadan önce yıldıza basmayı unutmayın lütfen ☆☆

Laleler, sarı lale, beyaz lale, kırmızı lale. Laleler her zaman ilgili çekmiştir. Herkese göre sade sıradan olan laleler benim için en anlamlı ve özel bir çiçekti. Sevdiğim insanları genelde birer laleye benzetirim, çocuklar benim için birer minik lalelerdir mesela.

Kendimi ufaktan tanıtmış oldum aslında ama yine de kendimden bahsedeyim. Ben Canan Ersoy, 21 yaşında çocuk gelişimi 2.sınıf öğrencisiyim. Ailem Yozgatta yaşıyorum bende hâliyle üniversite için Ankaradayım. Birde yakın arkadaşım Meryem var Meryem Ulu, Üniversite konusunda en çok arkamda olan kişi ve tabi hâliyle her şeyimi bilir kendisi, inanır mısınız benim hakkımda benden çok şey bildiğini bile düşünüyorum artık.

Bugün final haftamın son günü olduğu için Yozgat'a ailemin yanına 1-2 haftalığına gidiyorum. okuldan çıktığım gibi eve gidip bavulumu hazırlamam gerektiğini düşünerek oyalanmadan okuldan çıkıp otobüs durağına gidip bineceğim otobüsü beklemeye başladım. çevredekilerin konuşmalarından anladığım kadarıyla otobüsün gelmesine 15 dakikaya yakın bir zaman varmış.

bu yüzden kulaklıklarımı takıp bu aralar sıkça dinlediğim şarkı olan "DKTT-Dilerim ki"  şarkısını açıp dinlemeye başladım.

Birkaç şarkı daha dinlendikten sonra otobüs sonunda gelmişti, otobüse binip bulduğum ilk boş yere oturdum ve sosyal medya hesabımda dolanmaya başladım. kendi profilime girip attığım son post'a baktım 2 ay önce Ankara'da ki yakın arkadaşım olan Gizemle sosyal medyadan bulduğumuz bir pinterest cafede çekindiğim bir pozdu.

 kendi profilime girip attığım son post'a baktım 2 ay önce Ankara'da ki yakın arkadaşım olan Gizemle sosyal medyadan bulduğumuz bir pinterest cafede çekindiğim bir pozdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                   @cananersoy: 🎀  
                        
         
                         567: gömlek nerden yaa?

                         11: abi kız çok güzel ya

                        907: değişik bir aurası var

               543 beğeni ve diğer 25 yorumu gör...

sosyal medya hesabımdan çıkıp telefonu çantama attım ve dışarıyı izlemeye başladım. Tanıdık sokakları görünce hazırlanıp araçtan indim, hızlı bir şekilde eve girip hemen kendimi sıcak bir duşa attım. Yaklaşık 15-20 dakika içersinde kendimi fazlasıyla rahatlamış hissediyordum. Günlük bakimlarımı yapıp bavulumu hazırlamaya başladım, yarın saat süren bavul ile benim aramda oluşan minik bir kavgadan sonra bavulumu zar zor kapatıp kapının önüne doğru sürükledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

köy şehir aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin