ми разом, лежимо у палатці та слухаємо цвіркунів, нам обом добре, ось, ми подивились на один одного, і посміхнулись. ми любим один одного, ми обнялись, так сильно, як ніхто!
"луїза прокидайся!
і що це в тебе за валіза?!
я ж сказала, ти нікуди не
їдеш!у нас немає грошей!"
"ой, мам, ПОЧЕКАЙ, НЕ
ЗАБИРАЙ, МЕНІ ВСЕ ОПЛАТИЛИ!
"хто тобі оплатив?
чим я тепер буду це
віддавати? луїза!
галина михайлівна!
"щоо? математичка?!
луїза, відмовляй!
я і так ще не віддала
їй гроші з минулих двух
занять, а тепер ще й це"
" мам, все відстань, я їду"коли я приїхала до школи, де ми мали зустрічатись, я побачила своїх однокласників, я вже запізнювалась, але чомусь не бачила її...
я спитала у одноклів, але вони не знали...всі думали, що її вже не буде...
але ось уже 10:7, і я бачу її, її модельну походку, її ах*нний вигляд, і всі теж в шоці, я не дозволяю їм дивитись на цю модель, вона тільки моя, ок?хотіла я б так сказати.ми сіли разом у автобус, я сіла біля неї!
у мене немає друзів у класі, вони всі тупі!тому і так мені залишається тільки сісти з нею, та я й не проти)ми їдемо, вона щось дивиться в телефоні, а я дивлюся на неї та слухаю музику.
життя прекрасне.**пройшла година**
ми перекусили, вона мені дала трохи свого печива і кусочок банана, це так мило.я розумію, що майже реально вважаю її своєю дівчиною, але це не так...
я проснулась уже під кінець, я спала на її плечі...😍
"луїза, прокидайся, сонечко, ми вже приїхали"
ми гуляли по якомусь лісі, було неймовірно гарно, всі фоткались, я теж.
продовження скоро!
ВИ ЧИТАЄТЕ
улюблена учениця математички?
Literatura Femininaкохання між дорослою вчителькою і учинецею?все може бути