2.

15 3 0
                                    

Csak álltam előttük megdermedve egy árva szót sem szólva. A fiú közelebb jön hozzám, de ahogy tett egy lépést egyből hátrálni kezdtem. A magas fekete kabátos férfi így szól:

-Várjon gazdám!-mondta gazdájának a komornyik miközben a gróf komoran visszanézett a férfira.
-Mi az Sebastian?-kérdezi kicsit ingerülten a fiú.
-Csak óvatosan a közeledéssel mert kitudja, hogy mit fog csinálni.-közli vele Sebastian.
-Nyugi drága komornyikom. Nem lesz semmi bajom. Különben is ez a hölgy nem fog bántani, mert ha olyan lenne már rég megtámadt volna.-magyarázza a démonnak a gróf.
-Igaza van uram.-jelenti nagy sóhajjal Sebastian.
-Hogy hívják hölgyem? Szabad tudni az ön nevét?-kérdezi Earl a lánytól.
-Bethany Mary Crevan.-mondom rémülten mivel az ismerőseimen kívül más férfival nem igazán ismerkedtem.
-Ki bántotta magát?-kérdezi Sebastian Bethany-től.
-Két férfi és egy nő. Megölték az anyámat, nénémet és az ő családját.-mondtam könnyezve.
-Nagyon sajnáljuk, ami történt magával kisasszony. Uram most mi tévő legyünk?-kérdezi a komornyik a gróftól.
-Az utcán nem maradhat. Egy ideig nálam fogsz lakni a Phantomhive birtokon. Mihez értesz a legjobban?-kérdezi Earl a lánytól.
-Már 5 éves korom óta tudok főzni, mosni. Az anyám testvére olvasni és írni tanított 4 évesen.-sorolom a grófnak amiket tudok.
-Figyelemre méltó, sőt nagyon is meglepő nem igaz gazdám?-nézz rá Earl-re Sebastian.
-De. Egy ilyen okos hölgy mint maga, hogy keveredett az utcára?-kérdezi a nemes Bethany-tól.
-Nos az egyik pillanatban Németországban voltam és valahogy visszakerültem Londonba.-mondom félve.
-Ez mégis hogyan?!-akad ki a gróf.
-Két oka lehet annak: 1 lehet, hogy szellem, 2 lehet démon csak nagyon jól álcázza magát. Ön melyik kisasszony?-kérdezi a démon.
-Az első.-mondom kicsit bátrabban.
-Maga halott?-kérdezi nagy szemekkel Sebastian.
-Igen. A családom után velem végeztek utoljára.-mondom nézve a földet.
-Akkor maga halott?-kérdezi sokkoltan a gróf.
-Igen, de ne tessék megijedni uram. Nem bántom magát és a komornyikját. Inkább azokat fogom bántani, akik megölték a családomat és engem.-mondom nyugodtan. -Én nem félek. Ezt inkább a komornyikomnak mondja, aki démon létére eléggé beszari lett. Nem igaz Sebastian?-nézz rá gúnyosan a gróf.
-Kikérem magamnak grófom. Nem vagyok az és különben is a maga életét féltem a legjobban.-magyarázkodik Sebastian.
-Na, de inkább térjünk a lényegre. Menjünk haza Sebastian.-mondja a Earl.
-Igenis uram. Kérem kisasszony szálljon be a lovas kocsiba.-nyújtja kezét a lány felé.

Sebastian szemszöge: Ez a nap ennél furcsább már nem lehet. A királynőtől kapott feladat már elég zavaros és most itt van ez a lány, akit Németországban öltek meg. Sajnálom meg minden csakhogy megint rám nehezedik a munka nagy része, hogy ő vele is kell foglalkozzak, de inkább nem ellenkezek a gróf kérése ellen. Szívesen elvállalom őt is sőt lehet, hogy vele könnyebb dolgom lesz mint a többiekkel műveltség terén. Legalább nála nem kell megtanítom az írást meg az olvasást, mert már 4 éves kora óta tudja mind a kettőt.
Mikor visszaértünk a birtokra egyből megmutatom a lánynak a házat, hogy tudja mit merre talál majd mikor szükséges.

    Earl szemszöge: Az új feladat teljesen elveszi minden időmet, de ezt a királynőért és a hazámért teszem mint az uralkodó őrkutyájaként. Ahogy haladtunk a birtok fele valami furcsa érzés fogott meg és őszintén nem tudtam mi az, de valahogy mégis zavart. Mindegy is hagytam a fenébe inkább azon kezdtem el gondolkodni, hogy Bethany mégis kinek a lánya lehet. Egyszerűen nem ismerős számomra ez a családnév és, hogy az édesapját egyszer sem említette meg. Lehet ő már nem is él vagy rossz kapcsolatban vele? Majd megkérdezem tőle mikor jobb állapotban lesz. Friss szellem létére még fel kell dolgozni a nemrég történt eseményeket. Vajon mennyi idős lehet?
A kora ellenére a 20-as éveiben lehet és a ruházatából ítélve nem túl szegény, sem túl gazdag. Nagyon művelt és tisztelettudó, ahogyan kell mégis olyan más, mint én. Na de sebaj hamarosan többet megtudok róla, amint jobban megbízunk egymásban. Már látom az otthonomat  és a rengeteg munkát, ami a vállaimat nyomja. Remélem hamar végzek az üggyel és tudok majd pihenni ugyanis nagyon rám férne egy kis alvás.

Folytatás..

A Crevan család eseteWhere stories live. Discover now