7.

4 2 2
                                    

Mialatt a gróf és Sebastian London felé tartanak addig én folytattam apám keresését ha életben van vagy már halott és sajnos most jutott eszembe, hogy nem tettem fel a kérdésemet a grófnak szóval lehet egy ideig erre nem lesz lehetőségem és most, hogy haladok London utcáin mindig azon a beszélgetésen gondolkodók, amit attól a 3 embertől hallottam még aznap. Mégis kik lehettek ők és miféle démonokról beszéltek akkor? Ez lehet még sokáig rejtély lesz számomra, de most térjünk a lényegesebb dologra minthogy megtaláljam édesapámat. Csak abban reménykedem, hogy ő még életben van és valahol itt találom a városban. Remélem a gróf és Sebastian jól haladnak a feladatukkal nem úgy, mint én.

/A londoni lakásnál:/

      Earl szemszöge: Ahogy odaértünk a lakáshoz már előre tudtam, hogy mi vár rám. Nagynéném általában jön a szokásos beszédével, míg Lau folyamatosan az üzletét próbálja rajtam keresztül hirdetni. Egy nagy sóhajjal léptem be az épület ajtaján Sebastian kíséretében. A társalgóban az előbb említett emberek várakoztak és még Madam Red komornyikja is itt volt. Na mindegy én is helyet foglaltam az egyik fotelban, amíg a komornyikom mellettem állt csendben hallgatva az eseményt. Miután a kínai férfi is helyet foglalt a kanapén ezután elkezdtünk beszélni a mostanában aktuális ügyről és az nem más volt, mint a Hasfelmetsző Jack által elkövetett gyilkosságokról. Ez egy elég felkavaró téma főleg, hogy az áldozatok női prostituáltak voltak, akiket kegyetlenül kivégeztek. Valahogy információt kell keresnünk, de mégis hol keressünk először és ekkor jutott eszembe egy személy, aki tud ebben segíteni és az nem volt más, mint Undertaker. Jobb lesz, ha egyből odamegyünk hátha ő tud segíteni nekünk.

/Eközben Undertaker-nél:/

       Sebastian szemszöge: Mikor a gróf felhozta, hogy tud egy személyt, aki talán segíthet nekünk, de arra nem számítottam, hogy újra ehhez az elmebeteg emberhez fogunk jönni. Hiába vagyok démon mégis akárhányszor ide vezet a sors mindig úgy érzem, hogy a halálba megyünk. Ahogy beléptünk egy igen halk és egyben félelmetes nevetésre lettünk figyelmesek, de a hang forrását egyenlőre még nem találtuk meg. Kicsit beljebb mentünk és az egyik koporsó hirtelen elkezdett kinyílni magától. Maga Undertaker lépett ki onnan azzal a félelmetes mosolyával. Madam Red, a komornyikja és Lau teljesen halálra rémültek mikor ő megjelent, míg a mesterem és én csak néztük, hogy mi történik jelen pillanatban.

Madam Red szemszöge: Hát őszinte leszek eléggé megijedtem ettől a férfitől. Találkoztam én már furcsa emberekkel, de hozzá hasonlóval még nem. Hát annyi biztos, hogy a komornyikom nem a bátorságáról híres. Ha olyan komornyikom lenne, mint Sebastian akkor biztosan több mindennel haladtam volna. Grell-nek adok lehetőséget, hogy tanuljon Sebastian-tól. Már előre félek attól, hogy mi lesz ebből.

       Undertaker szemszöge: Éppen pihentem mikor meghallottam az ajtó feletti csengő hangját. Már úgy is kiakartam szállni a koporsóból, mert már eléggé kezdtem kényelmetlenül érezni magamat ott bent. Amint kiszálltam onnan pár emberre ráhoztam a szívrohamot, de a gróf és az a komor komornyik egy szem rebbenés nélkül végig nézték a felbukkanásomat. Miután mindenki helyet foglalt és megkínáltam őket egy csésze teával elkezdtek kérdezni, hogy tudok-e valamit a Hasfelmetsző Jack-es üggyel kapcsolatban. Nagyjából amit tudtam azt el is mondtam, de figyelmeztettem őket, hogy ez a gyilkos elég veszélyes és hamar ide fognak kerülni, ha tovább haladnak az üggyel. Sok sikert kívántam neki és miután elmentek folytattam a munkámat.

/Eközben a Phantomhive birtokon:/

Órákkal később visszatértem a birtokra, hogy egy kicsit lepihenjek, de továbbra sem találtam meg az apámat, ami miatt kicsit kezdtem feladni a reményt. Lehet kell kérnem segítséget a gróftól meg Sebastian-tól, mert egyedül nem fog menni csak először végezzenek a mostani feladattal majd utána szólok nekik. Amióta itt vagyok a birtokon mindig változik a pihenési időm. Van mikor, hogy órákon keresztül elő se jövök vagy van az mikor csak fél óra kell aztán kipihent vagyok. Mit tagadás furcsa számomra ez a szellem élet ezt még szokni kell.

Folytatás..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Crevan család eseteWhere stories live. Discover now