5.

12 2 16
                                    

Már most leszögezném, hogy Grell habár férfinak született nőként éli az életét halálistenként. A manga írója szó szerint így képzelte a karaktert, mert beszélt vagy írt róla azt nem tudom. Aki nem látta vagy nem olvasta a mangát, annak egy kis spoiler, de aki látta és olvasta annak új infó, hogy miért csinálja ezt.

       Sebastian szemszöge: Újabb csodás reggelre ébredt a kúriában. Itt az ideje, hogy felkeltsem mesteremet csak előtte a ruháját kezembe veszem aztán indulok is a szobájához. Mialatt odatartottam találkoztam Finny-vel, aki segített Meyrin-nek a pakolásban. Mesterem ajtajához érve szembesültem azzal, hogy bent van vele valaki. Egyből berontottam a helyiségbe és ekkor vettem észre, hogy a 2. személy nem más, mint Bethany. Igazából kicsit megijedtem, hogy egy idegen van a mesterem szobájában, de most, hogy láttam a lányt így kicsit megnyugodtam és itt az ideje elkezdeni a napot. A lány miután elmondta a grófnak, amit szeretett volna utána kiment a szobából. Gyors öltözés után az étkezőbe kísértem, hogy még időben eltudja kezdeni a reggelijét. Ezután a szokásos tanulás és illem következett valahogy az előző mindig tökéletes nála, de a tanulással meggyűlik a baja. Úgy pár órával később befejezte a leckéket utána a társadalmi és politikai problémákkal foglalkozott. Az apja vállalatának, amit a gróf megörökölt sok rossz akarója lett az utóbbi pár évben. Most is lesz egy ilyen látogatója és az nem más, mint Lord Klaus. Gyorsan mindent elő kell készíteni a fogadására, de ha a 3 szolgáló megint feltart akkor sose végzek a teendőimmel. Nagyon hosszú napnak nézek elébe.

      Mivel vendég jön a Phatomhive birtokra inkább elmentem sétálni meg ha már szellem vagyok meg kell néznem, hogy milyen képességeim vannak. A gróf valahogy hozzámért és ezt lehet én akartam így vagy csak megjelent hirtelen. Elmentem egy tóhoz és ott próbálgattam az újonnan lévő erőmet, de arra nem számítottam, hogy pont most jelenik a másik, ami a lebegés. Ekkor már pár centivel a föld fölött lebegtem és kicsit megijedtem, hogy hogyan fogok újra a szilárd talajon lenni, de nem kellett sok, hogy újra földön legyek. Nagy meglepetésemre senki se látta, hogy én mit csinálok itt szóval megúsztam a bajba kerülést is. Hirtelen hangokra lettem figyelmes és ekkor egyből egy fa mögé bújtam. Valamennyire kihajoltam a fa mögül ezután vettem észre, hogy két férfi és egy nő veszekszik valamin. Mégis ők kik lehetnek?

-Grell mondtam már, hogy ami muszáj az muszáj.-közli vele a nővel a fekete hajú férfi.
-Nem érdekel William! Szeretnék pihenni rohadtul fáradt vagyok.-ordít rá a vörös halálisten.
-Na, de Grell neked volt egy csomó szabadnapod akkor mégis mit csináltál pihenés helyett?-kérdezi Ronald társától karba tett kézzel.
-Hát..-kezd bele a nő.
-Hadd találjam ki. Megint azt a démont Sebastian-t zaklattad?-nézz rá Grell-re.
-Én nem zaklatom őt.-mondja durcásan a vörös hajú nő.
-Aha, sose tudsz róla leszállni, ezért is kerül téged állandóan.-közli munkatársával Ronald.
-Na most már elég lesz. Helen szerinted a démon merre lehet, ha már ez a két idióta nem találta meg még mindig.-mondja William Helen-nek.
-Hmm..Nehéz dolgunk lesz főleg, hogy ez a démon a vezetőség szerint jobb félni tőle.-következtet a nő halálisten.
-Az igaz. Most mit csináljunk William?-kérdezi a férfi a fekete hajú társától.
-Nos, nincs más lehetőségünk mint, hogy tovább keressük és valahogy végzünk vele.-közli a többiekkel William.

     Miféle démonról beszélnek ők? Elég érdekes figurák azt meg kell mondjam. Na mindegy jobb lesz visszamenni a birtokra, hát ha elment már a vendég onnan. Ahogy sétáltam a távolból egy férfi hangját hallottam és mikor közelebb értem a birtokhoz a vendéget aki nagy ordítozással távozott a kúriából. Belépve az épületbe a szolgálók serényen dolgoztak, habár nekik mindig sikerül valamit összetörni és szegény Mr. Sebastian-nak kell folyamatosan rendet tennie utánuk. A gróf már alszik is? Jó korán ledőlt, de mondjuk a korához képest még jó neki úgy kell a pihenés. Én addig járkálok az épületben úgy is más nem nagyon tudok csinálni.

/Eközben a Temetkezési Vállalkozónál:/

      Undertaker szemszöge: Ez a nap se telik úgy, hogy nem hoznának 3 hullát egymás után. Megint halálozási hullám van Londonban, ami megnehezíti a munkámat. Legalább eltereli a figyelmemet a gyászról, ami már 1 hete tart. Bárcsak itt lennétek úgy hiányoztok drága feleségem és drága egyetlen lány gyermekem..

Folytatás..

A Crevan család eseteWhere stories live. Discover now