Bölüm 18

48 4 0
                                    

Odin: Bunu düşünecem Zeus.
Zeus: Düşünecek zamanın yok Odin. Ya kabul edersin hemen düğün hazırlığına başlarız, yada reddedersin hemen savaş hazırlığına başlarız.
Odin: Sen beni tehdit mi ediyorsun?
Zeus: Ne anlamak istersen Odin. Teseractı kaybetmiş bir hükümdara kimse güvenemez.
Odin: Lanet olsun tamam.
Nemesis: Baba?
Zeus: Güzel o zaman hazırlıklar başlasın akşama yüzük takma töreni yapılacak.
Loki: Baba ne yapıyorsun?
Odin: Savaş mı çıksın? Ne yazıkki Zeus haklı Teseractı kaybettiğimiz duyulursa kimse yanımızda olmaz.
Tony: Ne oluyor?

Tony başını tutarak kalkmaya çalıştığın da yanına oturdum.

Nemesis: Bir şey yok tatlım. Titan sana bulaşmaya kalktı biz de Loki ile seni uyuttuk. Teseract'ı kullandığı için derin bir uykuya neden olamadık demek ki.
Loki: İşler karışabilir Nemesis. Eğer Titan Teseract'ın gücünü tamamen kullanıyorsa o zaman Tony'i ayna olarak kullanıp burda ki herşeyi öğrenebilir.
Nemesis: Bu ihtimal tamamen aklımdan çıktı. Olaylar durulmuyor ki. Tam olarak odaklanamıyorum.
Tony: Bu sefer ne oldu?
Eros: Kötü birşey değil midgardlı akşama Nemesis ile yüzük yakma törenimiz var, en kısa sürede evleneceğiz.
Tony: Ne? Ne diyor bu Nemesis?
Nemesis: Anlatıcam, sakin ol. Ani hareket yapmamalısın. Büyü vücûd direncine zarar vermiş olabilir.
Tony: Ne sakinliğinden bahsediyorsun sen Nemesis!

Tony öfkeyle bağırıp kollarımın arasından çıktı. Hızlıca ayağa kalkması sendelemesine neden olduğunda ben hamle yapamadan o sandalyeye tutundu. Gözler öfkeyle parlamaya başladığın da Loki'nin uyarısının doğru olduğuna emin oldum. Titan bizi izliyordu.

Nemesis: Öfkene hakim olmalısın Tony.
Tony: Hakim olamayacağım kadar fazla öfke barındırıyorum Nemesis.
Loki: Öfken sadece sana ait değil. İçinde Titan'ın öfkesi de var onun için kendini durduramıyorsun.
Tony: Sen nasıl kabul edersin bunu?
Nemesis: Ben kabul etmedim Tony...
Tony: O zaman bu adam nasıl seninle evleneceğini söylüyor!
Odin: Ben onayladığım için. Bir sorun mu var Midgardlı?
Tony: Sorman hata! Sen nasıl olur da Nemesis'in evliliğine karar verirsin?
Odin: Hem kızım hem de hükmüm altında olan bir tanrıça olduğu işin olabilir mi?
Tony: Nemesis çocuk değil. Hayatıyla ilgili böyle önemli bir kararı kendi verebilir.
Odin: Zeus siz hazırlıklarınızla ilgilenin. Akşama töreni yapıcaz.
Tony: Hala ne diyor duyuyor musun Nemesis?
Zeus: Zevkle Odin, hadi Eros gidelim.

Eros gülümseyerek bana yaklaştı ve elimi tuttu. Ben ona ters ters bakarken o umursamadı ve uzanıp elime bir öpücük bıraktı.

Eros: Akşama görüşürüz sevgili Tanrıçam.
Tony: Tanrıçam?

Tony'in göğsü öfke ile inip kalkarken Eros'un elimi tutan elini çekti ve boynuna yapıştı.

Tony: O. Benim. Tanrıçam. Seni. Aptal. Tanrı. Bozuntusu.

Tony tıslarcasına konuştuğun da Eros hoşnutsuz bir kahkaha attı.

Eros: Sen bir hiçsin midgardlı. Karar verildi ve bu karara göre Nemesis benim olucak. Şimdi o pis ellerini üstümden çek. Tanrıçam için hazırlanmam lazım.

Tony Eros'a kafa attığın da Eros tehlikeli bir şekilde gülümserken Tony'in canının Eros'a kıyasla çok daha fazla yandığına emindim.
Eros Tony'e kafa attığın da ise Tony'in kanayan burnu ve buruşan yüzüyle işlerin karışacağı belli oluyordu. Eros bir eşya gibi Tony'i diğer duvara fırlattığın da Tony'den acı bir inilti duyuldu. Thor öfkeyle bir adım öne çıktığın da Tony hızla yerinden doğruldu ve reaktörüne dokundu. Tony hızla Eros'un üzerine koşarken zırhı da vücudunu sarıyordu.

Tony: Seni geberticem.

Loki beni ger çektiğin de gülümsüyordu. Tony'in bu öfkeyle ne yapacağını en çok merak edenin o olduğuna yemin edebilirdim ama ispatlayamazdım.

Loki: Şimdiden seni doğru adama teslim ettiğim konusunda netleşen fikirlerim var Nemesis.
Nemesis: Ölürse teslim etmiş sayılmazsın Loki.
Thor: Tony güçlü ve azimlidir. Dahi olduğu kadar da deli. Ama onu tanıdığım zaman içinde emin olduğum bir özelliği var ki o da sevdiklerine zarar gelmemesi için herşeyi yapabilecek olmasıdır. Ölümü de buna dahil.

Tony ve Eros dövüşmeye başladığın da Ne Odin ne de Zeus buna engel olmayacak gibi duruyorlardı. Babamın yüzünde gördüğüm hafif tebessüm den onun da Tony'in arkasında duracağı hissine kapılsam da savaş düşüncesi buna emin olmamı engelliyordu.

Tony Eros'u yıkıp üstüne çıktığın da ard arda atmaya başladığı yumruklarıyla yerden kalkamayan Eros için Zeus endişelenmeye başlamış gibi görünüyordu.

Zeus: Odin şu midgardlıyı durdur.
Odin: Ben durdurulacak bir olay görmüyorum Zeus. Yoksa sevgili oğlun bir midgardlıya mı yeniliyor?
Zeus: Bunun bedelini sadece midgardlı değil hepiniz ödeyeceksiniz Odin.

Zeus yıldırımlarını salıp Tony'e yönlendirdiğin de Thor zevkle gülümsedi.

Thor: Zeus yaşlandı. Yıldırımlar yada Şimşekler Tony'in zırhına zarar vermez aksine güçlendirir. Geçen ki kavgayı unuttu heralde.
Tony: Teşekkürler Zeus, ben de oğlunu öldürmek için Thor'dan şimşeklerinden isteyecektim ama şimdi sayende gerek kalmadı.

Tony'in yumrukları daha da güçlendiğini belli edercesine Eros'un kafasını mermere gömmeye başladığın da kimse den bir tepki gelmemişti. Tony bir anda zırhının kolunda koca bir kılıç çektiğin de istemsizce nefesimi tuttum.

Tony: Geçen sefer sana bir dahakine acımam dedim. Sen haddini fazlasıyla aştın.

Tony tam elinde ki kılıcı Eros'a sağlayacakken bir anda kafasını tutup bağırmaya başladı. Eros boşluğu fırsat bilip Tony'i üzerinden ittiğin de Tony karşılık vermeden yere düştü. Eros beklemeden Tony'in üzerine çıkıp yumruklamaya başladığın da ise ailem ve ben onu durdurmak için tetikteydik.

Nemesis: Bırak onu Eros. Birşey oluyor.
Eros: Evet bu midgardlının ölümü oluyor Nemesis.
Nemesis: Thor al şunu Tony'in üstünden.
Zeus: Yaklaşma Thor.

Thor adım atacakken ona karşı duran Zeus'u Loki büyüsü ile durdurduğun da Thor hızlıca Eros'u Tony'in üzerinden aldı.
Tony'in yanına çöktüğüm de reaktöre basarak kapanmasını sağladım. Tony'in gözlerinde gidip gelen mavilik endişelenmeme neden olurken onu kendine getirmeye çalışıyordum.

Nemesis: Tony, Tony, bana odaklanman lazım. Savaş onunla.
Tony: Eros'u o öldürmek istiyor. Buraya gelmek istiyor.
Thor: Bırak gelsin ve öldürsün biz de bu beladan sonsuza kadar kurtulalım.
Loki: Saçmalamayın Titan buraya gelirse sadece Eros'u öldürüp gitmez. Asgard'ı yok eder ve Nemesis'i alır.
Thor: Biz varız alamaz.
Loki: Onu hafife alma Thor.
Eros: Ben böyle bir şeye izin vermem.
Odin: Sen daha kendini bir midgardlıya karşı koruyamıyorsun. Kızımı Titan'dan mı koruyacaksın?
Eros: Onun için herşeyi yaparım.
Loki: Nemesis için ölür müsün?
Eros: ......
Zeus: Oğlum ölmeyecek tabiki de. Bu sizin savaşınız bizi ilgilendirmez.
Loki: İşte bunun için Nemesis'i hak eden Eros değil Tony Odin.
Odin: Görüyorum Loki, görüyorum.
Nemesis: Kesin tartışmayı! Tony, bişey söyle tatlım, konuş benimle.
Tony: Geliyor, Titan geliyor...

TanrıçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin