Yazar'dan:
Titan: Öyleyse yanıma gel tanrıçam. Ben de hem ülkeni hem de Stark'ı bırakayım.
Nemesis bir kaç adım atmıştı ki biri sertçe kolunu tuttu.
Thor: Nemesis saçmalama.
Nemesis: Halkımız ölsün mü Thor? Tony ölsün mü?
Thor: Başka bir yol bulabiliriz. Tony "her zaman farklı bir yol daha vardır" derdi.
Nemesis: Bu sefer yok?
Thor: Herşey bittiğinde geride kalan o olucak biliyorsun dimi. Halkı memnun edeceksin ama ya Tony?
Nemesis: Yaşaması memnun olmasından daha önemli kardeşim.
Thor: Yanlış yapıyorsun ve ben buna izin vermiyeceğim. Onu yenebiliriz!
Nemesis: Etrafına bir bak Thor.Thor ile beraber Nemesis de etrafına baktı. Ortalık kan gölüydü. Avengers ve Heimdal halkın etrafına bir çember kurmuş onları korumaya çalışıyordu ama hepsi bitik haldeydi.
Fennir iyice yorulmuş olmasına rağmen saldırmaya devam ediyordu ama yaralanmıştı hemde fazlasıyla.
Hela bile saldırıdan nasibini almış yaralı bir şekilde savaşıyordu.
Askerler ve Odin'in de durumu çok farklı değildi. Zeus ve Eros ortalıkta yoktu demekki savaşmak yerine bu belaya bulaşmayıp kaçmayı tercih etmişlerdi.Deli Titan onların bu haline bakarak iğrenç bir kahkaha attı. Nemesis'in etrafında olanların güçsüz düşüşü ve çaresizlikleri ona fazlasıyla keyif veriyordu.
Titan: Karar verme vakti Tanrıçam. Halkın ve Tony mi, yoksa benim yanım mı?
Nemesis: Kabul ediyorum ama sende bir daha ne Asgard'a ne de Midgard'a bulaşmayacaksın!
Titan: Emrin olur tanrıçam.Titan hafifçe eğilip elini uzattığın da Nemesis kendine engel olamayarak yüzünü buruşturdu. Ona doğru adımladığın da artık Thor'da durmuştu. Nemesis Titan'ın elini tuttuğun da Titan kazanmanın verdiği mutlulukla gülümsedi.
Titan: Askerlerim!Herkez durup titan'a baktı. Titan zarif sandığı bir şekilde Nemesis'i kendi etrafında döndürdüğün de Nemesis bakışlarını yerden çekmiyordu. Kimsenin ona acıyarak bakmasını istememişti.
Titan: Ben ödülümü aldım bu gezegende ki işimiz bitti. Geri çekilin!Askerleri (!) daha doğrusu canavar ordusu geri çekilip geldikleri gemilere binmeye başladılar. Nemesis ise gözlerini Tony'e çevirmişti. Masmavi gözleri ile Titan'a bakıyordu ve gelicek emir bekliyordu.
"Ah o çikolata gözlerin.... Bu gözler sana hiç yakışmadı lejyoner ama kurtuluyorsun artık. Daha böyle bakmayacaksın."
Diye düşünmeden edemedi genç tanrıça. Kalbi çırpınırken aklında son bir istek vardı. Kabul görmek beklentileri arasında değildi ama söylemeseydi bu kuşku hep içinde kalıcaktı.Nemesis: Senden ilk ve son bir isteğim var Titan.
Titan: Söyle Tanrıçam.
Nemesis: Onunla vedalaşmak istiyorum. Yarın burda bir portal aç ve beni al. Olur mu?
Titan: Arkamdan bir iş çevirirsen?
Nemesis: Çevirmeyeceğim bir daha kimseyi böyle bir tehlikeye atamam. Ama onunla vedalaşmadan da arkamı dönüp gidemem.Titan biraz baktı genç tanrıçaya. Tanrıça buna izin vermeyeceğine o kadar inandırmıştı ki kendini. Kalbi daha da kırıldı imkanı varmışcasına. Titan'ın sessizliği onun için bir reddedişti.
Titan: Pekala Tanrıçam. Eğer bu seni mutlu edicekse isteğini geri çevirmeyeceğim.
Nemesis: Gerçekten mi?
Titan: Evet tanrıçam. Yarın gün batımından sonra burda olucam. Beni bekletme yada farklı birşey yapmaya kalkışma.Nemesis onu başıyla onayladığın da Titan bir portal açtı. Son anda arkasını dönüp teseract'ı Tony'in kafasına tuttu. Tony bağırmaya başladığın da Nemesis hızla ona yöneldi.
Titan: Daha fazla yaklaşma Teseract sana zarar verir.Nemesis durdu ve bekledi. Bir kaç saniye sonra Titan Tony'den elini çektiğin de Tony yere düşmüştü.
Titan: Gücü tamamen geri çektim. Stark'la artık işim yok. Biraz uyuduktan sonra uyanacaktır.Titan başka bir şey demeden portaldan çıkıp ortadan kaybolduğun da Nemesis Tony'in yanına çöktü. Güçlerini kullanarak onu kaldırdı ve kendi odasına yönlendirdi.
Onu yatağına yatırınca üstünü örttü. Kapı açılıp adının Steve olduğunu hatırladığı adam kafasını uzattığın da ona baktı.
Steve: Biraz konuşabilir miyiz?
Nemesis: Geliyorum.Nemesis son bir kez daha lejyonerine baktı ve sessizce odadan çıktı. Aşağıya inmeye başladı.
Fennir: İyi misin tanrıça?
Nemesis: Ben iyiyim sen yaralıydın nerdesin şimdi.
Fennir: Adının Wanda olduğunu öğrendiğim midgardlı beni iyileştirdi.... İyi olduğuna emin misin?
Nemesis: Evet o kadar iyiyim ki! Deli bir Titan ile burdan gidicem, ne kadar mutluyum bilemezsin!
Fennir: yarın onu hazırlıksız yakalayabiliriz. İşini bitiririz.
Nemesis: Tehlikeye atamam hiç birinizi Fennir. Teseract onda ve onu geri alamadığımız sürece de hep mağlup olacağız.
Fennir: Aklından ne geçiyor Tanrıça?
Nemesis: Titan'ın yanına gitmek....Steve ve geri kalanların olduğu masaya gelince bir sandalyeye oturdu Nemesis. Steve ise hiç beklemeden konuya girdi.
Steve: Ne yapıyoruz?
Nemesis: Hiçbirşey yapmıyoruz.
Steve: Seni gerçekten göndereceğimizi nasıl düşünürsün Nemesis?
Nemesis: Başka seçeneğimiz yok Steve. Bundan tek kurtuluş yolu teslim olmak.
Natasha: Yarın saldıralım tek olucak. Hep beraber onu yenebiliriz.
Nemesis: Teseract onda olduğu sürece birşey yapamayız. O taş düşündüğünden çok daha güçlü. Titan onu sadece Tony'i kontrol altına almak için kullandı.
Clint: Denemekten zarar gelmez. Biz Avenger'iz kimseyi arkamızda bırakmayız Nemesis.
Nemesis: Çabanızı takdir ediyorum ama bu dediğiniz ölümle sonuçlanması büyük ihtimali olan birşey. Hem beni arkanızda bırakmıyorsunuz bu zaten benim savaşımdı, ben sizi peşimden sürüklemiş gibi oldum.
Bruce: Peki ya Tony? Ona anlatacak mısın?
Nemesis: Evet anlatıcam.
Steve: Seni dinlemez.
Nemesis: Dinlemesine dinler ama anlamayacağına eminim. Sizden bir isteğim var.
Steve: Seni dinliyoruz Nemesis.
Nemesis: Bana yardım etmenizin tek yolu Tony'e iyi bakmak. Ve pes etmesine izin vermemek. Onu yanlız bırakmayın olur mu?
Steve: Bundan bir şüphen olmasın. Tony asla tek başına olmayacak.
Nemesis: Pekala ben artık Tony'in yanına dönsem iyi olucak.Kimsenin birşey demesine izin vermeden çıktı ordan tanrıça. Hızlı adımlarla odasına yöneldi. Zamanı git gide azalıyordu.
Hala uyuyan Tony'i görünce elini alnına dayadı, Tony daha sonra da uyuyabilirdi.
Bir kaç büyülü sözden sonra Nemesis geri çekildi ve sevdiği adama baktı. Tony yavaş yavaş kendine geliyordu.
İçtenlikle gülümsedi genç tanrıça. Yatağa oturarak lejyonerinin saçlarıyla oynamaya başladı. Tony yavaşça gözlerini açtığın da karşısında gördüğü tanrıça ile gülümsedi. Konuşmak için ağzını açtığın da boğazının ne kadar kuruduğunu farketti.
Nemesis yatağın baş ucunda olan komidinin üzerindeki sürahiden bardağa su doldurdu ve Tony'e uzattı. Tony gülümseyerek bardağı aldı ve hepsini içti.
Tony: Kazandık mı Tanrıçam?Nemesis'in yüzüne buruk bir gülümseme yayıldı. Kazanmaya kazanmışlardı. Asgard ve Midgard güvendeydi ama bu savaşın kaybedenleri Tony ve Nemesis olmuşlardı.
Nemesis: Kazandık Lejyoner.
Tony: Ne oldu hiçbirşey hatırlamıyorum?
Nemesis: Titan seni etkisi altına aldı ondan hatırlamıyorsundur.
Tony: Sana bir zarar vermedim dimi?Tony bunu sorarken hızla yattığı yerden doğrulmuş sevdiği kadını dikkatlice incelemişti.
Nemesis: Hayır Tony. Ama zarar görme zamanımız geldi.
Tony: Nasıl yani tanrıçam?
Nemesis: Titan'ı öldüremedik Tony. Herkez perişan haldeydi ve Titan bana bir anlaşma sundu...
Tony: Ne anlaşması?
Nemesis: Midgard, Asgard ve sen.
Tony: Karşılığı?
Nemesis: Ben...
Tony: Sakın düşündüğüm şeyi yaptığını söyleme bana Nemesis!
Nemesis: Başka seçeneğim yoktu. Kaybediyorduk.
Tony: Şimdi de ben kaybediyorum Nemesis.
Nemesis: Kaybetmeyeceksin ben hep burda olucam.Genç tanrıça elini sevdiği adamın kalbinin üstüne koydu. Tony kadının eline baktığın da hafifçe gülümsedi. Ama gülümsemesi kısa sürdü. Gözlerini acı kaplarken Nemesis bir an nefes alamadığını hissetti.
Tony: Ne zaman?
Nemesis: Yarın gün batımından sonra.
Tony: Gidelim burdan?
Nemesis: Bulur Tony biliyorsun.
Tony: Ne yapacağız?
Nemesis: Vedalaşıcaz....