Minho
Bu hayatta arkadaşlarım haricinde kimseye bağımlı olmamıştım. İçimdeki beni kimseye anlatmamıştım,insan ne kadar çok içindeki benliği dışrdakine söylemeye çaılşada yapamaz çünkü yapacak cesaret yok kimsede, herkesin söyleyeceği çok şey var biliyorum ama hayat işte.
Oradan Changbin'in bana seslenmesiyle ona odaklandım.
"Lan Minho ne kadar zevksiz insansın gel şurda coş amk"
Evet, kesinlikle Changbin fazla içimiş ve olan olmuş gibi.
"Minho gel beraber içelim kardeşim"
Hemen Hyunjin'in yanına gidip konuştum.
"Hadi içelim" dedim
Saat gece 2 ye geliyodu Chan, Hyunjin, Changbin ile birlikte arabaya bindik ve eve doğru gidiyorduk, birden arabanın ani fren yapmasıyla şoföre bağırdım."Lan şu arabayı düzgün kulansana Jae!"
"Efendim üzgünüm bir çocuk yolun önünde atladılar ben de ani fren yapmak zorunda kaldım"
"Tamam arabayı sağa çek ve o çocuğu yanıma getir özel konuşucam."
Jae arabayı sağa çekerken bende bizimkilerin gitmeleri için onlara söyledim.
Araba sağa çekildiğinde çocuğun yanına geldim ve korkak ve ceylan gözlerle bana baktığını gördüm. O an içimde bir his oluştu çok değişik bir histi ama bozuntuya vermeden konuştum."Senin gibi bir çocuğun bu saate dışarda değil evde yatağında uyuması gerekiyor."
"Hey, ben çocuk değilim 20 yaşındayım yani yetişkinim ve doğal olarak istediğim gibi gezebilirim"
Evet bu çocuk inatçı çıktı. Ve kontrolümü kaybedip ona karşı bağırdım."SANA CEVAP VERECEĞİNİ SÖYLEMEDİM VE BU SAATE NİYE DIŞARDASIN AİLEN FANADA YOKMU SENİN!"
İşte o ceylan gözleri dolmaya başladı ve ağlamaya başladı. Evet herşeyin içine sıçtım , hemen arkasını dönüp gideceği sırada kolunu tuttum ve kendime çektim elleri refeks olarak göğüsüme geldi ,titrek sesi ile kendine bana bağırdı.
"N-ne istiyorsun b-benden ne i-isiyorsun beni ne s-suçum vardı! "
Dedi, ince kollarıyla beni geriye ittirdi ve arkasını dönüp gitti. Bende onun arkasına gidene kadar bakakaldım.
Ve benim için gelen araca binip eve doğru yola çıktım._________________________
Bölüm sonuEvet, ilk bölümden içimde sinmedi
Fici uzun yapmaya çalışıcam yani uzun dediğim 15-20 bölüm
Herneyse sizleri seviyoreee🤍🤍