Jisung'tan
Evet çekip gitmiştim zaten orda kalıp ne yapıcaktım ki , ve evet yine anksiyete krizim tutmaya başladı, evi en yakın olan kişi en yakın arkadaşım Felix'ti onun evine doğru zorda olsa gidebiliyordum.
Felix'in evine vardığım gibi kapı ziline bastım. Yüzüm aşağıya bakıyordu,bir süre sonra kapı aralandı."Ayy hoşgeldin Hannie'm!~"
Yüzümü kaldırdığımda Felix'in gülümseyen suart ifadesi anına değişti ve konuşmaya başladı.
"Hannie noldu sana böyle!"
Konuşmak için çabaladım ve başardım.
"F-Felix i-içeri g-geçelim lütfen"
Felix birşey demeden kolumu tuttu bende reflex olarak bende kolumu omzuna attım.
Beni oturma odasına götürdü ve koltuğa oturtup ben rahatlatmaya çalıştı ama o adam aklımın bir ucunda takılı kalmıştı, sahiden kimdi o adam? Aklımaki bütün soruları bir kenara bırakıp Felix'e odaklandım." Hannie'm derin nefes alıp veriyoruz tamamı bu sana iyi gelecek"
Bunu birçok kez tekrarladıktan sonra tam kendime gelmiştim. Felix susamaış olduğumu anlamış gibi mutfağa doğru gitti birkaç dakika sonra elinde tepsi ile geldi,tepsinin içinde benim de onunda favorisi olan brownie ve iki bardak süt vardı. Felix koltuğa oturup bir Barak sürtü bana uzattı.
"Al Hannie'm senin bu"
Gülümseyip elinde bardağı aldığım gibi içitm. ArdındanFelix bana sorular yağırmaya başladı.
"Ee Hannie'm sen bu saate dışarda ne işin vardı? Ve kriz geçirmenin sebebi neydi yoksa biri sanamı bulaştı?"
"Off Felix sonra konuşsak ne olur geceyarısını geçiyor zaten"
" Tamam Hannie'm seni zorlamıcam ama en sonunda bunu zorda olsa öğrencem"
Diyip brownie'sinden bir ısırık aldı.
"Hannie bence hemen önce bu brownielerden yemelisin çünkü bunlar son"
Bunu duyar duymaz gözlerim faltaşı gibi açıldı ne demek bunlar son! Hemen tabağa uzaıp brownielerden bir tane aldım. Ağzım dolu konuştum.
"Fewix nw demok bonlar son ya"
Felix bu hallerimi komik bulmuş olacaktı ki
Kahkaha krizine girdi. Bende ağızımdakini bitirip Felix'le beraber gecenin bi körü kahkaha krizine girdik. Umarım sabah bekçi gelip evden kovmaz.Sabah saat 6.38'di niye erken kalkmıştımki herneyse bu uykusu ağır olan şahısı kaldırmam gerekiyordu. Az birşey düşünüp aklımdaki kurnazlığı yapıcaktım. Aklıma gelen kurnazlık ile ayağa kalkıp baş ucumdaki yasığı alıp Felix'in başına geçiridim ama hayvan oğlu hayvan uyanmadı. Yastığı geri elime aldığım gibi tüm gücümle yine Felix'in başına geçiridim.
"Uyan uyan lan saat kaç ayı!"
Diyip kahkaha attım.
" Yaa senin uyandıracağın zamana sıçayım"
" Off neyse ney uyan atık"
"Aman tamam bee uyandık"
______________________
Evet bölüm sonu bu bölüm Minho'ya yer vermedim ama gelecek bölüm çoğunluk Minho olucak.
Neyse gelecek bölümde görüşürüz sizleri seviyoreeee 🧡