5

2 1 2
                                    

Jisung'tan

*"Ayy Hannie'm şu karşıdaki sarı saçlı çıtır çok iyi değilmi?acaba tavlasmmı?"

Son dediğini kısık sesle söyledi ama yinede az da olsa duydum ve Felix'e büyük gözlerle baktım.*

Felix'in gidipte mafya bozuntusuna aşık olması hala gerçek değilmiş gibi hissettiriyordu. Ama o Felix'ti aşık oldumu peşini bırakmaz karşı tarafa bakarsak onunda boş olmdığını anlaşılıyordu.

Felix'in omzuna birtane geçirdim. Cidden tavlardı, Felix önceden 1-2 kişiyi tavlamıştı çünkü. Yerime oturdum. Ve Felixin telefonu çaldı telefonu açtı yaklaşık 2-3 dk sona kapattı sonra gitmesi gerektiğini söyledi bende onu anlayışla karşıladım ve vedalaştık.

Ben hala kafede oturuyordum ve Minho beni süzüp duruyodu bende fark etmemiş gibi yapıp duruyordum. 2. Kahvemi bitirdikten sonra ödememi yaptım ve parka doğru ilerlemeye başladım telefonuma baktığımda saat 20.32 di cidden o kadar saat ne ara geçti.

Parka geldiğimde en sevdiğim şeye yani salıncağa bindim ve çantamdan kulaklığımı çıkartıp şarkı açtım ve hafif sallanmaya başladım. Şarkı dinlerken sallanmak ve biryandan gelen zarif rüzgar kadar güzel birşey yoktu.Yaklaşık yarım saat sonra kalkma karı aldım saat çünkü 21.06 dı eve yürümeye başladım zaten evde tek yaşıyordum ailem şehir dışında yaşıyorlardı.

Önüme kıran siyah spor araba durdum ve cam açıldı içindeki kişi tahminimce Minho'ydu ve o konuşunca bunu netleştirmiş oldum.

"Ne duruyorsun binsene"

Arabasına bineceğimi düşünmesi komikti.

"Hayır gerek yok kendim gidebilirim.
 
"Geç oldu bin şu arabaya yoksa kucağıma alır zorla arabaya bindiririm seni"

Sona doğru sesi bi tık sertleşmişti, ama dediği şeyi yapabilirdi bu yüzden vazgeçtim ve arabaya bindim. Tanrım Minho'yu doğru düzgün tanımıyordum bile ama ben arabasına binmiştim. Minho'ya baktığımda bana bakıp sırıtıyordu.

"Evinin adresini söylüceksin umarım yoksa kendi evimeme sürerim"

Tanrım bu adam ne diyor böyle hemen evimin adresini söyledim. Evimin önüne gelmiştik. Araçtan indim ve utanarak el salladım.

"Teşekkür ederim beni evime bıraktığın için"

"Birşey değil beb- öhm yani önemli değil"

Bu adam beni utandırmak için herşeyi yapıyordu. Tam arkamı dönüp evime gircektim ki Minho seslendi.

"Jisung! Kulaklığın düşmüş gel"

Hemen cebimi kontrol ettim ve evet airpodsum düşmüştü hemen araca gidip kulaklığını aldım.

"Tekrardan teşekkürler, görüşürüz"

"Görüşürüz"

Demişti ve gülmüştü gülüşü çok güzeldi. Minho bana birşeyler yapıyordu özelikle kalbime.

_______________________________

Bölüm sonu bu sefer bölüm içime sindi
Neyse gelecek bölümde görüşürüz sizleri seviyoreeee aşklarımm☘️

The Only Option / Minsung /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin