Minho'dan
Sabah başımın ağrısıyla uyandım,sanırım dün fazla içmiştim efrafa bakındım Hyunjin salağı yere düşmüş hala yatıyo, Chan ise tek kişilik koltukta uyumuş, hemen ses çıkartmadan evden çıkıp arabama bindim ve evime sürmeye başladım saate baktığımda saat 7.08 di.
(...)
Eve gelmiştim,cidden başım çok kötü ağrıyordu,eve girip mutfağa seslendim.
"Winter bana bi kahve yap ağır olsun!"
"Tamam efendim yapıyorum"
Evde iki çalışan vardı biri Winter, mutfakta çalışıyordu diyeri Sana. Sana ben onu çağırdıkça eve gelip evi temizliyordu,evim zaten malikane kadar büyük bişey değildi.
Hemen odama çıktım ve duşa girdim. Duştan çıktığında rahatlamıştım hemen aşağıya inip kahvemi aldım ve salona geçtim. Kahvemide bitirdikten sonra çalışma odasına çıkıp şirket işlerini haletmeye başladım.
Jisung'tan
Alarmın çalmasıyla uyandım saat 7.20 di. Nasıl yani dersin başlamasına 15 dakika var! Alarmı yanlış kurmuşum hemen kalkıp kıyafetlerimi giyip banyoyada girdikten sonra birşey yemeden dışarı çıktım. Okula yürümek en az 20 dakikaydı. En fazla ilk derste yok yazılıcaktım.
(...)
Okula vardığımda hızlıca sınıfa girdim hoca yoktu sanırım ders boştu ama bizim sınıf içerideydi hemen Felix'in yanına geçtim ve çantamı koydum.
"Niye geç geldin lan"
"Off alarmı geç kurmuşumda neyse hoca niye yok"
"Bilmiyorum ama Rose hoca ile Ryujin hoca yokmuş lann"
İlk iki dersimiz biyolojidi sonraki iki ders ise fizikti ve 4 dersimiz boştu demekki okulun yaptığı tatilfen sonra birkaç hoca gelmemişti
Zaten 5 ders görüyorduk bu üniversitede böyleydi."Umarım son derste boştur umarım Kai hoca gelmez"
"Umarım öyle olur ya"
İçeri gelen Lia ile bakışlsrımız onu buldu
"Arkadşlar bütün derslerimiz boşmuş Kai hoca da yok!"
Hemen Felix'i tutup okuldan ayrıldık,zaten hepimiz okuldan çıkıcaktık.
(...)
Felix ile parka gelmiştik bu safer Minho'nun arkadaşı da ordaydı.
"Jisung bak orda benimki"
Felix'e bir side eye bakışı attım.
"Felix manyaklaşma istersen?"
"Jisung boşver gel ya yakın oturalım ona belki tanışırız"
Oflayıp Felix'i onayladım. Şimdi neydi bu, oturmuştuk dediği yere ve 4 dakika sonra yanımıza geldi ve Felixin yanında oturdu.
"En son kafede gördüm sizi tanışalım"
Ha! ne saçma bir tanışma isteği bu. Bozuntuya vermedim ve onu dinledim.
"Ben Hyunjin,Hwang Hyunjin"
"Bende Lee Felix"
"Sende Minhonunki olmalısın"
Gözüm fal taşı gibi açılmıştı ne diyor bu adam!
"Hey şaka yaptım"
Nasıl bir şakaydı bu?"Bende kendimi tanıtayım, benim adımda Han Jisung"
"Memnun oldum"
Hyunjin'den
Minho'yu burya çağırsam gelmez ora ne işin var falan der şimdi nasıl getirtiyorum.
Hyunjin×Minho
Hyunjin
Parka gelMinho
Ne alaka şimdi park hem ne işimiz var oradaHyunjin
Jisung burda desem hemde karşımda oturuyor :)Minho
Konum at geliyorum
Hyunjin
📌Konum
Bekliyorum:)__________________________________
Hehe bölüm sonu evet tamı tamına 2 gün önce "yarın iki bölüm atıcam" dedim ama atmadım ve bu gün attım yazdığım gibi bakalım gelecek bölümde neler oluncak sizleri seviyoreeem