Minho'dan
Tanrım o çocuk bana cidden birşey yapmıştı. Bu düşünceyi siktir edip,yola döndüm. Eve geldiğimde güzel bi duş alıp, saçımı kuruttuktan sonra mutfağa indim. Normalde bi kadın vadı ama bu gün izinliyidi. Dolabı açıp baktığımda yaptığım tek şeyin sandviç olduğunu gördüğümde ilk işim onu yapmaktı.
Yemği yedikten sonra salona gidip oturup film açtım yaklaşık 30-40 dk sonra uykum geldiği için yatağıma gittim.
Sabah baş ağrısıyla uyandım bu neydi şimidi, lanet okuyup kalktım tuvaletete işlerimi halledip üzerimide değiştirerek aşağıya ilaç için indim ilacı aldıktan sonra
Hyunjin aradı."Alo buluşuyoruz değilmi?"
"Ne buluşamsı amk"
" Buluşma işte amk gel"
"Hay başlıcam ha"
"Neyse konum atıyım gel" dedi ve telefonu yüzüme kapattı.
İki dakika sonra Hyunjin'de
Konum
Hemen Hyunjin'nin attığı konuma gittim. İçeri girdiğimde tanıdık o yüzü göreceğimi düşünmemiştim.
Jisung'tan
Tanrım şimdi sırasımıydı, onunla göz göze geline hafif titremeye başladığımda yanımdaki Felix benim baktığım yere bakıp onu görünce bana dönüp fısıldadı.
"Yoksa sana dün kirz geçirten bumuydu?"
Bende artık kaçamadığım için Felix e her şeyi anlattım.
" E Hannie'm ben bunu dövmezmiyim"
Felix'in dediğini duyduğu gibi onu uyardım.
" Sakın ha Felix sakın adam mafya babası gibi dedim ya özel araçtan indi diye."
Felix birşey demedi. Ardından etrafa bakınmaya başladım. Ve yine onunla göz göze geldim Tanrım Cidde bıktım artık.
Felix'ten izin isteyip tuvalete yüzümü yıkamaya geldim tam yüzümü yıkadım dışarı çıkıyordumki beni durdurdu.Minho'dan
O çocuğun önüne geçip durdurdum.
"İsmimi söylemicekmsin bak kötü bir tanışmaydı ama ismini öğrenmeliyim bence hm?"
"Önümden çekilirmisin?"
"Ah hadi ama, sorun çıkarma"
_________________
Bölüm sonu. hehehe piçlik yaptım ama olsun Bir sonraki bölümde görüşürüz sizleri seviyoreeee 🧡