Son Mektup

427 20 2
                                    

Multi media üzeyir  in annesi
Üzeyir 'in kollarından  uyuya kalmıştım. Gözlerimi  ovusturdum . Ayağa  kalktım  ve Üzeyir  e baktım.  Yüzü  pürüzsüz  dü,saçları  karışmıştı, yüz  hatları  sinirli  bir insanı  animsiyordu. Ama o mutluluk saçan  eğlenceli  bir insandı.  Herşeye  rağmen  . Herşeye  rağmen  tek başına  mutlu olabiliyordu. Sinirli , asabi biri de olsa içinde  yatan yetim küçük  çocuğu  görebiliyorum.  O çocuk  O kadar masum ki.. O çocuğun  tek başına  kalmaması  lazım.  Üzeyir  in ailesi mahvolmustu . O hiç  bir zaman iyi bir hayata  sahip  değıl  di. Onun hayatını  ben guzellestirmeliydim. Ona ben bakmaliydim. Eğer ona asıksam  bunu yapmam lazım.  Değil  mi?

***

- seni bugün  bir yere goturucem - nereye diye sordum .
- sürpriz  dedi üzeyir. 
- ben hazırlanıyorum  O zaman
Kafa sallamakla  yetindi. Odamıza  gittim. Üzeyir  ile odalarimizi  birlestir mistik. Dolaptan dizimin biten siyah bir  şortumsu şey  aldım. Uzun giyinmeye çalışıyordum.  Üzeyir  kızmasın  diye. Onu mutlu etmek için.  Üst tarafi mavi  alt  kismi siyah olan bur tisort giydim.  Mavi kisminda siyahla mavinin  her tonu güzel olsun siyah kisminda da mavi ile siyah tek tonunda güzel yazıyordu. Bu tişörtü  bastirmistim. Çok  güzeldi.  Saçlarımı  salık  bıraktım.  Ayakkabı  olarak mavi  pembe  nike larimi giydim. Siyah ojelerimi tazeledikten sonra üzeyir  in yanağını  öptüm.
- baya mutlusun bakıyorum
- evet dedim ve defalarca öpmeye  başladım.  Ani bur hareketle beni kucağına  aldı.  Yaklaştık  ve birbirimizi öpmeye  başladık.  Dudakları dudagima  deyince içim  ürperiyor.  Ellerimi ensesinden saçların in arasına geçirdim. O da belimi okşuyordu.  Su an koltukta opüşüyoruz. Nefes nefese  kalınca birbirimize baktık
- sana aşığım
- sana aşığım
.

  Arabadan indikten sonra etrafa  baktım.  Ormanliga gelmiştik.  Elimi tutup  yürümeye  başladık.  O yürürken  ben de etrafa  bakıyordum.  Aniden durdu. Bur ağaç  eve gelmiştik.  Merdivenden çıkmaya  başladı.  Ben de arkasından  geldim. Yere oturdu.
- küçük  ama ben buraya koco hayaller sığdırdı m dedi etrafı suzerek . Bir sandık  ve oyuncaklardan başka hiç  bu şey yoktu
- burayı annemle yaptık.  Güzel mi ?
- muhteşem  dedim
Sandığı cebinden çıkardığı  anahtarla açtı.  Içinde  Bir sürü  şey  vardı. Ama görmüyordum.  Sandıktan  bir mektup çıkarıp  okumaya başladı;

Oğlum,
   Canım  oğlum   benim. Bugün  seninle ağaç  ev  yaptık.  Ben de sana söyledim  . Bu mektubu vur kıza aşık  olduğunda  oku. Sevdiğin de değil.   Çünkü gelinime söyliyecekleri var.  Oğlum  gelinime söyle; sen kırılgan  bir çocuk sun,açken dayanamazsin, müzik  le yaşarsın,insanları  zor seversin ama sevdin  mi iyi seversin. Ben öleceğim  i gördüm  Oğlum.  Gördüm  de bu mektubu yazıyorum.  Eğer olmezsem  zaten bunu yirtarim. Gelinim  üzeyir  her ağladığında  ona öyle  bir saril  ki unutsun  o.  Onu hep sev tamam mı? Gelinim benim . Seni görmesem bile . Sen güzel  bir kizsin. Üzeyir 'im sana emanet.  Ona iyi bak. Beni gormeseniz bile yaninizdayim.
                        Sevgilerimle  Beyza..

Ciddi bir şekilde agliyordum. 
- söz veriyorum üzeyir  'e çok  iyi bakicam  dedim.
Üzeyir  gelip bana sarıldı.  Ona sımsıkı  kollarimi  sardim. .  Ağaç  evden indik. Arabayı  açtı.  On koltuğa  geçtim.  Üzeyir  'e döndüm
- annenin  adı Beyza mi?
- evet .dedi . Sesi kısık  ve acıklı  çıkmıştı. 

O haketmiyordu. Asla haketmiyordu. Bunları  kim hak eder ki ? Yolun sessizliği  ile uyumaya başladım. 

Beyaz kıyafetli  güzel genç  bir kadın yanıma geldi.
- söz veriyor musun?
- söz  veriyorum
Bana sarıldı.  Narin elleri ile saçlarımı  okşadı
- güzel  Gelinim  benim. Üzeyir  'e sahip çık  . Tamam mi?
- söz  Ona çok  iyi bakicam. Söz .
- ışte benim gelinim
O sırada üzeyir  Bana seslendi
'Aşkım  hadi yemeğe '
- yemek yiyeceğiz siz de gelsenize
- hayır  dedi ve uzaklaşmaya  başladı
- olmaz!Söz ver son kez
- söz veriyorum. Ona çok  iyi bakacağım  . Söz ona hep aşık  olacağım.  Dedim

Aniden yataktan kalktım.  Elimle yüzümü  kapattım  ve derin derin nefes almaya başladım.yataktan kalktım.  Üzeyir  beni  buraya taşımış  . Banyoya girdim ve elimi yüzümü  yikadim.  Salona indim. Salon da bu kadın  oturuyordu   . Arkası  dönüktü.  Ama sarı  saçları  ve uzun bu boyu  olduğu  belliydi. Koltuğa  oturdum. Ve şok  oldum. Bu kadın  rüyamda  ki kadın!

Bölüm  bitti vote ve yorumlar inizi bekliyorum   .

Aşk  Tanrıçası  "2"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin